تاریخ انتشار : دوشنبه 6 آگوست 2018 - 19:26
کد خبر : 10013

پیام تبریک رئیس دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت روز خبرنگار

پیام تبریک رئیس دانشگاه  فرهنگیان کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت روز خبرنگار

آفتاب دنا : دکتر نوروز هاشمی رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه وبویراحمد در پیامی فرا رسیدن ۱۷ مرداد، روز خبرنگار را به تمامی فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی تبریک گفت.

hou18485آفتاب دنا : دکتر نوروز هاشمی رئیس دانشگاه  فرهنگیان استان کهگیلویه وبویراحمد  در پیامی فرا رسیدن ۱۷ مرداد، روز خبرنگار  را به تمامی  فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه  فرهنگیان استان کهگیلویه وبویراحمد ، درمتن پیام تبریک دکتر هاشمی آمده است:

هفدهم مردادماه، سالروز تجلیل از پیام آورانی است که در خلق جهانی آباد، آزاد و آگاه، همتی والا و تلاشی بیاد ماندنی اما دشوار از خود به نمایش گذاشته و پرده از ناآگاهی ناآگاهان بر می دارند.

درود خداوند بر خبرنگارانی که آبروی قلم و دانش را پاس داشته و تمام توان خویش را جز در مسیر حقیقت و عدالت به کار نمی‏گیرند.

سلام خداوند بر خبر‏نگاران شهیدی که قلم را همچون سلاح و رسانه را همچون سنگری برای دفاع از آزادی و استقلال قرار داده و در این مسیر، با افتخار به دیدار حضرت دوست شتافتند.

خبرنگار، خوب می‏داند که مسئولیت آگاهی بخشی به ملت و کشور را برعهده دارد. او در قبال باورها و اعتقادات مردم، منافع ملی، اخلاق جامعه و تهاجم فکری و اندیشه‏‏ای بیگانگان‏ به حریم فرهنگی، مسئول است و این مهم، راه رسیدن به تعالی را در حرفه مقدس اطلاع رسانی برای او هموار می‏سازد.

دانشگاه  فرهنگیان به عنوان یک مرکز علمی، آموزشی و فرهنگی فرارسیدن روزخبرنگار را گرامی داشته و بدین وسیله از تلاش های همه صاحبان  اندیشه و قلم و اصحاب رسانه، خبرنگاران، گزارشگران، تصویربرداران، مدیران پایگاه های خبری و اطلاع رسانی به پاس رسالت قلم و فعالیت های صادقانه و کوشش های بی شائبه و بی دریغی که برای تعالی همه جانبه ایران اسلامی در وادی دانش و معرفت گام بر می دارید صمیمانه سپاسگزاری می نماید.

 نوروز هاشمی

رئیس دانشگاه  فرهنگیان استان کهگیلویه وبویراحمد

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی