تاریخ انتشار : شنبه 26 ژانویه 2019 - 17:25
کد خبر : 11206

پیش بینی سامانه بارشی از بعد از ظهر یکشنبه تا روز سه شنبه در استان

پیش بینی سامانه بارشی از بعد از ظهر یکشنبه تا روز سه شنبه در استان

آفتاب دنا: مدیرکل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد از ورود سامانه بارشی جدید به استان از بعدازظهر یکشنبه تا روز سه‌شنبه به استان خبر داد و گفت: با ورود این سامانه بارشی شاهد بارش باران در بعضی ساعات خواهیم بود. رضا کاکاوند در خصوص تحلیل و پیش‌بینی وضعیت جوی استان گفت:  با تحلیل و بررسی آخرین

آفتاب دنا: مدیرکل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد از ورود سامانه بارشی جدید به استان از بعدازظهر یکشنبه تا روز سه‌شنبه به استان خبر داد و گفت: با ورود این سامانه بارشی شاهد بارش باران در بعضی ساعات خواهیم بود.

رضا کاکاوند در خصوص تحلیل و پیش‌بینی وضعیت جوی استان گفت:  با تحلیل و بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی امروز شنبه ۶ بهمن،  جو استان کمی ابری بتدریج افزایش ابر، همراه با گرد و غبار است.

مدیرکل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد گفت: از بعدازظهر یکشنبه تا روز سه‌شنبه با فعالیت سامانه بارشی جدید، در بعضی ساعات بارش باران، گاهی رعد و برق و در مناطق مستعد بارش تگرگ در ارتفاعات پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه روند افزایش دمای هوا تا اواسط هفته پیش‌رو دور از انتظار نخواهد بود، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته امامزاده جعفر با بیشینه دمای ۲۱ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و یاسوج با کمینه دمای ۲٫۶ درجه سردترین نقاط استان گزارش شدند.

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی