تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 آگوست 2018 - 16:07
کد خبر : 9950

مهلت ۱۵ روزه به آموزش وپرورش بویراحمد برای شناسایی فضاهای آموزش وپرورش که در اختیار دیگر دستگاهها قرار گرفته است

مهلت ۱۵ روزه به آموزش وپرورش بویراحمد برای شناسایی فضاهای آموزش وپرورش که در اختیار دیگر دستگاهها قرار گرفته است

آفتاب دنا : شاهرخ کناری از مهلت ۱۵ روزه به آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد برای شناسایی املاک و فضاهای آموزش وپرورش که در اختیار دیگر دستگاهها قرار گرفته است خبرداد.

photo_۲۰۱۸-۰۸-۰۱_۱۶-۰۴-۲۲آفتاب دنا :  فرماندار شهرستان بویراحمد از مهلت ۱۵ روزه به آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد برای شناسایی املاک و فضاهای آموزش وپرورش که در اختیار دیگر دستگاهها قرار گرفته است خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، شاهرخ کناری در جلسه فوق العاده شورای آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد با اعلام این خبر گفت: به علت مهاجر پذیری شهرستان بویراحمد آموزش وپرورش با کمبود فضای آموزشی مواجه شده است که لازم است دستگاههایی که فضاهای آموزشی شهرستان در اختیار آنان قرار گرفته است تعیین تکلیف شوند.

وی با بیان اینکه برخی از فضاهای آموزشی شهرستان بویراحمد در اختیار سپاه فتح ،دانشگاه فرهنگیان و آموزش و پرورش استثنایی استان قرار گرفته است خواستار مساعدت این نهادها جهت رفع مشکل فضای آموزشی شهرستان بویراحمد شد.

رئیس شورای آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد با بیان اینکه در اول مهرماه هیچ دانش آموزی نباید  مشکل فضای فیزیکی داشته باشد گفت: دستگاههایی که فضاهای آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد از طریق آموزش وپرورش استان در اختیار آنها قرار گرفته است باید برای حل مشکل فضای آموزش شهرستان بویراحمد یا این فضاها  در اختیار آموزش وپرورش شهرستان  قرار بگیرد یا اعتباری جهت تامین فضای آموزشی  در نظر گرفته شود.

فرماندار شهرستان بویراحمد به مشکل فضای آموزش شهر مادوان اشاره کرد وگفت: شورای شهر مادوان با هماهنگی آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد فضایی را در خور شان که زیبنده فرزندان خوب این دیار باشد شناسایی و اجاره نمایند تا دانش آموزان بدون دغدغه به تحصیل بپردازند.

وی خروجی اعتبارات نوسازی که با هماهنگی آموزش وپرورش انجام می گیرد را ۲۵ درصد عنوان کرد و گفت:با توجه به شرایط خاص آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد باید اعتبارات بیشتری را به آموزش وپرورش اختصاص دهند.

کناری خواستار تشکیل شورای آموزش وپرورش استان به ریاست استاندار  و  تعیین تکلیف فضاهای آموزشی شهرستان بویراحمد شد.

در این جلسه مدیر آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد با بیان اینکه شهر یاسوج دومین شهر مهاجر پذیر کشور است گفت: در سال تحصیلی جاری ۳۴۰۰دانش آموز به دانش آموزان شهرستان اضافه می شود که پیش بینی می کنیم دانش آموزان شهرستان بویراحمد به ۷۰ هزاار نفر برسد.

علی حسن زاده مهمترین اولویت آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد را تامین فضای آموزشی  و سازماندهی نیروی انسانی برای بازگشایی بانشاط مدارس دانست و اظهار امیدواری کرد دستگاههایی که فضاهای آموزشی شهرستان بویراحمد در اختیار آنها قرار گرفته است با توجه به بحران فضای آموزشی همکاری لازم را جهت رفع این مشکل داشته باشند.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان در این جلسه با اشاره به اینکه رسالت این دانشگاه فرهنگیان تربیت نیروی انسانی برای آموزش وپرورش است گفت: ۱۰۰۰دانشجو ی از استانهای همجوار در این دانشگاه تحصیل می کنند که مزیت خوبی برای توسعه و رونق اقتصادی است.

نوروز هاشمی گفت: طبق تفاهم نامه منعقد شده وزارت آموزش وپرورش با دانشگاه ،متولی تامین فضای آموزشی برای دانشگاه فرهنگیان آموزش وپرورش استان است که با توجه به مستهلک بودن ساختمانهای دانشگاه فرهنگیان باید برای رفع این مشکل چاره اندیشی کرد.

حاتم پیام سخنگوی شورای شهر مادوان نیز در این جلسه به مشکلات فضاهای آموزشی شهر مادوان اشاره کرد و از شورای آموزش و پرورش شهرستان خواست فضاهای آموزشی در خورشان مردم خوب این دیار برای تحصیل فرزندانشان فراهم نمایند.

photo_۲۰۱۸-۰۸-۰۱_۱۶-۰۴-۰۸

photo_۲۰۱۸-۰۸-۰۱_۱۶-۰۳-۵۴

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی