تاریخ انتشار : جمعه 23 می 2014 - 0:30
کد خبر : 1105

کهگیلویه و بویراحمد دارای ۱۴ منطقه نمونه گردشگری و ۱۱ روستای هدف گردشگری است،

کهگیلویه و بویراحمد دارای ۱۴ منطقه نمونه گردشگری و ۱۱ روستای هدف گردشگری است،

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت : وجود چهار رکن اصلی جاذبه، تبلیغات درست و صحیح، اقامت و داشتن خدمات هوایی و زمینی باعث می‌شود که صنعت گردشگری در یک منطقه فعال شود

 

نسیم دنا –  مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان پتانسیلهای فراوانی در زمینه جذب گردشگر دارد.

81093949-5579380

محمود باقری‌ افزود: این استان پتانسیلهای فراوانی بخصوص در حوزه طبیعت گردی در زمینه جذب گردشگر دارد. وی که در حاشیه همایش فرصت های سرمایه گذاری بخش گردشگری استانهای منطقه چهار کشور در یاسوج سخن می گفت اظهار کرد: ۲۸۰جاذبه طبیعی در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که این جاذبه ها یک وضعیت منحصر به فردی در کشور دارند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: وجود چهار رکن اصلی جاذبه، تبلیغات درست و صحیح، اقامت و داشتن خدمات هوایی و زمینی باعث می‌شود که صنعت گردشگری در یک منطقه فعال شود. باقری تصریح کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد دارای ظرفیت بالقوه ای در زمینه گردشگری است اما ناشناخته‌ مانده است. وی اضافه کرد: کهگیلویه و بویراحمد دارای ۱۴ منطقه نمونه گردشگری و ۱۱ روستای هدف گردشگری است، اما با وجود داشتن این منابع بکر و زیبای خدادادی متاسفانه با نبود زیر‌ساخت‌های لازم مواجه است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی