تاریخ انتشار : یکشنبه 22 جولای 2018 - 20:58
کد خبر : 9845

حاشیه سازی هیچ سودی به حال مردم ندارد/ حرکت در مسیر توسعه شهرستان فارغ از جناح‌های سیاسی و قومیت‌گرایی

حاشیه سازی هیچ سودی به حال مردم ندارد/  حرکت  در مسیر توسعه شهرستان فارغ از جناح‌های سیاسی و قومیت‌گرایی

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، جعفر نیکبخت در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان با بیان اینکه دنبال حواشی نیستم و به اخبار حاشیه‌ای توجهی ندارم گفت: حاشیه سازی هیچ سودی به حال مردم ندارد و همه باید تلاش کنیم تا همراهی و همدلی در جهت توسعه شهرستان گام برداریم.

IMG-20180722-WA0102-600x338آفتاب دنا:فرماندار کهگیلویه گفت: همه باید در مسیر توسعه شهرستان فارغ از جناح‌های سیاسی و قومیت‌گرایی کار کنیم.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، دکتر جعفر نیکبخت در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان با بیان اینکه دنبال حواشی نیستم و به اخبار حاشیه‌ای توجهی ندارم گفت: حاشیه سازی هیچ سودی به حال مردم ندارد و همه باید تلاش کنیم تا همراهی و همدلی در جهت توسعه شهرستان گام برداریم.

وی خاطرنشان کرد: تفکر سردسیری، گرمسیری برای همه ما خوشایند نیست و برای توسعه شهرستان لازم است نگاه را عوض کنیم.

وی با اشاره به اینکه نماینده دولت هستم و هدفی جز اجرای سیاست‌های دولت نخواهم داشت از رسانه ها خواست به حاشیه ها  دامن نزنند .

سال ۸۰ و ۸۱ در دهدشت رئیس بیمارستان بودم

نیکبخت، پیشرفت و توسعه کهگیلویه بدون گرایش به جناح‌های سیاسی و بدون توجه به قومیت‌گرایی را از اهداف خود عنوان کرد و افزود:سال ۸۰ و ۸۱ در دهدشت رئیس بیمارستان بودم و سابقه خدمت در این شهر را دارم.

فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه دهمین گزینه معرفی شده به استانداری برای تصدی فرمانداری کهگیلویه بودم، گفت: از اوایل هم به آنها که معرف بودند هم به استانداری اعلام کردم که فراجناحی هستم و به قومیت و جناح‌های سیاسی اعتقادی ندارم.

فرماندار کهگیلویه تصریح کرد: پروژه‌های عظیمی در شهرستان از گذشته بوده یا شروع شده که با همکاری و همدلی همه عزیزان کار را به جد شروع خواهم کرد.

فرماندار کهگیلویه با اشاره به واکنش‌های پس از تودیع و معارفه هم گفت: درنشست شورای اداری با مدیران شهرستان از آقای پوزش دعوت می‌کنیم و جلسه‌ای در خور شأن برگزار و از رحماتش تشکر خواهد شد.

فعال شدن کمیته‌های ۵ گانه پروژه مهربا هدف آماده‌سازی مدارس جهت استقبال از دانش‌آموزان

IMG-20180722-WA0100-600x338رئیس آموزش و پرورش کهگیلویه گفت: با هدف آماده‌سازی مدارس جهت استقبال از دانش‌آموزان پنج کمیته در پروژه مهر تشکیل و فعال شده است.

علی پورک‌پور  نیز در نشست شورای آموزش و پرورش با اشاره به گرایش دانش‌آموزان به رشته تجربی اظهار داشت: سعی در توازن رشته‌ها داریم و در این زمینه علاقمندی دانش‌آموز باید در نظر گرفته شود.

رئیس آموزش و پرورش کهگیلویه از هدایت تحصیلی ۲۱۰ دانش‌آموز به رشته تجربی در سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: تلاش داریم بسترها فراهم شود که دانش‌آموزان با آرامش خاطر راهی کلاس درس شوند.

پورک‌پور گفت: در این راستا پنج کمیته در پروژه مهر تشکیل شده و برنامه‌ریزی لازم جهت آماده‌سازی کلاس‌های درس برای ورود دانش‌آموزان را انجام می‌دهند.

وی،این کمیته‌ها را متشکل از کمیته سازماندهی، اطلاع‌رسانی و تبلیغ،تعمیر و تجهیزات، نظارت و بازرسی و تأیید صلاحیت عنوان کرد.

پورک‌پور از فعال بودن ۴۱۴ باب مدرسه در قالب یکهزار و  کلاس ۱۶۷ در سطح شهرستان خبر داد و تصریح کرد: ۲۱ هزار و ۵۹۲ دانش‌آموز در دوره‌های گوناگون در این مدارس تحصیل می‌کنند.

وی، افزود: ۱۹۳ مدرسه مختلط در مناطق روستایی شهرستان دایر است که چهار هزار و ۱۹۵ دانش‌آموز دختر و پسر را پوشش تحصیلی می‌دهد.

IMG-20180722-WA0096-600x338

IMG-20180722-WA0113-600x338

IMG-20180722-WA0111-600x338

IMG-20180722-WA0106-600x338

IMG-20180722-WA0108-600x338

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی