تاریخ انتشار : جمعه 8 مارس 2019 - 19:48
کد خبر : 11671

خلق صحنه و تابلویی زیبایی از شور شعور مردم در بهمئی آفتاب دنا – ایروان پارسیان نژاد// دیروز مردم فهیم و قدرشناس استانم حماسه ای بیاد ماندنی خلق کردند که درتاریخ این مرزبوم ماندگار خواهد شد. حیفم آمد که با قلم وزبان الکنم تقدیر و تشکری از این همه شور شعور نداشته باشم . دیروز

خلق صحنه و تابلویی زیبایی از شور شعور مردم در بهمئی

آفتاب دنا – ایروان پارسیان نژاد// دیروز مردم فهیم و قدرشناس استانم حماسه ای بیاد ماندنی خلق کردند که درتاریخ این مرزبوم ماندگار خواهد شد.

حیفم آمد که با قلم وزبان الکنم تقدیر و تشکری از این همه شور شعور نداشته باشم .

دیروز بزرگترین رویداد فرهنگی استان در شهرستان بهمئی اتفاق افتاد حرکت ورویدادی از جنس ایثار و تکریم از مقام شامخ شهید وشهادت …..

آری یادواره شهدای ایل بهمئی…

دیروز به برکت خون پاک ومقدس همین شهدا حرکتی از سوی مردم فهیم و ولایتمدار استانم رقم خورد که فراتر از یک ایل بود دیروز همه ایلات ،اقشار مردم و طوایف همه صنوف با هر گرایش و سلیقه ای آمده بودند تا بار دیگر تجدید بیعت با آرمانهای این انقلاب نمایند.

دیروز مردم خوب وفهیم شهرستان بهمئی و استانم به پاس تکریم به مکتب شهید وشهادت صحنه و تابلویی زیبایی خلق کردند که انگشت تعجب همگان را برانگیخت.

آری دیروز همه از خرد وکلان،پیرو جوان ، زن ومرد از جای جای استان و دیگر اقصی نقاط کشور عزیزمان ایران آمده بودند.

در مسیر حرکت به سوی این یادواره صحنه هایی مشاهده کردم که اشک در چشمانم حلقه زد و شرمنده این همه حضور وحماسه مردم قدرشناس شدم

دیروز به خاطر ازدحام و سیل جمعیت مردم کیلومترها ماشین و خودروی خود را پارک کرده و با پای پیاده و با شوق وذوقی وصف ناپذیر به سمت جایگاه مراسم در حرکت بودند.

در این بین افرادی با سن وسال بالا، پیرو جوان و همه همه با جوش وخروش خاصی آمده بودند تا یاد وخاطره شهدای۸سال دفاع مقدس را گرامی بدارند.

دیروز به حال مردم و ملتم غبطه خوردم و با خود گفتم واقعا در کجای این دنیا چنین ملتی می توان پیدا کرد که در زیر بار فشار اقتصادی ودرسایه بی تدبیری در اوج تورم وفقر وبیکاری ……. بازهم به صحنه بیایند و صحنه هایی خلق کنند که موجب حیرت جهانیان شود.

امروزه آنچه که می تواند این فشار واین تنگنا را بردوش مردم بردارد همان روحیه وتفکر جهادی و بسیجی و ایثار برگرفته از فداکاریهای ۸ سال دفاع مقدس است که باید مسئولان با تاسی از همین فرهنگ عاشورایی شهید وشهادت درس بگیرند.

بدون تردید، اگر متولیان ومسئولان از روحیه اشرافی واشرافی گری فاصله بگیرند و با فرهنگ بسیجی وجهادی در پشت میز خدمت ،همت گمارند ما به خوبی از این تنگنا عبور خواهیم  کرد.

حلقه مفقوده ای که امروزه وضع و اوضاع مردم و کشورعزیزمان را به اینجا رسانده حاصل بی تدبیری و کم توجهی به مشکلات معیشتی و اقتصاد مقاومتی بوده است که تا دیر نشده باید برای آن چاره ای اندیشید.

بر این باوریم که ریشه مشکلات امروز جامعه تحریم ونگاه به خارج از مرزها نیست بلکه سوء مدیریت ، بی تدبیری ،عدم توجه به ظرفیتهای داخلی و فاصله گرفتن از فرهنگ و روحیه ایثار وایثارگری است.

یقین دارم که مسئولان و مدیران اگر در بین مردم بیایند و با مردم باشند و با مردم زندگی کنند و با مردم در بازار خرید کنند و چهره به چهره با مردم روبرو شوند و از نزدیک در جریان آلام ودردهای مردم قرار گیرند قطعا فاصله و دیوار بی اعتمادی بین مسئولان و مردم ایجاد نخواهد شد  که این حرکتها ضمن اینکه ما را از این بحران عبور خواهد داد باعث اعتماد بیشتر مردم به مسئولان و کارآمدی نظام اسلامی خواهد شد.

آنچه که امروزه کار را به اینجا کشانده و مردم را در سخت ترین وفلج کننده ترین شرایط موجود اقتصادی و تنگناهای معیشتی رسانده، همان فاصله زیادی است که بین مردم ومسئولان به وجود آمده است و جا دارد که مسئولان متنبه شوند و درصحنه عمل حضور پیدا کنند و آستین همت را بالا بزنند و از روزمرگی و بی تفاوتی پرهیز کنند و با برنامه ای  مدبرانه ،مدون و اصولی با تاسی از فرهنگ ایثار نسبت به حل مشکلات مردم همت گمارند که این کاری شدنی و قابل حل است اگر اراده ای در این زمینه وجود داشته باشد.

آنچه که دیروز مایه تاسف وتالم خاطرم گردید عدم حضور استاندار استان بود جویای احوال ایشان شدم گویا بیشتر اوقات آخر هفته در استان حضور ندارند به خاطر اینکه محل سکونت خانواده ایشان بیرون از استان می باشد و به عبارتی جزء مدیران پروازی است.

کاش می بودند واز همین فرهنگ و مکتب شهید و شهادت درس می گرفتند که در بین همین شهدا کسانی بودند که ازدواج وتشکیل خانواده آنها کمتر از یک ماه طول کشیده بود ولی به خاطر دفاع از حریم وحرمت به ارزشها خانه و خانواده را رها کردند و جان را در طبق اخلاص گذاشتند و رفتند تا امروز من و شما به راحتی در زیر سایه آرامش وامنیت نفس بکشیم .

امنیت و آسایش امروز ما مدیون خون شهداست. شهدای عزیزی که از عزیز ترین گوهر وجودشان یعنی جانشان گذشتند تا ایران وایرانی امروز بتواند در دنیا احساس عزت و سربلندی نماید و در همه معادلات عالم نقش آفرین باشد .

در پایان لازم می دانم به نمایندگی از همه خانواده شهدا استان از حضور شعور تمامی مردم ولایتمدار و فهیم استانم بالاخص مردم فهیم شهرستان بهمئی که در این یادواره سنگ تمام گذاشتند تقدیر وتشکر ویژه ای داشته باشم و قطعا همه مادران و پدران و فرزندان شهدا دعاگوی همه شما خواهند بود

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی