تاریخ انتشار : شنبه 24 می 2014 - 23:50
کد خبر : 1136

رمز عبور از مشکلات و توسعه‌یافتگی، کار و تلاش به همراه اتحاد است.

رمز عبور از مشکلات و توسعه‌یافتگی، کار و تلاش به همراه اتحاد است.

استاندار رمز پیروزی در خرمشهر و آزادسازی خاک کشور را اتحاد و همدلی دانست و بیان کرد: رمز عبور از مشکلات و توسعه‌یافتگی، کار و تلاش به همراه اتحاد است

 نسیم دنا – 81174950-5714506 استاندار کهگیلویه و بویراحمد الگو گرفتن از سوم خرداد برای ساختن و آبادانی کشور را ضروری دانست و گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه موجب ایجاد روحیه کار و تلاش می شود.

سید موسی خادمی  در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت سالروز سوم خرداد اظهار داشت: همت جهادی در آن روز موجب پیروزی ایمان بر همه کفر جهانی شد که لازم است از آن درس بگیریم و کشور خود را با آن تفکر ناب به سوی پیشرفت و آبادانی سوق دهیم.

وی افزود: سوم خرداد یادآور رشادت‌های فرزندان دلیر اسلامی به خصوص استان کهگیلویه و بویراحمد است که باید هر سال بهتر از گذشته پاس داشته شود.

استاندار رمز پیروزی در خرمشهر و آزادسازی خاک کشور را اتحاد و همدلی دانست و بیان کرد: رمز عبور از مشکلات و توسعه‌یافتگی، کار و تلاش به همراه اتحاد است.

خادمی تاکید کرد: عنصر ایمان به خدا  اصلی‌ترین عنصر پیروزی در هر کاری است و اگر ایمان به خدا نبود غلبه بر دشمن که از سوی همه جهان حمایت می‌شد غیر ممکن بود.

فتح خرمشهر در سایه ایمان رقم خورد

فرمانده سپاه فتح استان هم در این مراسم گفت: عملیات غرور آفرین بیت المقدس و فتح خرمشهر مقدمه و نقطه عطفی در هشت سال دفاع مقدس برای پیروزی رزمندگان شجاع ایران اسلامی بر دشمن تا بن دندان مسلح شد.

سردار یونس امیری افزود: فتح پیروزی های شکوهمندانه و غرورآفرین در روز سوم خرداد در سایه ایمان وباور قلبی ملت به خداوند متعال رقم خورد.

وی بیان کرد: فتح خرمشهر درحالی رخ داد که دشمن با خیال خیام خود و با در دست داشتن برخی از مناطق حساس و استراتژیک از جمله بندر خرمشهر خود را پیروز جنگ قلمداد کرده بود.

وی بیان داشت: ارتش عراق در آن روزها با ایجاد تاسیسات فیزیکی و دژهای مستحکم با استفاده از سیم خاردار سعی داشت که مانع از ورود رزمندگان و توان قدرتمند مردمی ایران شود.

امیری افزود: پس از ۵۷۵ روز اسارت و تصرف خرمشهر از سوی دشمن بعثی سرانجام ترفندها و دستاویزهای دنیوی دشمن در مقابل ایمان به خدا و روحیه سلحشوری، غیرت و مردانگی رزمندگان شجاع شکست خود و بیش از ۱۸هزار و ۸۰۰ نفر از نیروهای رژیم بعثی عراق در عملیات بیت المقدس کشته و یا مجروح شدند.

وی در پایان تصریح کرد: اگر امروز هم ما با همان روحیه بیت المقدس و با همان عزم ملی  به جنگ اقتصادی و فرهنگی برویم قطعاً پیروزی با نیروهای اسلام خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی