تاریخ انتشار : دوشنبه 16 جولای 2018 - 8:31
کد خبر : 9809

دهیاری روستای سروک آماده تعامل با دستگاههای اجرایی جهت خدمات رسانی بهتر به مردم است/دستگاههای فرهنگی برنامه های شاخص فرهنگی در روستاها برگزار کنند .

دهیاری روستای سروک آماده تعامل با دستگاههای اجرایی جهت خدمات رسانی بهتر به مردم است/دستگاههای فرهنگی برنامه های شاخص فرهنگی در روستاها برگزار کنند .

آفتاب دنا : دهیار روستای سروک از تعامل شورای اسلامی و دهیاری روستای سروک جهت خدمت رسانی بهتر به مرد خبرداد و با توجه به نیاز روستا به کارهای فرهنگی از دستگاههای فرهنگی خواست برنامه های شاخص فرهنگی در روستاها برگزار کنند

سی سختی 2آفتاب دنا : دهیار روستای سروک  از تعامل شورای اسلامی و دهیاری روستای سروک جهت خدمت رسانی بهتر به مردم خبرداد و با توجه به نیاز روستا به کارهای فرهنگی از دستگاههای فرهنگی  خواست برنامه های شاخص فرهنگی در روستاها برگزار کنند.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، یدالله سی سختی با بیان اینکه دهیاری روستای سروک با تعامل و همکاری اعضای محترم شورای روستا فعالیتهای خوبی در حوزه خدمات رسانی در سطح روستا انجام داده است گفت: در مدت زمان گذشته از سال ۹۷ تا کنون ۳۰۰متر جدول گذاری ،۶عد پل بتنی و مخلوط ریزی و زیرسازی ۱۶ هزار متر در سطح خیابانها این روستا توسط دهیاری روستا انجام گرفته است.

وی از اتمام محوطه سازی ساختمان دهیاری خبرداد وگفت: برای تکمیل محوطه سازی ساختمان دهیاری اعتباری بالغ بر ۱۵۰میلیارد ریال هزینه شده است.

دهیار روستای سروک، فرسودگی ،پوسیدگی واستاندارد نبودن سیستم لوله کشی شبکه های آبرسانی روستا را که باعث هدر روی آب در برخی خیابانهای روستا می شود را ازدیگر مشکلات مردم عنوان کرد وگفت : نظر به ضرورت واهمیت حیاتی آب این ماده ارزشمند وغیر قابل جایگزین و جهت رفاه حال مردم، مسولین استانی وشهرستانی برای اصلاح شبکه آبرسانی این روستا نگاه ویژه داشته باشند واعتبارت لازم را در این زمینه اختصاص دهند.

وی  لازمه حل مشکل آب شرب روستا را برخورد قانونی آب وفاضلاب شهری با انشعابات غیر مجاز عنوان کرد و ضمن تشکر از همکاری خوب آبفاضلاب شهری یاسوج خواستار برخورد جدی با متخلفان انشعابات غیر مجاز شد.

دستگاههای فرهنگی برنامه های شاخص فرهنگی در روستاها برگزار کنند

دهیار روستای سروک از توجه به مسائل فرهنگی توسط شورای اسلامی و دهیاری این روستا خبرداد وگفت: با همکاری شورای اسلامی روستا و دهیاری و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برای اولین بار بزرگداشت تجلیل و تکریم ۲۰۰ نفراز فرهنگیان شاغل و باز نشسته روستای سروک برگزار شد.

وی یکی از مولفه های توسعه روستا را توجه به مسائل فرهنگی دانست و گفت: شورای اسلامی و دهیاری روستای سروک تلاش می کند با همکاری دستگاههای مرتبط اقدامات فرهنگی  خوبی جهت رشد و اعتلای فرهنگ در سطح روستا انجام دهد.

سی سختی گفت:در مناسبتهای مختلف ملی و مذهبی و ترویج شعائر دینی شورای اسلامی و دهیاری سروک برنامه های فرهنگی در حد وسع وتوان خویش برگزار می کند.

وی از دستگاههای فرهنگی خواست تا در این زمینه توجه ویژه ای به روستاها داشته باشند و برنامه های شاخص فرهنگی در روستاها برگزار کنند.

دهیار روستای سروک از همکاری این دهیاری با کمیته امداد جهت جمع آوری ذکات کشاورزان خبرداد و گفت: دهیاری روستای سروک آماده تعامل با همه دستگاههای اجرایی جهت خدمات رسانی بهتر به مردم است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی