تاریخ انتشار : سه‌شنبه 11 دسامبر 2018 - 17:38
کد خبر : 10680

نشست پرسش پاسخ دانش آموزان با مسئولان اقدامی برای تمرین مطالبه گری/حل مشکل فضای آموزشی هنرستان کشاورزی در شورای آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد

نشست پرسش پاسخ دانش آموزان با مسئولان اقدامی برای تمرین مطالبه گری/حل مشکل فضای آموزشی هنرستان کشاورزی در شورای آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد

آفتاب دنا : نشست پرسش پاسخ دانش آموزان با مسئولان شهرستانی واستانی در هنرستان کشاورزی حضرت آیت الله ملک حسینی (ره) با حضور فرماندار شهرستان بویراحمد،مدیر آموزش وپرورش بویراحمد و معاون مرکز تحقیقات آموزش کشاورزی ومنابع طبیعی استان برگزار شد.

آفتاب دنا : نشست پرسش پاسخ دانش آموزان با مسئولان شهرستانی واستانی در هنرستان کشاورزی حضرت آیت الله ملک حسینی (ره) با حضور فرماندار شهرستان بویراحمد،مدیر آموزش وپرورش بویراحمد و معاون مرکز تحقیقات آموزش کشاورزی ومنابع طبیعی استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، فرماندار شهرستان بویراحمد در این نشست صمیمی گفت: دانش آموزان به عنوان آینده سازان ایران اسلامی باید با همکاری مربیان و معلمان به سمت مسئولیت پذیری هدایت شوند.

شاهرخ کناری با بیان اینکه دانش آموزان در دوران دفاع مقدس که کم وسن وسال بودند با احساس مسئولیت و موقعیت شناسی و تحمل سختیها توانستند به خوبی جنگ را اداره کنند گفت: دانش آموز باید با سجایای زیبای اخلاقی ادب ،متانت و عشق به هم نوع شخصیت  شاکله شخصیتی خویش را شکل دهد تا بتواند به کمالات انسانی دست یابد.

فرماند بویراحمد با ابراز رضایت وخوشحالی از حضور در جمع دانش آموزان به ظرفیتها و پتانسیلهای کشور در ابعاد گوناگون اشاره کرد و گفت: وجود نیروی انسانی توانمند، منابع غنی نفت وگاز ،معادن ،آب و فناوریهای علمی و تحقیقاتی از مزیتهای خوب کشور ماست که باید با فرهنگسازی و استفاده درست  بتوانیم در مسیر توسعه پایدار حرکت نماییم.

یاسوج دارای تل کابین خواهد شد

فرماندار بویراحمد در پاسخ به سوال یکی از دانش آموزان در رابطه با توسعه زیرساختهای گردشگری در شهرستان بویراحمد گفت: در سالهای گذشته  اقدامات خوبی برای توسعه زیرساختهای گردشگری  انجام گرفته که با بهره برداری کامل از آنها نیاز شهرستان بویراحمد مرتفع خواهد شد.

کناری احداث هتل ۵ ستاره ،پارک آبی ،تل کابین را از مهمترین طرحهای بخش  گردشگری برشمرد و گفت: سرمایه گذار تل کابین از تپه نور الشهدا تا بالای آبشار مشخص شده که در آینده نزدیک یاسوج دارای تل کابین خواهد شد که نقش مهمی در رونق صنعت گردشگری خواهد داشت.

وی گفت:  برای پارک آبی یاسوج و هتل ۵ ستاره ۳۷ میلیارد تومان از صندوق توسعه ملی پرداخت شده است که هتل ۵ ستاره شهر یاسوج تا نیمه اول سال ۹۸  مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

اضافه شدن ۴۰ هکتار پارک به فضای سبز شهر یاسوج

وی از اضافه شدن ۴۰ هکتار پارک به فضای سبز شهریاسوج خبرداد وگفت: فعالیتهای خوبی در دولت تدبیر وامید در شهر یاسوج  برای توسعه زیرساختهای گردشگری انجام گرفته که که برای گردشگران مشکلی نخواهیم نداشت.

وی از کمک ۸۰۰میلیون تومانی به اوقاف برای تکمیل پروژه های عمرانی در بقاع متبرکه که زیارتگاه مردم هستند خبرداد وگفت: تا پایان نیمه اول سال ۹۸  قریب به ۸۰ میلیارد تومان پروژه در بخش گردشگری به بهره برداری می رسد.

وی از هدایت  آب رودخانه های فصلی منطقه دشت روم برای استفاده از سد شاه قاسم در فصلهای بهار و تابستان خبرداد و گفت: برای ایجاد کانال از رودخانه دشت روم تا سد شاه قاسم ۲ میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است .

حل مشکل فضای آموزشی هنرستان کشاورزی در شورای آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد

فرماندار بویراحمد در پاسخ به سوال یکی از دانش آموزان در رابطه با مشکل فضای آموزشی هنرستان آیت الله ملک حسینی که در یک محیط اداری واقع شده است گفت: این موضوع را با دعوت از مسئولان مرکز تحقیقات و سازمان جهاد کشاورزی و آموزش وپرورش در شورای آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد مطرح و برای حل آن چاره اندیشی می کنیم.

هرکس مهارتی داشته باشد می تواند با داشتن طرح اشتغالزایی تسهیلات کم بهره در یافت کند

فرماندار بویراحمد در پاسخ به سوال یکی از دانش آموزان در باره آینده شغلی دانش آموزان در رشته های فنی وحرفه ای و کاردانش گفت: رشته های فنی و حرفه ای به دلیل کسب مهارت می توانند در راستای اشتغالزایی و کارآفرینی حرکت کنند .

وی گفت: در شهرستان بویراحمد هرکس مهارتی داشته باشد می تواند با داشتن طرح اشتغالزایی تسهیلات کم بهره با سود ۶ درصد در یافت کند.

کناری گفت: جهت طرحهای اشتغالزایی که موجب رونق تولید واشتغال شوند تا سقف ۶ میلیارد تومان در استان و ۱۰ میلیارد تومان در کشور می توانیم مصوب کنیم و پرداخت نماییم و اعلام می کنیم هرکس حرفه ای دارد بالاخص در طرحهای حوزه روستایی آماده  همکاری هستیم.

جریمه ۸۰۰ میلیونی کارخانه های آب معدنی

فرماندار بویراحمد در پاسخ به سوال یکی دیگر از دانش آموزان در رابطه با گرانی و نظارت بر بازار نیز گفت: بخشی از مشکلات کشور ناشی از تحریم همه جانبه و ظالمانه دشمنان است که پیشرفت ملت ایران را نمی خواهند و بخشی از آن ناشی از سوء مدیریت ها و خود تحریمی هاست.

وی با بیان اینکه در یک مورد کارخانه های آب معدنی از سوی تعزیرات حکومتی ۸۰۰میلیون تومان جریمه شده اند گفت:  مردم می توانند فروشندگانی را که کالاها را به بهانه تحریم بیشتر از قیمت درج شده به مصرف کننده بدهند به تعزیرات حکومتی گزارش دهند تا در اسرع وقت به پرونده آنها رسیدگی شود.

از نظر نزاع های دست جمعی جز استانهای آخر کشور هستیم

فرماندار بویراحمد در پاسخ به سوالی در رابطه با نزاع های دست جمعی در شهرستان بویراحمد نیز گفت: طبق آمار ارائه شده به عنوان رئیس شورای تامین شهرستان با افتخار اعلام می کنم استان کهگیلویه وبویراحمد و شهرستان بویراحمد جز استانهای امن کشور هست که از نظر نزاع های دست جمعی جز استانهای آخر کشور هستیم.

وی از قاطعیت نیروی انتظامی برای برخورد با برهم زنندگان امنیت مردم اشاره کرد وگفت: شناسایی و صدور حکم عاملان قتل طلافروشیهای گچساران و یاسوج در کمترین زمان ممکن نشان از اقتدار پلیس و دستگاه قضایی برای مخلان نظم و امنیت مردم دارد.

فرماندار بویراحمد در پایان ضمن تقدیر وتشکر از دغدغه ها و مطالبه گری دانش آموزان به صورت رو درو با مسئولان گفت: این جلسات نقش مهمی در فرهنگسازی و افزایش آگاهی های اجتماعی دانش آموزان دارد که جای تشکر دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی