تاریخ انتشار : سه‌شنبه 20 می 2014 - 16:49
کد خبر : 1072

اجرای برنامه های بزرگداشت سوم خرداد با شکوهتر از سالهای گذشته

اجرای برنامه های بزرگداشت سوم خرداد با شکوهتر از سالهای گذشته

نسیم دنا – جاماسب بهمنیار در جلسه ستاد بزرگداشت سوم خرداد شهرستان دنا که در محل سپاه ناحیه دنا برگزار شده بودگفت. برنامه های سوم خرداد در سال اقتصاد وفرهنگ باعزم ملی ومدیریت جهادی با شکوهتر از هرسال در شهرستان دنا برگزار می شود

 

نسیم دنا – جانشین فرماندهی سپاه ناحیه دنا از اجرای برنامه های متنوع جهت بزرگداشت سوم خرداد در شهرستان دنا خبر داد. جاماسب بهمنیار  در جلسه ستاد بزرگداشت سوم خرداد شهرستان دنا که در محل سپاه ناحیه دنا برگزار شده بودگفت. برنامه های سوم خرداد در سال اقتصاد وفرهنگ باعزم ملی ومدیریت جهادی با شکوهتر از هرسال در شهرستان دنا برگزار می شود.

وی با بیان اینکه حماسه سوم خرداد پر افتخارترین دوران طلایی هشت سال دفاع مقدس  وبرگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی است گفت: این حماسه با نصرت الهی و پایمردی رزمندگان و ملت شریف ایران به وقوع پیوست و نیروهای مقتدر و مومن در سایه وحدت خود با تمسک بر ایمان، شکستی سنگین بر دشمن وارد کردند 13910721000264_PhotoA

بهمنیار افزود:۳۲ سال است که از عملیات الی بیت المقدس (دهم اردیبهشت ماه سال ۶۱)  و آزادسازی خرمشهر می گذرد. آنچه که در این میان حائز اهمیت است، عزم یک ملت با پایمردی رزمندگان و نیروهای مسلح و مردمی برای آزادسازی کشور به خصوص هویزه و خرمشهر در مساحت شش هزار کیلومتر مربع است.

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: همه مسئولان باید در جهت انتقال ارزش های ایثار و شهادت و تبیین اهداف انقلاب اسلامی تلاش کنند تا نسل جوان هر چه بیشتر با این ارزش ها آشنا شوند.

بهمنیار تصریح کرد: دشمن در طول سی و پنج سال گذشته که از عمر انقلاب اسلامی می گذرد با حربه های مختلف از جمله تحمیل جنگ، ایجاد فتنه های مختلف، شبیخون فرهنگی و امثال آن درصدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی است.

 وی  خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی روزهای به یاد ماندنی در طول عمر خود داشته است که یکی از آنها سوم خرداد ماه، سالروز آزادسازی خرمشهر از دست دشمن بعثی در جنگ تحمیلی است. این اتفاق بزرگ که به دست غیورمندان ارتش و سپاه و بسیج و ملت انقلابی رخ داد باید عظیم و بزرگ شمرده شود.

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه دنا به برنامه های گرامیداشت سوم خرداد در شهرستان دنا اشاره کرد وگفت : دیدار با خانواده های شهدای عملیات بیت المقدس، صبحگاه مشترک نیروهای نظامی ،انتظامی وبسیج ، غبار روبی وعطرافشانی گلزارشهدای سی سخت وپاطاوه ، ، برگزاری مسابقات فرهنگی وهنری در نماز جمعه ، سخنرانی فرمانده سپاه ناحیه دنا قبل از خطبه های نماز جمعه شهر پاتاوه  بخشی از این برنامه ها خواهد بود.

جاماسب بهمنیار در پایان انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل جوان را رسالتی سنگین برشمرد وگفت : همه مسئولان باید دراین راستا تلاش کنند تا افتخارآفرینی رزمندگان وجوانان خوب این مرزبوم به آیندگان به خوبی منتقل شود.

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی