تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 جولای 2018 - 20:08
کد خبر : 9813

اولین مدیرکل اجرایی زن در استان، چهره ماندگار عرصه مدیریت

اولین مدیرکل اجرایی زن در استان، چهره ماندگار عرصه مدیریت

آفتاب دنا : نیک مرام که روزی به علت توانمندی و عملکرد مطلوبش در حوزه های مختلف، اعتماد سه نماینده استان در مجلس، استاندار و وزیر را برای انتصاب به عنوان مدیرکل کسب کرده بود، عملکردش در دوران مدیرکلی هم برای استان افتخار آفرین شد،

7166931_579آفتاب دنا : مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد به عنوان مدیر شایسته ملی انتخاب شد»، شاید این بهترین خبر برای استانی باشد که همیشه زبان ها به گلایه از مدیریت هایش بلند بوده است.

پروانه نیک مرام کلکسیون «اولین»هاست، اولین مدیرکل اجرایی زن در استان و اولین مدیرکل اجرایی زن در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کشور، او هرجا رفت اولین بود، اولین بانوی معاونت روابط کار در وزارت کار، اولین مدیرکلی که تجربه کار از کوچکترین حوزه کاری نهاد متبوعش تا بالاترین سطح را در کارنامه اش دارد و حالا اولین مدیر شایسته ملی کهگیلویه و بویراحمد و به اعتبار گواهینامه های ملی، عضو بنیاد چهره های ماندگار کشور.

نیک مرام که روزگاری به عنوان کارشناس در اداره کار استخدام می شد، کوله بارش را آماده کرده بود که با کار در تمام واحدهای اداره کار و تعاون، با تجربه و دانش، پُرش کند تا روزگاری که بر صندلی مدیرکلی تکیه زد در کمتر از چند ماه برای حوزه عظیم تعاون، کار و رفاه اجتماعی آن تجارب اندوخته را چنان به کار گیرد که نه فقط در وظایف و رسالت های سازمانی که در عرصه ملی هم خوش بدرخشد و مایه افتخار تیم مدیریتی استان باشد.

نیک مرام اما به همین سادگی نه مدیرکل شد نه مدیر شایسته ملی، او روزگاری که در کسوت معاون روابط کار اداره کل خدمت می کرد، عملکردش چنان بود که رضایت کارگران و کارفرمایان بزرگترین پشتوانه اش شد. در دوران مدیریتش هم نشان داد که از علم و تجربه می تواند بهره بگیرد تا فارغ از هیاهوهای رسانه ای نه تنها به اداره کل تعاون و کار سر و سامان ببخشد که اعتبارات اشتغال روستایی و فراگیر را که تجربه ای نو برای استان بود، مدیریت، تقسیم و توزیع کند، آنچنان که کمتر نقدی بر آن باشد و کمتر کسی ناراضی و ناخشنود.

نیک مرام که روزی به علت توانمندی و عملکرد مطلوبش در حوزه های مختلف، اعتماد سه نماینده استان در مجلس، استاندار و وزیر را برای انتصاب به عنوان مدیرکل کسب کرده بود، عملکردش در دوران مدیرکلی هم برای استان افتخار آفرین شد، تا مدیر شایسته ملی استان باشد و چهره ماندگار عرصه مدیریتی استان شود آن هم در فرصتی اندک، شاید چند ماهه، که برای اغلب مدیران دوران آشنایی است با وظایفشان.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نمونه ای توانمند از مدیریتی عملکردمحور است که با تمرکز بر عملکرد و نتیجه محوری کارها، حاصل، توفیق آن هم نه فقط در استان که در عرصه های ملی است.

منبع: صدای دنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی