تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 28 ژوئن 2018 - 0:31
کد خبر : 9645

آغاز عملیات اجرایی ۴ پروژه عمران شهری در یاسوج

آغاز عملیات اجرایی ۴ پروژه عمران شهری در یاسوج

به گزارش آفتاب دنا، نستهن مقدم در این آئین با تاکید بر اینکه این شهر کارگاه بزرگ پروژه‌های عمران شهری تبدیل شده است،گفت: بدون هیاهوی رسانه‌ای و با وجود محدودیت‌های مالی و مشکلات موجود پروژه‌های بزرگی را کلنگ زنی‌ کرده‌ایم.

nb(9)آفتاب دنا : آئین کلنگ زنی  ۴ پروژه عمران شهری با حضور شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد، نستهن مقدم شهردار، هدایت اکبری رئیس شورای شهر و برخی دیگر از اعضای شورای شهر و مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

به گزارش آفتاب دنا، شهردار یاسوج در این آئین با تاکید بر اینکه این شهر کارگاه بزرگ پروژه‌های عمران شهری تبدیل شده است،گفت: بدون هیاهوی رسانه‌ای و با وجود محدودیت‌های مالی و مشکلات موجود پروژه‌های بزرگی را کلنگ زنی‌ کرده‌ایم.

نستهن مقدم با تشریح جزئیات ۴ پروژه‌ کلنگ زنی شده، افزود: پروژه دفع آب‌های سطحی شرف آباد(محله بختیاری‌ها)، احداث جاده دسترسی به بیمارستان امام سجاد(ع)، بهسازی فرعی‌های ۴ و ۵ بنسنجان و احداث جاده دسترسی به ساختمان آموزش و پژ وهش با اعتباری افزون‌بر ۹ میلیارد ریال از جمله این پروژه‌ها است.

وی با اشاره به بهره‌برداری از پروژه اتصال بلوار عدل به پل سوم بشار ادامه داد: برای اجرای این پروژه ۱۰ هزار متر مربع آسفالت و ۵۰۰ متر جدول‌گذاری با اعتباری افزون‌بر ۷۰۰ میلیون ریال انجام شده است.

مقدم با تاکید بر اینکه بدون مشارکت مردم امکان توسعه عمران شهری و ارتقای فرهنگ شهرنشینی وجود ندارد، ابراز کرد: معتقد هستم باید سهم شهروندان در ساختن شهر افزایش یابد به گونه‌ای که از نظر آنان در انجام فعالیت‌ها و اجرای پروژه‌های مختلف استفاده کنیم و در همین راستا در اولین اقدام سامانه‌ای با هدف مشارکت مردم در نامگذاری خیابان‌ها راه اندازی شده است.

شهردار یاسوج با اشاره به ضرورت چاره اندیشی در زمینه مدیریت ترافیک تصریح کرد: در این راستا پروژه‌های مختلفی از جمله احداث بزرگترین خیابان شهر حدفاصل بنسنجان تا پل سوم بشار به طول ۵ کیلومتر و اتصال شهرک جوشکاران به پل امامزاده مختار در دستور کار قرار گرفته است.

کاهش آسیب های اجتماعی مهم‌ترین برنامه فرهنگی شهرداری یاسوج است

nb(15) شهردار یاسوج مهمترین برنامه فرهنگی شهرداری یاسوج را کاهش آسیب‎های اجتماعی دانست و گفت: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده هر هفته یک فیلم کوتاه با موضوع آسیب‌های اجتماعی تولید می‌شود.

نستهن مقدم اظهار داشت: شهر یاسوج جزو اولین‌ استان‌ها در زمینه مهاجرت بوده که باید در این زمینه چاره‌ای اندیشیده شود زیرا در غیر اینصورت شاهد افزایش آسیب‌های اجتماعی در حاشیه شهر هستیم.

وی خواستار توجه بیش از پیش مسئولان و متولیان امر در زمینه مناطق حاشیه شهر شد و افزود: حاشیه نشینی را باید جدی بگیرم و با برنامه ریزی مدون و دارای ضمانت اجرایی باید چاره اندیشی شود.

مقدم با بیان اینکه در اجرای پروژه‌ها و طرح‌های مختلف حق محیط زیست با رعایت الزامات باید رعایت شود، ادامه داد: با هدف نشاط اجتماعی در برخی پارک‌های شهر یاسوج بازی‌های فوتبال ایران در جام جهانی به صورت مستقیم پخش می‌شود که مورد استقبال مردم بویژه جوانان قرار گرفته است.

شهردار یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: سازمان حفاظت و محیط زیست بدون هیچ اغماضی با دستگاه‌های اجرایی و شهرداری‌هایی که مسائل زیست محیطی را رعایت نمی‌کنند، به صورت قاطع مطابق با قانون برخورد کند.

مقدم با اشاره به ضرورت حمایت و هدایت سازمان‌های مردم نهاد افزود: شهرداری یاسوج در حد توان و در راستای تحقق اهداف مورد نظر و پیش بینی شده از سازمان‌های مردم نهاد مرتبط با حوزه مدیریت شهری حمایت می‌کند.

nb(14)

nb(5)

20180619_10051102

nb(8)

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی