تاریخ انتشار : شنبه 18 آگوست 2018 - 15:54
کد خبر : 10063

تقدیر از تعامل خوب آموزش وپرورش با دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه وبویراحمد/ آموزش و پرورش ازهمه فرصتها برای کمک به دانشگاه فرهنگیان استفاده می کند

تقدیر از تعامل خوب آموزش وپرورش با دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه وبویراحمد/ آموزش و پرورش ازهمه فرصتها برای کمک به دانشگاه فرهنگیان استفاده می کند

  آفتاب دنا : معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه فرهنگیان کشور از حمایتهای مدیرکل آموزش وپرورش استان ازدانشگاه فرهنگیان تقدیر کرد. به گزارش آفتاب دنا ، دکتر علی خاکی در سفریک روزه به استان کهگیلویه وبویراحمد به منظور بررسی وضعیت فضاهای فیزیکی دانشگاه فرهنگیان که در زلزله های اخیر سال جاری دچار آسیب شده

  322714_4121113132_600_450آفتاب دنا : معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه فرهنگیان کشور از حمایتهای مدیرکل آموزش وپرورش استان ازدانشگاه فرهنگیان تقدیر کرد.

به گزارش آفتاب دنا ، دکتر علی خاکی در سفریک روزه به استان کهگیلویه وبویراحمد به منظور بررسی وضعیت فضاهای فیزیکی دانشگاه فرهنگیان که در زلزله های اخیر سال جاری دچار آسیب شده بودند با  هادی زارع پور مدیرکل آموزش وپرورش استان دیدار کردند.

وی در این دیداربا اشاره به تعامل خوب دانشگاه فرهنگیان با وزارت آموزش وپرورش گفت: آقای زارع پور ازمدیران خوب کشور درحوزه آموزش وپرورش است که که ارتباط و تعامل خوبی با دانشگاه فرهنگیان دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه فرهنگیان کشور مستهلک بودن فضاهای مورد استفاده پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان را یاداور شد وگفت: براثر زلزله اردیبهشت ماه سال جاری ساختمانهای این دانشگاه نیز آسیب جدی دیدند که باید تلاش کنیم قبل از شروع سال تحصیلی دانشگاهها این فضاها را ساماندهی نماییم.

دکتر خاکی از تعامل خوب آموزش وپرورش استان با دانشگاه تقدیر کرد و از مدیرکل آموزش وپرورش استان خواست مثل گذشته دانشگاه فرهنگیان را که نقش مهمی در توسعه استان و تربیت نیروی انسانی برای آینده دانش آموزان این دیار را دارد یاری نمایند.

آموزش و پرورش ازهمه فرصتها برای کمک به دانشگاه فرهنگیان استفاده می کند

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز دراین دیدارازارتباطات خوب ونزدیک دانشگاه فرهنگیان با خانواده بزرگ آموزش وپرورش خبرداد و گفت: به واسطه اشتراکات این دو نهاد وارتباطات نزدیک فاصله ای بین دانشگاه و آموزش وپرورش احساس نمی شود.

هادی زارع پورگفت: آموزش و پرورش ازهمه فرصتها برای کمک به دانشگاه فرهنگیان استفاده می کند تا دانشجو معلمان این دانشگاه بدون دغدغه و با آرامش خاطر به تحصیل خویش ادامه دهند.

وی یاسوج را دومین شهر مهاجر پذیر کشور بعد از مشهد مقدس عنوان کرد وگفت: هر ساله بیش از سه هزار دانش آموز به جمعیت دانش آموزی این شهر اضافه می شود که در تامین فضای آموزشی آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد را با مشکل مواجه کرده است.

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد پیگیرهای دکترهاشمی رئیس دانشگاه فرهنگیان استان برای رفاه حال دانشجویان وارتقاء کیفی مسائل آموزشی را ستودنی توصیف کرد وگفت: آموزش وپرورش استان در زمینه فضا، تجهیزات و مسائل آموزشی کما فی السابق دانشگاه فرهنگیان را یاری خواهد کرد.

تعامل بین آموزش وپرورش و دانشگاه فرهنگیان استان در بهترین شرایط ممکن است

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه وبویراحمد نیزدر این دیدار از تلاشهای دلسوزانه مدیرکل آموزش وپرورش استان برای حل مشکلات  فضای فیزیکی دانشگاه فرهنگیان تقدیر کرد.

دکتر نوروز هاشمی گفت: تعامل بین آموزش وپرورش و دانشگاه فرهنگیان استان در بهترین شرایط ممکن است که در هیچ دورانی ارتباطات و تعاملات به این شکل نبوده است و هر درخواستی برای کمک به دانشگاه ازآموزش وپرورش داشته ایم محقق شده است.

 

322712_1097441362_600_450

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی