تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 جولای 2018 - 20:21
کد خبر : 9818

گردآوری ۱۱ هزار نسخه اطلاعات از حضور بانوان استان در دفاع مقدس

گردآوری ۱۱ هزار نسخه اطلاعات از حضور بانوان استان در دفاع مقدس

امیر عباس آسمندگفت: حماسه آفرینی فرزندان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس اقتدار امروز کشور را رقم زده است و این مهم نتیجه تربیت و فرزند پروری مادرانی است که نسل ارزشمندی را به کشور تقدیم کردند.

20180520_112948آفتاب دنا : مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمداز گردآوری و ثبت ۱۱ هزارو ۲۰۰ نسخه اطلاعات ازحضور زنان استان در دوران دفاع مقدس و بارگذاری اطلاعات در سامانه خبر داد.

امیر عباس آسمند در نشست کمیته زنان و دفاع مقدس افزود: با جمع آوری، بازبینی، ثبت و نمایه نویسی، ثبت اطلاعات این حوزه عملیاتی و در سایت بارگذاری شده است.

آسمند با بیان اینکه کمیته زنان و دفاع مقدس استان اهدافی مانند تلاش برای آشنا کردن بیشتر خانواده ها با فرهنگ دفاع مقدس، شناسایی ارزش ها و برنامه ریزی برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت را دنبال می کند، افزود: همچنین شناخت و محتوا سازی از اقدامات رزمندگان از دیگر برنامه های هدفگذاری شده است.

آسمند ابراز داشت: حضور ۳۳ هزار نفر از فرزندان استان در جبهه های نبرد حق علیه باطل نشان از بیشترین حضور در دوران دفاع مقدس به نسبت جمعیت توسط استان را دارد و باید به حفظ و گسترش چنین ظرفیت هایی در جامعه توجه کرد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان تصریح کرد: حماسه آفرینی فرزندان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس اقتدار امروز کشور را رقم زده است و این مهم نتیجه تربیت و فرزند پروری مادرانی است که نسل ارزشمندی را به کشور تقدیم کردند.

آسمند با اشاره به محتوا سازی در حوزه کتاب از گردآوری کتاب نوعروسان جنگ در قالب مصاحبه با همسران شهدای استان خبر داد و ابراز داشت: همچنین تولید و انتشار نسخه صوتی کتاب مصاحبه با همسران شهدا از دیگر برنامه های عملیاتی شده است.

آسمند با تاکید بر تحقق اهداف کمیته زنان و دفاع مقدس، تصریح کرد: گسترش ظرفیت های پژوهشی، ایجاد و برگزاری نمایشگاه عملکرد زنان در دفاع مقدس و معرفی زنان شاخص استان در دفاع مقدس از جمله اهداف پیش بینی شده است.

وی افزود: همچنین می توان گفتمان سازی در حوزه دفاع مقدس با محوریت زنان را اجرایی کرد.

آسمند با اشاره به اقدامات حوزه بانوان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس از تحقق ۴۰ عنوان فعالیت در این بخش طی هر سال کاری خبر داد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی