تاریخ انتشار : سه‌شنبه 2 اکتبر 2018 - 18:07
کد خبر : 10191

متأسفانه درجهاد کشاورزی استان اراده ای برای رفع مشکلات در این بخش وجود ندارد

متأسفانه درجهاد کشاورزی استان اراده ای برای رفع مشکلات در این بخش وجود ندارد

شاهرخ کناری با اشاره به مشکلات امنیتی که در حوزه کشاورزی و آب است، گفت: بیشترین تجمعات مردمی جلوی درب فرمانداری و استانداری در این دو مورد خلاصه شده است و باید مسئولان مربوط به جد پای کار باشند.

آفتاب دنا: فرماندار بویراحمد گفت:کاری که می بایست سازمان جهادکشاورزی پیگیر آن باشد و دغدغه رئیس سازمان باشد، در فرمانداری در حال انجام است.

شاهرخ کناری در جلسه هم اندیشی رفع مشکلات بخش کشاورزی بویراحمد که امروز با دعوت قبلی از مدیران و صاحبنظران دستگاه‌های دولتی و خصوصی در محل فرمانداری برگزار شد، تعیین الگوی کشت مناسب واهتمام جدی برنظارت کشت را در بویراحمد خواستار شد.
کناری ضمن تبریک عملیات موشکی سپاه علیه نیروهای تکفیری در سوریه با بیان اینکه وظیفه دستگاه‌های دولتی در حوزه های مختلف مشخص است؛ اذعان داشت: نظارت بر الگوی کشت مناسب کشاورزان وظیفه جهاد کشاورزی است؛ که در این مورد سال گذشته با توجه به شواهد و مراجعات مردمی کاهلی صورت گرفته است.
فرماندار بویراحمد با اشاره به موضوع جلسه “رفع مشکلات کشاورزی” گفت: متاسفانه در جهاد کشاورزی استان اراده‌ای برای این کار وجود ندارد.
فرماندار گفت: کاری که می بایست سازمان جهادکشاورزی پیگیر آن باشد و دغدغه رئیس سازمان باشد، در فرمانداری در حال انجام است.
وی تصریح کرد: رئیس سازمان در جلسه ای که برای کار تخصصی کشاورزی و رفع مشکلات در فرمانداری برگزار و دعوت شد حضور ندارد و متاسفانه این رویه باب شده است.
کناری با بیان اینکه باید تذکرات لازم داده شود یادآور شد رئیس سازمان در جلسات قبلی نیز حضور نداشته و اکنون نیز به این مهم بی توجه است.
رئیس شورای تامین شهرستان با اشاره به مشکلات امنیتی که در حوزه کشاورزی و آب است، گفت: بیشترین تجمعات مردمی جلوی درب فرمانداری و استانداری در این دو مورد خلاصه شده است و باید مسئولان مربوط به جد پای کار باشند.
فرماندار بویراحمد با اعلام پایان جلسه و لغو آن، خاطرنشان کرد: متولی کشاورز جهادکشاورزی است و هر تصمیمی که در خصوص تغییر الگوی کشت کشاورزان در سال جدید بگیرد از طریق شوراها ودهیاریها در سطح شهرستان کنترل خواهد شد و در صورت بروز هرگونه مشکل امنیتی در آینده مسئول ذیربط باید پاسخگو باشد.
کناری در پایان به اهمیت موضوع این جلسه اشاره کرد و افزود: در برخی از جلسات از مدیران کل دعوت به عمل می آید ولی متاسفانه به بهانه تداخل جلسات، اجابت نمی شود.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی