تاریخ انتشار : یکشنبه 25 می 2014 - 0:11
کد خبر : 1145

تقدیر مدیر کل میراث فرهنگی وگردشگری از حضور رسانه در همایش فرصت‌های گردشگری

تقدیر مدیر کل میراث فرهنگی  وگردشگری از حضور رسانه در همایش فرصت‌های گردشگری

پس از بررسی نحوه و کیفیت بازتاب خبری همایش دو روزه فرصت‌های گردشگری استان‌های قلب کشور به میز بانی یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد در رسانه های کشور(خبر گزاریها،سایت های خبری محلی وکشوری ،مطبوعات استانی و کشوری ،رسانه ملی ) مدیر کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی وگردشگری کهگیلویه وبویراحمد با ارسال پیامی از زحمات دست اندر

پس از بررسی نحوه و کیفیت بازتاب خبری همایش دو روزه فرصت‌های گردشگری استان‌های قلب کشور به میز بانی یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد در رسانه های کشور(خبر گزاریها،سایت های خبری محلی وکشوری ،مطبوعات استانی و کشوری ،رسانه ملی ) مدیر کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی وگردشگری کهگیلویه وبویراحمد با ارسال پیامی از زحمات دست اندر کاران رسانه در استان تقدیر و تشکر کرد.

81093949-5579380

محمود باقری ابراز داشت: رسانه ها به عنوان یکی از نهاد های تاتیر گذار اجتماعی کارکرد انتقال میراث فرهنگی و اجتماعی و ارزش ها ی جوامع را برعهده دارند.

باقری تصریح کرد: بدیهی است در این میان آن دسته ازجوامعی که در تقویت زیرساخت های ارتباطی و رقابت مؤثر در میدان ارتباطات و اطلاع رسانی باشیوه های نوین و امر فرهنگ سازی توانمند هستند، می توانند از مزایای آن در هر صنعتی از جمله صنعت توریسم استفاده بهینه کنند.

وی یاد اورشد: کهگیلویه وبویراحمد علی رغم داشتن استعدادهای فراوان، وجود منابع عظیم گردشگری، جاذبه های فرهنگی و طبیعی چنانکه شایسته است، نتوانسته در زمینه بهره گیری از درآمدهای گردشگری ( به خصوص در عرصه بین الملل ) به جایگاه شایسته خود دست یابد که امیدواریم با کمک رسانه ای استان به زودی به این امر دست پیدا کنیم.

مدیر کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی وگردشگری کهگیلویه وبویراحمد با یبان اینکه رسانه در معرفی پتانسیل های گردشگری استان به کشور وجهان می تواند در جذب توریست کمک کنند اظهار داشت: در مسئله گردشگری یکی از عوامل مهم، وجود افراد خارجی است که توریست نامیده می شود و با ورود خود به استان باعث ایجاد رونق اقتصادی ،ارتباطی و فرهنگی بین المللی می شود .

باقری ادامه داد: بدون شک اطلاع رسانی و تبلیغات در جهان امروز حرف اول را در پررنگ کردن   رویدادها ، وقایع و شناساندن ناشناخته ها به مردم در کوتاه ترین زمان ممکن دارد .

وی افزود: کشورها با صرف هزینه های تبلیغاتی و ارتباط با رسانه ها کوچکترین جاذبه ها ی تاریخی ، گردشگری ،فرهنگی وهنری و … خود را به بهترین شکل به دنیا می شناسانند .

دبیر اجرایی کار گروه گردشگری استان‌های ابراز داشت: بر این اساس وظیفه مسئولان است که با ارتباط گیری مناسب با اصحاب رسانه و مطبوعات و تبلیغات به هنگام این جاذبه ها را در مرحله اول به مردم کشور و بعد به سایر کشورها بشناسانند .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی