تاریخ انتشار : دوشنبه 21 ژانویه 2019 - 18:21
کد خبر : 11163

شرکت های بازاریابی شبکه ای ساماندهی خواهند شد.

شرکت های بازاریابی شبکه ای ساماندهی خواهند شد.

آفتاب دنا: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: کمیته های نظارت درکل استان موظف هستند با شرکت های بازاریابی شبکه ای بدون مجوز برخورد کنند. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا به نقل از مهر،داریوش دیودیده پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران، افزود: در راستای جلوگیری از بروز تخلفات، شرکت های

آفتاب دنا: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: کمیته های نظارت درکل استان موظف هستند با شرکت های بازاریابی شبکه ای بدون مجوز برخورد کنند.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا به نقل از مهر،داریوش دیودیده پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران، افزود: در راستای جلوگیری از بروز تخلفات، شرکت های بازاریابی شبکه ای ساماندهی خواهند شد.

دیودیده با بیان اینکه اجرای صحیح قوانین و دستورالعمل های تعیین شده برای شرکت های بازاریابی شبکه ای که نسبت به فروش اینترنتی محصولات در پوشش بازاریابی اقدام می کنند، ضروری است، عنوان داشت: بر همین اساس کمیته های نظارت در شهرستان ها موظف هستند که با جلوگیری از فعالیت دفاتر غیر رسمی و بدون مجوز، نسبت به پلمپ آن ها اقدام کنند.

دیودیده با اشاره به قدمت بالای بازاریابی شبکه ای در دنیا، ابراز داشت: این فعالیت در کشور ما قدمت چندان بالایی ندارد و علیرغم قانونمند سازی روند حرکتی این نوع از فعالیت ها، به دلیل فعالیت و عملکرد منفی شرکت های هرمی غیرقانونی، هنوز جایگاه خود را به شکل مناسبی به دست نیاورده است.

دیودیده با بیان اینکه با توجه به حرکت و گرایش ها به سمت این نوع از کسب و کارها، ارزیابی و نظارت اصولی در راستای حمایت از تولید و اشتغال و رفع نیازهای اقتصادی به شکل قانون محور مورد تاکید است، ابراز داشت: اگر نظارت مناسب انجام نشود و حرکت قانون محور این حوزه در راستای فعالیت های اقتصادی اجرایی نشود، علاوه بر ضعف و ناتوانی این کسب و کارها در حوزه اقتصادی، شاهد بروز نارضایتی جامعه هدف شرکت ها نیز خواهیم بود.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی