تاریخ انتشار : یکشنبه 3 ژوئن 2018 - 17:22
کد خبر : 9464

تقویت تشکل های مردم نهاد برای کاهش و کنترل آسیب های اجتماعی ضروری است

تقویت تشکل های مردم نهاد برای کاهش و کنترل آسیب های اجتماعی ضروری است

آفتاب دنا:دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح آموزشی و کنترل آسیب های اجتماعی در روستاهای استان با محوریت سمن ها خبر داد. ناصر رضایی پیش از ظهر یکشنبه در نشست تشکل های مردم نهاد افزود: برنامه آموزشی در روستاها از سال ۹۶ با هدفگذاری پنج ساله آغاز شده و پوشش

indexآفتاب دنا:دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح آموزشی و کنترل آسیب های اجتماعی در روستاهای استان با محوریت سمن ها خبر داد.

ناصر رضایی پیش از ظهر یکشنبه در نشست تشکل های مردم نهاد افزود: برنامه آموزشی در روستاها از سال ۹۶ با هدفگذاری پنج ساله آغاز شده و پوشش آگاه سازی را نیز رقم خواهد زد.

رضایی با بیان اینکه تقویت تشکل های مردم نهاد برای کاهش و کنترل آسیب های اجتماعی ضروری است، اظهار کرد: مردمی کردن مقابله با آسیب ها از جمله اقدامات انجام شده با برنامه ریزی در مناطق مختلف است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان خاطرنشان کرد: با توجه به هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر برنامه های مختلفی در سطح دستگاه ها و سازمان های مردم نهاد با محوریت پوشش مناطق مختلف اجرایی خواهد شد.

رضایی گفت: برگزاری همایش، کلاس های آموزشی، جلسات تخصصی، پوشش مناطق هدف با آگاه سازی و توزیع بروشور، اجرای برنامه های پیشگیری و همایش بهبود یافتگان از جمله برنامه های این هفته است.

وی افزود: همچنین برپایی نمایشگاه، برگزاری تئاتر، تجهیز خانه های روستایی و برپایی چادر سلامت از دیگر اهداف مورد نظر است.

رضایی گفت: طی هفته مواد مخدر،  با هدف حساسیت زایی در مناطق مختلف استان، حرکت های نمادین و برنامه هایی با محوریت آگاه سازی جامعه از آسیب های مواد مخدر عملیاتی می شود.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی