تاریخ انتشار : جمعه 22 ژوئن 2018 - 23:42
کد خبر : 9620

برخورد جدی با افراد خاطی که اقدام به تخلیه فاضلاب خانگی در شبکه فاضلاب یاسوج می‌کنند

برخورد جدی با افراد خاطی که اقدام به تخلیه فاضلاب خانگی در شبکه فاضلاب یاسوج می‌کنند

قاسم قلندری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تخلیه فاضلاب های سپتیک در شبکه جمع آوری فاضلاب شهر یاسوج مشکلاتی را برای تاسیسات فنی تصفیه خانه فاضلاب شهر یاسوج بوجود می آورد.

82660003-71860270آفتاب دنا : مدیر آبفای یاسوج از برخورد جدی با افراد خاطی که اقدام به تخلیه فاضلاب خانگی در شبکه فاضلاب یاسوج می‌کنند خبرداد.

قاسم قلندری در جمع خبرنگاران  اظهار کرد: تخلیه فاضلاب های  سپتیک در  شبکه جمع آوری فاضلاب شهر  یاسوج مشکلاتی را برای تاسیسات  فنی تصفیه خانه فاضلاب شهر  یاسوج بوجود می آورد.

مدیر امور آب و فاضلاب شهری یاسوج افزود: برخی از تانکر های تخلیه فاضلاب در  بصورت غیرقانونی و  در طول شب با باز کردن منهول های فاضلاب اقدام به تخلیه فاضلاب خانگی  در  شبکه فاضلاب می کنند.

وی با بیان اینکه تاسیسات فاضلاب برای فاضلاب تازه طراحی شده است بیان کرد: ورود فاضلاب مانده یا سپتیک به شبکه جمع آوری فاضلاب  و تاسیسات تصفیه‌خانه فاضلاب باعث بروز مشکلات فنی در روند تصفیه فاضلاب خواهد شد.

مدیر امور آب و فاضلاب  یادآور شد:  برای  رفع این مشکل  مقرر شد  با همکاری دفتر فنی استانداری، منابع طبیعی، محیط زیست و شهرداری نسبت جانمایی مکانی مناسب برای تخلیه فاضلاب های خانگی اقدام شود.

وی با تاکید بر اینکه  تخلیه فاضلاب های خانگی در شبکه فاضلاب  بوسیله تانکرهای شخصی تخلف  محسوب می شود عنوان کرد: در صورت مشاهده این تخلف با افراد خاطی برخورد  قاطع و قانونی صورت خواهد گرفت.

قلندری از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده این تخلف، موضوع را به  سامانه ۱۲۲ گزارش دهند.

توزیع ۵ هزار شیرکاهنده مصرف آب بین شهروندان یاسوجی

مدیر امور آب و فاضلاب شهری یاسوج  در ادامه گفت: به منظور فرهنگ سازی در زمینه مصرف بهینه آب و جلوگیری از اسراف این کالای با ارزش بیش از ۵ هزار شیر کاهنده فشار آب بیش شهروندان یاسوجی توزیع شد.

قلندری یادآور شد: طی ماه های آینده و طول فصل تابستان نیز توزیع شیرهای کاهنده مصرف آب و نیز بروشورهایی با موضوع روش‌های مصرف بیهنه آب بین شهروندان یاسوجی توزیع خواهد شد.

مدیر امور آب و فاضلاب شهری یاسوج خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش مصرف آب در فصول گرم سال شهروندان باید حداکثر دقت را در مصرف آب و جلوگیری از هدر رفت آب به کار گیرند چرا که آب شرب با صرف هزینه های بالا به دست مصرف کنندگان می‌رسد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی