تاریخ انتشار : سه‌شنبه 30 اکتبر 2018 - 11:22
کد خبر : 10374

دانش آموزان با بهره گیری از فرصتها و لحظات علم آموزی برای ساختن آینده ای بهتر تلاش نمایند/واقعه کربلا بزرگترین حادثه تاریخ بشری است که در تاریخ ماندگار شد

دانش آموزان با بهره گیری از فرصتها و لحظات علم آموزی برای ساختن آینده ای بهتر تلاش نمایند/واقعه کربلا بزرگترین حادثه تاریخ بشری است که در تاریخ ماندگار شد

خدامراد دانش پایه نظم و مسئولیت پذیری دانش آموزان در دوران تحصیل را یاداور شد وگفت: نظم ،برنامه ریزی ومسئولیت پذیری نقش مهم و کلیدی در موفقیت تحصیلی و زندگی هر انسانی دارد که دانش آموزان این سه شاخصه مهم را در دوران تحصیل مد نظر داشته باشند.

آفتاب دنا : معاون آموزشی آموزش وپرورش و پرورش شهرستان بویراحمد برنظم و انضباط و احساس مسئولیت دانش آموزان برای ساختن آینده ای بهترتاکید کرد.

واقعه کربلا بزرگترین حادثه تاریخ بشری است که در تاریخ ماندگار شد

به گزارش پایه خبری آفتاب دنا : خدامراد دانش پایه در جمع دانش آموزان،دبیران و عوامل اجرایی دبیرستان یادگار امام شهر یاسوج با تسلیت ایام اربعین سرور وسالار شهیدان گفت: واقعه کربلا بزرگترین حادثه تاریخ بشری است که در تاریخ ماندگار شد تا بشریت همواره از آن درس گرفته و به خودسازی و سعادت برسند.

وی با بیان اینکه قیام امام حسین(ع) برای نشر و ترویج دین و رفع ظلم بود گفت: قیام عاشورا به عنوان نماد و بهترین الگوی مقابله با ظلم و تلاش در راستای احیای ارزش‌های اسلامی باید به بهترین شیوه تبیین شود.

دانش پایه تلاشهای نظام سلطه و درراس آنها آمریکا را برای مقابله با جمهوری اسلامی یاداور شد و خاطرنشان کرد: دشمنی‌های آمریکا و ایادی دنباله روی آن از اوایل پیروزی انقلاب آغاز شد و تا امروز برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌اند، چراکه ماهیت نظام سلطه با نظام جمهوری اسلامی در تقابل است.

۱۳ آبان نماد اتحاد، همبستگی و وحدت ملت ایران است

معاون آموزشی آموزش وپرورش و پرورش شهرستان بویراحمد در ادامه با تبریک فرا رسیدن ۱۳ آبان روز دانش آموز و با بیان اینکه این روز یادآور ۳‌سند مهم تبعید حضرت امام خمینی (ره)، شهادت دانش‌آموزان توسط استکبار جهانی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ایران است، اظهار داشت: ملت ایران در سال ۵۷ با تبعیت از امام خمینی (ره) موفق به تحقق روز ملی ۱۳ آبان در کشور شدند.

وی  خاطرنشان کرد: اهمیت ۱۳ آبان در جلوگیری از تحقق توطئه‌های شوم دشمنان به ویژه در مورد گمراه‌کردن نسل جوان و دانش آموزان از مسیر علم آموزی و ولایت مداری است.

دانش پایه با اشاره به ضرورت افشای فتنه‌های استکبار جهانی علیه نظام و انقلاب اسلامی در ۱۳ آبان افزود: روز ملی مبارزه با استکبار، تنها مربوط به دانش آموزان و دانشجویان نیست و باید تمام اقشار جامعه نسبت به برگزاری باشکوه آن احساس مسئولیت کنند.

وی۱۳ آبان را نماد اتحاد، همبستگی و وحدت ملت مسلمان ایران دانست و اظهار داشت: ولایت مداری، فارغ از هرگونه حزب گرایی و جناح بندی تنها راه مقابله در برابر دشمنان دین و انقلاب اسلامی است.

آموزش وپرورش با نظارت مستمر در مدارس بستر را برای فعالیت آموزشی مطلوب دانش آموزان فراهم می کند

معاون آموزشی آموزش وپرورش و پرورش شهرستان بویراحمد در ادامه نظم و مسئولیت پذیری دانش آموزان در دوران تحصیل را یاداور شد وگفت: نظم ،برنامه ریزی ومسئولیت پذیری نقش مهم و کلیدی در موفقیت تحصیلی و زندگی هر انسانی دارد که دانش آموزان این سه شاخصه مهم را در دوران تحصیل مد نظر داشته باشند.

وی با بیان اینکه دوران تحصیل از زیباترین و بهترین دوران زندگی هر انسانی است که آینده خویش را با تلاش علمی رقم می زند خاطرنشان کرد: سعادت و شقاوت هر انسانی به تعبیر امام راحل به دست هما ن انسان رقم می خورد که لازم است دانش آموزان عزیز با بهره گیری از فرصتها و غنیمت شمردن لحظات علم آموزی در مدرسه برای ساختن آینده ای بهتر تلاش نمایند.

معاون آموزشی آموزش وپرورش و پرورش شهرستان بویراحمد در پایان گفت: آموزش وپرورش با نظارت مستمر در مدارس برای مهارت آموزی و ارتقاءکیفی آموزش تلاش می کند تا بستر را برای فعالیت آموزشی مطلوب دانش آموزان فراهم نماید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی