تاریخ انتشار : یکشنبه 29 جولای 2018 - 20:54
کد خبر : 9905

ابتکار خلاقانه آموزش و پرورش گچساران درتجهیز میز خدمت به ویدئو کنفرانس برای تکریم ارباب رجوع

ابتکار خلاقانه آموزش و پرورش گچساران درتجهیز میز خدمت به ویدئو کنفرانس برای تکریم ارباب رجوع

سیدظهیرالدین پورالحسینی با اشاره به آمار مراجعه کنندگان به این اداره بیان داشت:روزانه نزدیک به هزارنفر جهت امورات اداری به آموزش وپرورش شهرستان گچساران مراجعه می کنند که تکنولوژی ویدئو کنفرانس می تواند تسهیل کننده مناسب برای رفع تالمات ارباب رجوع باشد.

۲۰۱۸۰۷۱۴_۰۹۴۱۵۷آفتاب دنا : اداره آموزش و پرورش شهرستان گچساران نخستین اداره دولتی درکشور است که میز خدمت را برای تکریم ارباب رجوع با ابتکار خلاقانه به ویدئو کنفرانس مجهز نموده است.

رئیس آموزش و پرورش گچساران در گفتگو با خبرنگار آفتاب دنا، از تجهیزمیز خدمت به ویدئو کنفرانس درآموزش وپرورش شهرستان گچساران خبرداد.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان گچساران ویدئو کنفرانس این اداره در قالب اجرایی دستور ایجاد میزخدمت در آموزش وپرورش شهرستان گچساران مورد بهره برداری  قرار گرفت.

سیدظهیرالدین پورالحسینی هدف از انجام این طرح را صرفه‌جویی در وقت و تکریم ارباب رجوع با ارتباط ON LINE با مسئولان واحدهای اداری  آموزش وپرورش شهرستان گچساران است، با اجرای این طرح مدیران و کارشناسان حوزه ستادی می‌توانند  به طور هم‌زمان، با صدا و تصویر،نسبت انجام امور ارباب رجوع ارتباط مستقیم برقرار کنند.

رئیس آموزش و پرورش گچساران افزود: با ایجاد تکنولوژی این شبکه آموزش و پرورش شهرستان گچساران بستر مناسبی جهت استفاده از امکانات فن آوری اطلاعات در تصریح عملیات اداری برای مردم شریف گچساران مهیا شده است.

این مدیر نمونه کشوری درپایان با اشاره به آمار مراجعه کنندگان به این اداره بیان داشت:روزانه نزدیک به هزارنفر جهت امورات اداری به آموزش وپرورش شهرستان گچساران مراجعه می کنند که تکنولوژی ویدئو کنفرانس می تواند تسهیل کننده مناسب برای رفع تالمات ارباب رجوع باشد.

دکتر حسن روحانی ریاست محترم جمهور در ابلاغیه ای بر ایجاد میز خدمت برای دستگاه های اجرایی تاکید کرده است  و همچنین خواستار تعقیب وپیگری  مسئولان خاطی در عدم اجرایی این دستور درهئیت های بدوی رسیدگی به تخلفات اداری شده است

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی