تاریخ انتشار : دوشنبه 25 ژوئن 2018 - 22:27
کد خبر : 9633

برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه گذاری با رویکرد صنعت و کارآفرینی در کهگیلویه و بویراحمد

برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه گذاری با رویکرد صنعت و کارآفرینی در کهگیلویه و بویراحمد

سیدحشمت‌الله صمیمی گفت: امروز مسولان استان بالاخص استاندارفرهیخته عزم جدی در حمایت از سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف صنایع اعم از گردشگری،کشاورزی‌، خدمات و صنعت را دارند که در این همایش طرح‌هایی را که امکان سرمایه‌گذاری دارند به سرمایه‌گذاران معرفی می‌کنیم تا با توسعه سرمایه گذاری روند قطار توسعه استان شتاب بیشتری بگیرد.

20180625_141207آفتاب دنا : مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری کهکیلویه وبویراحمد در دیدار با رئیس دانشگاه فنی وحرفه ای استان از همکاری مجموعه استانداری جهت برگزاری هرچه بهتر همایش فرصتهای سرمایه گذاری در دانشگاه فنی وحرفه ای استان خبرداد.

به گزارش آفتاب دنا ، سیدحشمت الله صمیمی در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی این همایش ، با بیان اینکه استاندار کهگیلویه و بویراحمد با جدیت پیگیر سرمایه گذاری در راستای توسعه استان است گفت: حمایت از سرمایه گذاران در دستور کار جدی دولت است و این همایش را فرصتی برای معرفی ظرفیتها و توانمندیهای استان به سرمایه گذاران می دانیم.

وی باتقدیر از رئیس دانشگاه فنی وحرفه ای که موضوع مهم سرمایه گذاری در استان را به عنوان یک دغدغه مهم مورد توجه قرار داده است خاطرنشان کرد: دانشگاهیان با نگاه علمی می توانند در این زمینه راه گشا باشند و در مسیر توسعه استان نقش آفرینی کنند.

صمیمی افزود: امروز مسولان استان بالاخص استاندار فرهیخته ،پرتلاش و سخت گوش استان عزم جدی در حمایت از سرمایه گذاری در بخشهای مختلف صنایع اعم از گردشگری ،کشاورزی ،خدمات و صنعت را دارند که در این همایش طرحهایی را که امکان سرمایه گذاری دارند به سرمایه گذاران معرفی می کنیم تا با توسعه سرمایه گذاری روند قطار توسعه استان شتاب بیشتری بگیرد.

همایش ملی فرصت‌های سرمایه‌گذاری با رویکرد علمی گامی مهم جهت توسعه کهگیلویه وبویراحمد

رئیس دانشگاه فنی وحرفه ای کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار گفت: همایش ملی فرصتهای سرمایگذاری در استان کهگیلویه وبویراحمد با رویکرد صنعت و کارآفرینی به همت دانشگاه فنی وحرفه ای استان و با همکاری استانداری کهگیلویه و بویراحمد با حضور دانشگاهیان ،نمایندگان مجلس ،سرمایه گذاران داخلی وخارجی ، مسئولان استانی و کشوری در آبانماه سال جاری برگزار می شود.

دکتر رحیم امین زاده هدف از برگزاری این همایش را آشنایی سرمایگذاران باظرفیتها و پتانسیلهای کهگیلویه وبویراحمد و جذب سرمایگذار برای پروژه های استان عنوان کرد و اظهار داشت: این همایش فرصتی را فراهم می کند تا صنعت ودانشگاه نیز با رویکرد علمی تعامل و شناخت بهتری از نیازهای همدیگر پیدا کنند و با هم افزایی در مسیر توسعه وتعالی کشور حرکت نمایند.

وی با بیان اینکه دانشگاهیان نیز در جذب سرمایگذاری در استان موثر هستند گفت: امروز توسعه کهگیلویه وبویراحمد نیازمند سرمایگذاری در بخشهای مختلف است که دانشگاهیان  می توانند در این زمینه نقش خود را به خوبی ایفا نمایند‌

وی یکی از دغدغه های مسئولان استانی را جذب سرمایه‌گذار عنوان کرد و گفت‌:دانشگاه فنی وحرفه ای در همین راستا تلاش خواهدکرد تا با معرفی فرصتهای سرمایه‌گذاری زمینه را برای جذب سرمایه گذاران فراهم نماید.

امین زاده گفت: هماهنگی های لازم با ۲۰ نفر از سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای حضور در همایش فرصتهای سرمایه گذاری در کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفته است.

20180625_141326

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی