تاریخ انتشار : شنبه 12 ژانویه 2019 - 9:17
کد خبر : 11057

رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع یک اصل مهم در آموزش وپرورش بویراحمد/تکریم ومعارفه معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد

رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع یک اصل مهم در آموزش وپرورش  بویراحمد/تکریم ومعارفه معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش  شهرستان بویراحمد

علی حسن زاده در آیین تکریم ومعارفه معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد گفت: آموزش وپرورش به عنوان دستگاه عظیم تعلیم وتربیت نقش مهمی در تربیت نسلهای آینده دارد

مدیر آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد بر رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع به عنوان یک اصل مهم در آموزش وپرورش تاکید کرد.

به گزارش پایگاه علی حسن زاده در آیین تکریم ومعارفه معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش  شهرستان بویراحمد گفت: آموزش وپرورش به عنوان دستگاه عظیم تعلیم وتربیت  نقش مهمی در تربیت نسلهای آینده دارد که باید در انجام امور و کارها با حفظ حقوق افراد ، حفظ شان ومنزلت ارباب رجوع  و رعایت سلسله مراتب اداری گام به گام حرکت کرد و از تصمیم های عجولانه و غیر کارشناسی پرهیز نمود.

وی از زحمات چندین ساله خدامراد دانش پایه معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد تقدیر کرد وگفت: در دوران ایشان دانش آموزان وفرهنگیان  در شهرستان بویراحمد موفقیتهای بسیار ارزشمندی کسب کردند که در خور تحسین است.

وی با بیان اینکه کنار رفتن معاون آموزش متوسطه به در خواست  خود ایشان بوده است  گفت: از تجربیات و مشورتهای ایشان در پیشبرد اهداف آموزش وپرورش استفاده خواهیم کرد.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد، اساس فعالیتهای آموزش وپرورش را حول محور ارتقاء کیفی آموزش در مدارس عنوان کرد و از معاون جدید آموزش متوسطه این شهرستان خواست با برنامه ریزی و برنامه محوری در این زمینه تلاش مضاعفی نماید.

تاسیس آموزشگاه دخترانه نمونه فرهنگیان و هنرستان کشاورزی دو اقدام مهم و زیرساختی در حوزه متوسطه  شهرستان بویراحمد

معاون سابق آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد در این آیین به بیان گزارشی از فعالیتهای حوزه متوسطه در دوران مسئولیت پرداخت وگفت: در بسیاری از شاخصها در بین ۱۳ شهرستان و منطقه آموزش وپرورش بویراحمد رتبه اول استانی را دارد.

خدامراد دانش پایه از تاسیس آموزشگاه دخترانه نمونه فرهنگیان و هنرستان کشاورزی به عنوان دو اقدام مهم و زیرساختی در حوزه متوسطه اشاره کرد وگفت: سعی و تلاشم برارتقاء کیفی آموزش بوده و در همه کارها رضایت الهی را در نظر داشتم که با عدالت رفتار کنم.

وی بیان کرد:  در چینش نیروها در حوزه متوسطه  تلاش کردم که عدالت را رعایت کنم تا حقی از کسی ضایع نگردد و اگر  هم سهوا حقی ضایع شده باشد پوزش می طلبم.

دانش پایه نیروی انسانی  متخصص و متعهد را رمز پویایی هر سیستمی دانست وگفت: در آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد نیروهای بسیار توانمند و خلاقی وجود دارد که از همراهی و همکاری آنها صمیمانه تشکر وقدردانی می نمایم.

وی با بیان اینکه اولین بار در آموزش پرورش شهرستان بویراحمد است که یک  نیروی فنی عهده دار حوزه متوسطه می شود گفت: حضور مهندس جانی پور که از نیروهای توانمند،خوشنام وباتجربه حوزه فنی وحرفه ای است می تواند در پویایی و موفقیتهای بیشتر حوزه متوسطه تاثیر گذار باشد .

معاون سابق آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد در پایان از مدیرکل آموزش وپرورش استان ،معاونت آموزش متوسطه آموزش وپرورش استان و معاونین  و کارکنان آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد که در چند سال گذشته یاریگر حوزه متوسطه بودند تشکر و سپاسگزاری کرد.

حمایت از مدیران و معلمان ،تکریم ارباب رجوع ، برنامه محوری و نظارت مستمر بر فعالیتهای آموزشی مدارس  اولویت کاری حوزه متوسطه

معاون جدید آموزش متوسطه آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد نیز در این آیین گفت:حاملان تعلیم وتربیت در آموزش وپرورش نقش مهمی در تربیت نوجوانان وجونان این مرزبوم دارند که باید با تعامل و همکاری  خانواده بزرگ آموزش وپرورش در این راستا حرکت نماییم.

سالم جانی پور با بیان اینکه آموزش وپرورش کار ستادی و برنامه ریزی برای پیشبرد امور انجام می دهد به نقش مدیران و معلمان در آموزش وپرورش اشاره کرد وگفت: مدیران نقش مهم و تاثیر گذاری در ارتقاء کیفیت آموزش و تربیت دانش آموزان دارند که باید مورد حمایت جدی قرار بگیرند.

وی مدیران را پیش قراولان خط مقدم تعلیم وتربیت عنوان کرد وگفت: همه افتخارات آموزش وپرورش حاصل تلاش دلسوزانه مدیر ،معلمان و سایر عوامل اجرایی در مدارس است.

معاون جدید آموزش متوسطه آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد با بیان اینکه بدون همراهی و همکاری  مدیران ،معلمان و عوامل اجرایی  با سنگین تعلیم وتربیت به سرمنزل مقصود نمی رسد گفت: تقویت و حمایت از مدیران و معلمان در اجرای برنامه های آموزشی از مهمترین اولویتهای کاری است که مد نظر قرار می گیرد.

جانی پور،  تکریم ارباب رجوع ، برنامه محوری و نظارت مستمر بر فعالیتهای آموزشی مدارس را از دیگر برنامه های کاری خود بر شمرد و اظهار امیدواری کرد : با تلاش مدیران مدارس حوزه متوسطه اول و دوم و همکاران آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد شاهد رشد و بالندگی آموزش وپرورش بیش از پیش باشیم.

معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد از حسن اعتماد مدیرکل ،معاونین و مدیریت آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد تشکر و قدردانی کرد وگفت: جا دارد از زحمات و پیگیریهای دلسوزانه نمایده سخت کوش و تلاشگر شهرستانهای بویراحمد ودنا که در همه تلخیها و شادیها در کنار مردم هستند و به حوزه آموزش و پرورش توجه خاصی دارند سپاسگزاری نمایم.

جانی پور در پایان این مراسم حکم هادی زارع پور مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد  در انتصاب سالم جانی پور به عنوان معاون آموزش متوسطه شهرستان بویراحمد  قرائت و به وی اهداء شد و با هداء لوج سپاس از خدمات چهار ساله خدامراد دانش پایه در معاونت آموزش وپرورش متوسطه شهرستان بویراحمد تجلیل شد.

گفتنی است: سالم جانی پور از هنرآموزان هنرستانهای شهرستان بویراحمد است که سابقه بیش از ۱۰ سال مدیریت در هنرستان اقبال لاهوری یاسوج و معاونت اداره کل فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد را در کارنامه خود دارد.

بیش از این خدامراد دانش پایه به مدت ۴ سال معاونت آموزش متوسطه شهرستان بویراحمد رابر عهده داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی