تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 5 جولای 2018 - 17:02
کد خبر : 9713

ساماندهی نیروی انسانی و فضاهای آموزشی مهمترین اولویت کاری آموزش و پرورش بویراحمد

ساماندهی نیروی انسانی و فضاهای آموزشی مهمترین اولویت کاری آموزش و پرورش بویراحمد

علی حسن زاده، برنامه‌ریزی منسجم در حوزه ستادی و مدارس را عامل موفقیت پروژه مهر دانست که می‌تواند زمینه خدمت‌رسانی هرچه شایسته‌تر به اولیا و دانش‌آموزان را فراهم نماید.

22آفتاب دنا : مدیر آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد ساماندهی نیروی انسانی و فضاهای آموزشی را از مهمترین اولویت های کاری آموزش و پرورش این شهرستان عنوان کرد.

به گزارش آفتاب دنا ، علی حسن زاده درحاشیه گردهمایی گروههای آموزشی متوسطه اول ودوم شهرستان بویراحمد در اردوگاه شهید بهشتی یاسوج در گفتگو با خبرنگاران گفت: پیگیری ثبت نام دانش آموزان ،  برگزاری جلسات مستمر ستاد پروژه مهر و کمیته های آن  طبق برنامه زمانبندی شده برای بازگشایی به موقع مدارس در مهر ۹۷ در حال انجام است.

وی با بیان اینکه پروژه مهر، تجلی برنامه ریزی و هماهنگی های مطلوب در راستای هر چه باشکوه تر آغاز شدن سال تحصیلی است خاطرنشان کرد:ساماندهی نیروی انسانی ، فضاهای آموزشی و تجهیزات از مهمترین اولویت های کاری آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در فصل تابستان است.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد پروژه مهر را یکی از فعالیت های مهم و اساسی آموزش و پرورش عنوان کرد وخاطرنشان کرد: پروژه مهر هرساله در راستای ارتقای سطح کیفی فعالیت‌های آموزش و پرورش، شناسایی دقیق و کامل مشکلات موجود و بهینه‌سازی عملکرد نیروی انسانی تشکیل می‌شود که امیدواریم با تدابیر اتخاذ شده وهمکاری مسئولان استانی در بحث فضاهای آموزشی امسال عملکرد بهتری در این طرح مهم  داشته باشیم.

حسن زاده،  برنامه‌ریزی منسجم در حوزه ستادی و مدارس را عامل موفقیت پروژه مهر دانست که می‌تواند زمینه خدمت‌رسانی هرچه شایسته‌تر به اولیا و دانش‌آموزان را فراهم نماید.

وی ایجاد بستر مناسب و تمهید مقدمات برای بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید را از مهم‌ترین اهداف پروژه مهر عنوان کرد و بیان داشت: این مهم باید بر محور تحولی نوین در نگرش‌ها خاصه توجه جدی به سند تحول بنیادین در همه ارکان آموزش و پرورش باشد.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد با اشاره به شرح وظایف کمیته های پنج گانه پروژه مهر اظهار داشت: پنج کمیته تعمیر و تجهیز، سازماندهی، نظارت و ارزیابی، توجیه و تبلیغ و تائید صلاحیت در آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد تشکیل شده که هرکمیته بر اساس شرح وظایف فعالیتهای خاصی را پیگیری خواهد کرد.

حسن زاده به بازدید تیم نظارت ستاد پروژه مهر شهرستان از تمامی مدارس اشاره و گفت: روند ثبت نام دانش آموزان و فعالیت پروژه مهر مدارس در ایام تابستان مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

تحصیل نیمی از دانش آموزان  کهگیلویه وبویراحمد در شهرستان بویراحمد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در بخش دیگری از سخنانشان با اشاره به مهاجرپذیری  شهر یاسوج نیز گفت : آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد با داشتن بیش از ۶۰ هزار دانش آموز به تنهایی نیمی از دانش آموزان مشغول به تحصیل استان کهگیلویه وبویراحمد را تحت پوشش دارد.

حسن زاده افزود : در زلزله اخیر برخی مدارس این شهرستان دچار خساراتی شده اند که این مدارس به صورت دقیق کارشناسی و گزارش کامل این فضاها به اداره کل نوسازی فرستاده شده است تا اقدامات لازم صورت گیرد.

وی افزود : سال تحصیلی ۹۶/۹۷ تعداد ۶ هزار و ۳۰ نفر در پایه اول شهرستان مشغول به تحصیل بوده اند که با توجه به پیش بینی های صورت گرفته در سال تحصیلی پیش رو این آمار به بیش از ۶ هزار و ۲۰۰ نفر افزایش خواهد یافت.

گفتنی است هر ساله در ایام تابستان پروژه مهر به منظور برنامه ریزی، تمهید مقدمات و آمادگی برای آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس تشکیل و جشن شکوفه ها برای دانش آموزان پایه اول ابتدایی، جشن جوانه ها برای دانش آموزان پایه اول متوسطه (دوره اول) و مراسم بازگشایی مدارس به منظور آغاز سال تحصیلی جدید در سطح مدارس استان با حضور مسئولان، اولیاء و دانش آموزان برگزار و یک روز خاطره انگیز برای دانش آموزان به یادگار خواهد ماند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی