تاریخ انتشار : دوشنبه 30 جولای 2018 - 19:14
کد خبر : 9932

سازماندهی نیروی انسانی از ۱۳ مرداد در شهرستان بویراحمد

سازماندهی نیروی انسانی از ۱۳ مرداد در شهرستان بویراحمد

آفتاب دنا : مدیر آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد از سازماندهی نیروی انسانی از ۱۳ مرداد در شهرستان بویراحمد خبر داد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ،علی حسن زاده  گفت: سازماندهی نیروی انسانی حوزه ابتدایی ،متوسطه اول و دوم و فنی وحرفه ای از ۱۳ مرداد آغاز و تا ۳۱ مرداد ادامه خواهد داشت. وی

22آفتاب دنا : مدیر آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد از سازماندهی نیروی انسانی از ۱۳ مرداد در شهرستان بویراحمد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ،علی حسن زاده  گفت: سازماندهی نیروی انسانی حوزه ابتدایی ،متوسطه اول و دوم و فنی وحرفه ای از ۱۳ مرداد آغاز و تا ۳۱ مرداد ادامه خواهد داشت.

وی از انتصاب مدیران مدارس بر اساس دستورالعمل انتخاب و انتصاب مدیران خبر داد وگفت: در راستای استقرار شایسته‌سالاری در انتخاب نیروی انسانی برای تصدی مدیریت واحدهای آموزشی فراخوان انتخاب و انتصاب مدیران مدارس انجام شد و پس از آزمون و مصاحبه تخصصی مدیران مدارس انتخاب و تا قبل از سازماندهی ابلاغ آنان صادر خواهد شد.

حسن زاده در همین زمینه خاطرنشان کرد: مدیران مدارس نیز معاونین و عوامل اجرایی مدارس را نیز انتخاب وپس از معرفی به آموزش وپرورش برای آنان ابلاغ صادر خواهد شد.

پروژه مهر اولویت اصلی آموزش و پرورش  شهرستان بویراحمد است

مدیر آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد  در بخش دیگری از سخنانش پروژه مهر را یکی از اولویت های اصلی آموزش وپرورش و از طرحهای مهم وزارتی عنوان کرد و گفت: تابستان فصل برنامه ریزی و سیاست گذاری برای سال تحصیلی جدید است و به همین دلیل باید از این فرصت به خوبی استفاده کرد.

حسن زاده  با اشاره به اجرای برنامه های متعدد در ایام تابستان ساماندهی فضا ، تجهیزات و سازماندهی نیروی انسانی را از مهم ترین برنامه های آموزش و پرورش در تابستان بر شمرد و گفت: پیگیری برنامه ها بر اساس برنامه زمانبندی به صورت دقیق دنبال می شود .

وی پیگیری روند ثبت نام دانش آموزان و با نشاط سازی مدارس برای آغاز سال تحصیلی جدید را از دیگر برنامه های مهم آموزش وپرورش شهرستان عنوان کرد .

حسن زاده  در پایان با اشاره به اینکه بدون مشارکت مردم و مسئولان  اهداف دستگاه عظیم تعلیم وتربیت محقق نخواهد شد از مسئولان و دستگاههای اجرایی خواست تا آموزش وپرورش را بیش از گذشته همکاری نمایند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی