تاریخ انتشار : شنبه 14 جولای 2018 - 23:57
کد خبر : 9799

کاهش ۲۹ درصدی جرائم خشن در سه ماهه اول سال جاری در کهگیلویه وبویراحمد/ دستگیری سارقان طلافروشی ها نمونه بازری از قاطعیت پلیس در برخورد با مخلان نظم و امنیت

کاهش ۲۹ درصدی جرائم خشن در سه ماهه اول سال جاری در کهگیلویه وبویراحمد/ دستگیری سارقان طلافروشی ها نمونه بازری از قاطعیت پلیس در برخورد با مخلان نظم و امنیت

سردار مهدی انصاری دستگیری سارقان طلافروشی درگچساران ،دهدشت ویاسوج را نمونه بازری از قاطعیت واراده قوی پلیس در برخورد با بر هم زنندگان امنیت مردم دانست وگفت: کشف سارقین این طلافروشیها که بسیار دشوار ، پیچیده و غیر ممکن بود با تلاش شبانه روزی پلیس و استفاده از کارآگاهان زبده میسر شد که سارقین در اوج غافل گیری دستگیر و تحویل مرجع قضایی شدند .

photo_2018-07-10_04-25-43آفتاب دنا : فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه وبویراحمد از کاهش ۲۹ درصدی جرائم خشن در سه ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه خبرداد.

سردار مهدی انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی آفتاب دنا ،گفت: وقوع جرائم خشن از جمله سرقت‌ به عنف، سرقت مسلحانه، قتل و سایر جرائم که اثرات مخرب در اذهان شهروندان به جا می‌گذراند با تلاش شبانه‌روزی همکاران از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش ۲۹ درصدی داشته است.

کاهش ۳۲ درصدی نزاع های دست جمعی در کهگیلویه وبویراحمد

فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه وبویراحمد در بخش دیگری ازسخنانش از کاهش نزاع های دست جمعی در استان خبرداد و گفت: در بحث نزاع های دست جمعی در مدت زمان گذشته از سال جاری به نسبت مدت مشابه سال گذشته شاهد کاهش ۳۲ درصدی هستیم.

انصاری از کاهش ۲۷ درصدی تصادفات فوتی وکاهش ۶ درصدی در مجموع کل تصادفات در سال جاری خبرداد وگفت:  بیشتر عامل تصادفات دورن شهری عدم توجه به جلو با ۴۳ درصد و عدم توانایی در کنترل وسال نقلیه با ۵۷ درصد می باشد.

افزایش ۴۱ درصدی کشف انواع مواد مخدر

فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه استان کهگیلویه وبویراحمد از نظر امنیت در کشور در رده سی و یکمین استان کشور قرار دارد گفت: با تلاش بی وقفه همکاران پرتلاشم در نیروی انتظامی در مدت زمان گذشته از سال ۹۷  تاکنون یک تن ۶۰۰کیلوگرم انواع مواد مخدر در محورهای مواصلاتی ،مدخلهای ورودی شهرها  و سطح شهرها در استان از قاچاقچیان ،تهیه کنندگان وتوزیع کنندگان مواد مخدر کشف وضبط شده است.

انصاری گفت: شاهد افزایش ۴۱ درصدی کشفیات مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته هستیم که در همین خصوص هم چندین دستگاه خودرو توقیف و افرادی دستگیر و تحویل مقام قضایی شدند.

رشد ۴ درصدی کالاهای قاچاق کشف شده در سال ۹۷

فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به نامگذاری سال ۹۷ به نام سال حمایت از کالای ایرانی توسط رهبر فرزانه انقلاب گفت: مبارزه با قاچاق کالا در راستای حمایت از کالای ایرانی از اولویت های نیروی انتظامی است که برای تحقق آن از همه ظرفیت‌های خود در بحث مبارزه با قاچاق کالا با قاطعیت تلاش خود را ادامه خواهیم داد.

وی گفت: : در همین زمینه ۲۰۰ دستگاه حامل کالای قاچاق در سال جاری توقیف شده  که ۶۰۰ نفر در این باره دستگیر شده اند.

انصاری ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده در سال جاری را ۷۵ میلیارد ریال عنوان کرد که به نسبت مدت مشابه سال کذشته رشد ۴ درصدی را نشان می دهد.

مصالحه ۷۱ درصدی پرونده‌های متشکله در کلانتری‌ها

فرمانده نیروی انتظامی استان با اشاره به ارائه خدمات مشاوره‌ای به مردم از مصالحه ۷۱ درصدی پرونده‌های متشکله در کلانتری‌ها خبرداد وگفت: اکثریت این پرونده ها که در کلانتری ها با مصالحه حل وفصل شده است درحوزه اختلافات خانوادگی بوده است.

وی گفت: در راستای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم کارشناسان نیروی انتظامی در حوزه های مختلف با حضور در مساجد ،مدارس و مکانهای عمومی به منظور پیشگیری از جرائم آموزشهای لازم را ارائه می دهند که در همین زمینه در مدت زمان گذشته در سال جاری ۱۲۰۰کلاس آموزشی برگزار شده است.

حمایت پلیس از امنیت سرمایه گذاران جهت توسعه کهگیلویه وبویراحمد

فرمانده نیروی انتظامی استان در بخش دیگری از سخنانش به اهمیت امنیت در سرمایه گذاری جهت توسعه استان کهگیلویه وبویراحمد اشاره کرد وگفت:  نیروی انتظامی با برنامه ریزی مناسب و شایسته نهایت تلاش خود را در برقراری امنیت بکار می گیرد تا مردم و سرمایه گذاران احساس آرامش کنند

وی یکی از ملزومات سرمایه گذاری را وجود امنیت عنوان کرد وگفت: پلیس در راستای تامین امنیت همه کسانی که بنا دارند در استان کهگیلویه وبویراحمد سرمایه گذاری نمایند همکاری و پشتیبانی لازم را خواهد داشت.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی در حفظ نظم، امنیت داخلی و برقراری فضای آرام جامعه نقش اساسی و کلیدی بر عهده داشته و همیشه ثابت کرده که به عنوان یار و یاور در کنار مردم بوده و از هر گونه خدمت صادقانه کوتاهی نکرده است.

بدون  امنیت عدالت ،توسعه ورفاه ممکن نخواهد بود

فرمانده نیروی انتظامی استان در ادامه گفت: نعمت امنیت یکی از نعمتهای بزرگ خداوندی است و نیروی انتظامی نیز نقش مهم و غیرقابل انکاری در برقراری امنیت در جامعه بر عهده دارد.

سردار انصاری با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در تمامی صحنه ها زمینه ساز آرامش است خاطرنشان کرد:امروزه این آرامش، آسایش و فراغ بالی که درکشور و استان کهگیلویه وبویراحمد حاکم است از تلاش شبانه روزی ،همت بلند و والای سبزپوشان نیروی انتظامی است.

وی امنیت را نعمت وگوهری ناشناخته عنوان کرد و گفت: بدون  امنیت عدالت ،توسعه ورفاه ممکن نخواهد بود و اگر امروز شاهد پیشرفت و ترقی در جامعه هستیم به برکت امنیت و آرامشی است که پلیس به ارمغان آورده است.

انصاری با اشاره به نعمت سلامت و امنیت گفت: حضور پلیس امنیت بخش و سبب ارتقا احساس آرامش و آرامش روحی در جامعه است و در راستای حفظ و تامین امنیت از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

پلیس خدمت رسانی شایسته به مردم وجلب رضایت آنان را معامله با خدا می داند

فرمانده نیروی انتظامی استان پیشگیری از وقوع جرم و اجتماعی کردن پیشگیری از جرم و افزایش اعتماد عمومی را مهمترین راهبرد نیروی انتظامی  دانست و گفت: پلیس امروز مشکلات مردم را مشکل خود می داند و خدمت رسانی شایسته به مردم وجلب رضایت آنان را معامله با خدا می داند.

انصاری گفت: با توجه به اینکه استان کهگیلویه وبویراحمد یک استان سیاحتی و زیارتی است و میهمانان ، گردشگران و مردم خوب  استان در فصل تابستان به شهرستانهای بویراحمد و دنا  از تفرجگاهها و پارکها  استفاده می کنند پلیس نیز تمهیدات لازم را برای امنیت مردم با حضور ثابت و گشت زنی در محلهای مورد نظر اندیشیده است.

دستگیری سرقتهای طلافروشی ها نمونه بازری از قاطعیت واراده پلیس در برخورد با بر هم زنندگان امنیت مردم

photo_2018-07-1011111111فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه وبویراحمد دستگیری سارقان طلافروشی درگچساران ،دهدشت ویاسوج را نمونه بازری از قاطعیت  واراده قوی پلیس در برخورد با بر هم زنندگان امنیت مردم دانست وگفت: کشف سارقین این طلافروشیها که بسیار دشوار ، پیچیده و غیر ممکن بود با تلاش شبانه روزی پلیس و استفاده از کارآگاهان زبده میسر شد که سارقین در اوج غافل گیری دستگیر و تحویل مرجع قضایی شدند .

این مسؤول ادامه داد: تمام کسانی که اموال مسروقه را از این سارقان خریداری کرده بودند نیز دستگیر و در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

انصاری امنیت مردم و جامعه را خط قرمز پلیس دانست وگفت: پلیس با مخلان نظم وامنیت وکسانی که بخواهند امنیت مردم را خدشه دارکنند وذهن شهروندان را مکدر نمایند با قدرت وقاطعیت برخورد خواهد کرد.

مردم در صورت  بروز هر گونه جرم وتخلف احتمالی بلافاصله موضوع را با شماره تلفن ۱۱۰ گزارش دهند

فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه وبویراحمد در پایان ضمن تشکر از همکاری مردم  وپشتیبانی اعضای محترم شورای تامین استان به ویژه مرجع مقتدر قضایی که همیشه همراه و همگام نیروی انتظامی بوده است گفت: به مردم نجیب وشریف استان اطمینان می دهیم که پلیس با تلاش شبانه روزی و بی وقفه اجازه نمی‌دهد افراد فرصت‌طلب به امنیت و آسایش مردم لطمه‌ای وارد کنند

وی خاطرنشان کرد: مردم عزیزمان در صورت وقوع هر گونه جرم وتخلف احتمالی با شماره تلفن ۱۱۰ موضوع را بلافاصله به پلیس اعلام نموده تا بدون وقفه فرزندان خود را در صحنه عمل مشاهده و انجام وظیفه نمایند.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی