تاریخ انتشار : دوشنبه 9 جولای 2018 - 17:05
کد خبر : 9787

تامین آب شرب مردم مردم شهر لیکک تا پایان امسال از طریق سد کوثر به بهره‌برداری می‌رسد.

تامین آب شرب مردم مردم شهر لیکک تا پایان امسال از طریق سد کوثر به بهره‌برداری می‌رسد.

آفتاب دنا:فرماندار شهرستان بهمئی از افتتاح و بهره‌برداری از پروژه آبرسانی به شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی از طریق سد کوثر خبر داد. حکمت‌الله سنائی اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده و پیگیری مسئولان و متولیان امر پروژه تامین آب شرب مردم مردم شهر لیکک تا پایان امسال از طریق سد کوثر به بهره‌برداری می‌رسد.

indexآفتاب دنا:فرماندار شهرستان بهمئی از افتتاح و بهره‌برداری از پروژه آبرسانی به شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی از طریق سد کوثر خبر داد.

حکمت‌الله سنائی اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده و پیگیری مسئولان و متولیان امر پروژه تامین آب شرب مردم مردم شهر لیکک تا پایان امسال از طریق سد کوثر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با تاکید بر اینکه در صورت تامین اعتبار پروژه آبرسانی به شهر لیکک از طریق سد کوثر تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد، عنوان کرد: این پروژه به طول ۵۷ کیلومتر و اعتبار بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی – استانی، از روستای گرمز شهرستان بهبهان تا شهرستان بهمئی توسط شرکت آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد در حال اجرا است.

سنائی ابراز کرد: آبرسانی از سد کوثر به شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی و روستا‌های حومه با توجه به افزایش جمعیت، تامین آب مورد نیاز صنایع شهرستان و اجرای برنامه‌های پدافند غیرعامل در بهمن ماه سال ۱۳۸۹ آغاز به‌کار کرد.

فرماندار شهرستان بهمئی افزود: مدیریت در شرایط ویژه از مهمترین ویژگی‌های یک مدیر بوده که می‌توان با تکیه بر آن تهدید و بحران را به فرصت تبدیل کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی