تاریخ انتشار : دوشنبه 2 جولای 2018 - 9:54
کد خبر : 9696

۱۳ تیرماه جشن بزرگ نسل جدید فروشگاه رفاه یاسوج

۱۳ تیرماه جشن بزرگ نسل جدید فروشگاه رفاه یاسوج

آفتاب دنا : مدیر فروشگاه زنجیره ای رفاه استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری جشن بزرگ نسل جدید فروشگاه رفاه یاسوج در ۱۳ تیرماه خبرداد.

20180621_100621آفتاب دنا : مدیر فروشگاه زنجیره ای رفاه استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری جشن بزرگ نسل جدید فروشگاه رفاه یاسوج در ۱۳ تیرماه خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ،شیروان نگهداری در جمع خبرنگاران گفت: این جشن با برنامه های شاد و متنوع و باحضور رئیس هیات مدیره و مدیر عامل فروشگاه زنجیره ای رفاه کشور ، مدیران فروشگاه زنجیره ای رفاه استانهای جنوبی کشور ، مدیران کل حوزه اقتصادی استانداری ، فرماندار و اقشار مختلف مردم  در جلوی این فروشگاه  در شهر یاسوج برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری این جشن را تغییر فروشگاه  زنجیره ای رفاه به نسل جدید عنوان کرد وگفت:با تغییرو تحولات شتابان دنیای امروز و لزوم توجه به سلایق مختلف فروشگاهای زنجیره ای رفاه باید پاسخگوی نسل جدید باشد

مدیر فروشگاه زنجیره ای رفاه استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه بر این باور هستیم که نگرش مردم تغییر کرده است گفت : فروشگاهای زنجیره ای رفاه باید پاسخگوی نسل جدید باشد و بر  همین اساس فروشگاه مرکزی یاسوج مطابق با سلیقه نسل جدید تعبیه شده است.

نگهداری خاطرنشان کرد: در فروشگاه رفاه در شهر یاسوج فضایی آرامبخش و دل انگیز را برای مشتریان آماده کرده ایم تا ضمن خرید نیازهای خویش از فضا و محیط فروشگاه نیز لذت ببرند

وی با بیان اینکه محیط مفرح وآرام در شادابی و سرزندگی انسانها نقش مهم وتاثیرگذاری دارد گفت: محیط زیبا و نشاط بخش فروشگاه رفاه رضایت مندی وتشکر مشتریان شده در اقصی نقاط شهر را در پی داشته است که این خود نیز سرمایه ارزشمندی است.

نگهداری اضافه کرد: در نسل جدید فروشگاه های رفاه، طراحی و بازسازی محیط و تجهیزات، مدرن و حرفه ای خواهد بود و توجه ویژه به سلامت کالاها و افزوده شدن مواد غذایی تازه مبتنی بر تغذیه سالم مانند میوه، سبزیجات و لبنیات تازه و سنتی و غذای گرم و آماده، در دستور کار این فروشگاه ها قرار گرفته است.

مدیر فروشگاه زنجیره رفاه کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به برنامه جدی این مجموعه برای تنوع بخشی به کالاها اظهار امیدواری کرد: این رویکرد به فعال شدن بخش های خالی تولید و صنعت کمک کند و در نهایت به سهم خود در رونق چرخه اقتصادی کشور موثر واقع شود.

نگهداری افزود : این فروشگاه در کنار کار اقتصادی کارهای فرهنگی و اجتماعی نیز انجام می دهد که لبخند رضایت مردم و خوشحالی مردم از محیط آرامبخش این فروشگاه موید این ادعاست که افتخار می کنیم در این زمینه موفق بوده ایم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نسل جدید فروشگاه رفاه به سمت  پویایی، مشتری مداری و رضایت مندی مردم حرکت می کند که نوید بخش آینده ای روشن است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی