تاریخ انتشار : سه‌شنبه 13 می 2014 - 21:35
کد خبر : 1027

یک کهگیلویه و بویراحمدی رتبه هشت کارشناسی ارشد را ازآن خود کرد

یک کهگیلویه و بویراحمدی رتبه هشت کارشناسی ارشد را ازآن خود کرد

یک کهگیلویه و بویراحمدی رتبه هشت کنکور کارشناسی ارشد سراسری رشته علوم اقتصادی را کسب کرد.عبدالرسول فروغ فرد متولد سال ۱۳۷۱ و فارغ التحصیل کارشناسی رشته علوم اقتصادی از دانشگاه خلیج فارس بوشهر در کنکور کارشناسی ارشد رتبه ۸ را بدست آورد

 

یک کهگیلویه و بویراحمدی رتبه هشت کنکور کارشناسی ارشد سراسری  رشته علوم اقتصادی را کسب کرد.عبدالرسول فروغ فرد متولد سال ۱۳۷۱ و فارغ التحصیل کارشناسی رشته علوم اقتصادی از دانشگاه خلیج فارس بوشهر در کنکور کارشناسی ارشد رتبه ۸ را بدست آورد .

16363381462262469325315511721031001621124وی در گفتگو با خبرنگار نسیم دنا گفت:توکل به خداوند متعال، برنامه‌ریزی، پشتکار و توجه ویژه به کتاب‌های درسی باعث موفقیتم شد.

فروغ فرد عنوان کرد: کسانی که می‌خواهند در کنکور شرکت کنند با پشتکار و اراده و برنامه‌ریزی و هدفدار بودن می‌توانند موفق شوند.وی گفت مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد یکی از اهداف بزرگ تحصیلی است که با تلاش وکوشش می توان به آن دست یافت.

 فروغ فرد  خود باوری و مثبت اندیشی را در عبور از این کنکور سرنوشت ساز موثر دانست و خاطرنشان کرد: این مقطع از تحصیلات به عنوان یک سد در ذهن دانشجویان نقش بسته است،

 وی افزود: آگاهی از محیط آزمون، تعداد شرکت کنندگان و رشته تحصیلی یکی از مسائلی است که داوطلب باید برای آمادگی در کنکور در نظر بگیرد.

فروغ فردگفت: در کنکور کارشناسی ارشد داوطلبان از روی درصد وارد دانشگاه می شوند، بنابراین باید به اصول آزمون همچون توضیحات فنی و تخصصی خود آزمون و نحوه پراکندگی درصدها، رتبه ها و تعیین محل حساسیت رقابت ها و اهمیت و تاثیرمیانگین هر ماده درسی در نتیجه آزمون و نحوه بهره برداری صحیح از آن مباحث درسی مسلط باشند. گفتنی است معدل کارشناسی وی ۱۸/۲۰می باشد که بدون وقفه با شرکت در کنکور سراسری حائزرتبه ۸ کشوری شد.

سایت نسیم دنا این موقیت ارزشمند را به وی و خانواده محترمشان تبریک گفته و برای وی در عرصه های علمی آرزوی موفقیت می نماید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی