تاریخ انتشار : سه‌شنبه 29 می 2018 - 5:04
کد خبر : 9424

دانشگاه فرهنگیان برای سال تحصیلی آینده به فکر مکان جدید آموزشی باشد/تدوین برنامه دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه وبویراحمدتا افق ۱۴۰۰/ همکاری دانشگاه یاسوج برای رفع مشکل فضای آموزشی دانشگاه فرهنگیان

دانشگاه فرهنگیان برای سال تحصیلی آینده به فکر مکان جدید آموزشی باشد/تدوین برنامه دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه وبویراحمدتا افق ۱۴۰۰/ همکاری دانشگاه یاسوج برای رفع مشکل فضای آموزشی دانشگاه فرهنگیان

آفتاب دنا : جلسه هیات امنای دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه وبویراحمد به ریاست استاندار و با حضور رئیس دانشگاه فرهنگیان استان ،رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان،رئیس دانشگاه یاسوج،مدیرکل آموزش وپرورش استان،نماینده ولی فقیه در دانشگاه فرهنگیان استان ،روسای پردیس های شهید ایزدپناه و کوثر و دیگر اعضا در سالن شماره ۲ استانداری برگزار شد.

IMG_20180529_040753_277آفتاب دنا : جلسه هیات امنای دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه وبویراحمد به ریاست استاندار و با حضور رئیس دانشگاه فرهنگیان استان ،رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان،رئیس دانشگاه یاسوج،مدیرکل آموزش وپرورش استان،نماینده ولی فقیه در دانشگاه فرهنگیان استان ،روسای پردیس های شهید ایزدپناه و کوثر و دیگر اعضا در سالن شماره ۲ استانداری برگزار شد.

آسیب جدی ساختمان‌های دانشگاه  فرهنگیان در زلزله اخیر در یاسوج

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه گزارشی از وضعیت فضای فیزیکی و آموزشی این دانشگاه ارائه کرد و گفت: در زلزله اخیر ساختمان‌های این دانشگاه که قدیمی و مستهلک هستند آسیب جدی دیدند که با توجه به ناایمن بودن استفاده از آنها منطقی نیست.

در ادامه نوروز هاشمی با بیان اینکه بنا داریم با طی فرایند اداری ساختمان‌های مستهلک را بفروش برسانیم و مکان جدیدی خریداری کنیم، گفت: با دانشگاه آزاد یاسوج برای خرید پردیس این دانشگاه در سرآبتاوه رایزنی خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: دانشگاه فرهنگیان استان داری ۱۰۰۰ دانشجو و ۱۱ هیات علمی ثابت هست که در رشته‌های علوم تربیتی و مشاوره آموزش ابتدائی در حال تحصیل هستند.

تدوین برنامه دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه وبویراحمد تا افق ۱۴۰۰

هاشمی از تدوین برنامه یکساله و چهار ساله این دانشگاه تا افق ۱۴۰۰ خبر داد و عنوان کرد: در این برنامه سیاست‌های سازمان مرکزی، فرصت‌ها، محدودیت‌های  فضای کمی و کیفی آموزشی و رفاهی و جذب هیات علمی برای تربیت دانشجو معلمان پیش‌بینی شده است.

دانشگاه فرهنگیان برای سال تحصیلی آینده به فکر مکان جدید آموزشی باشد

IMG_20180529_040805_220استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جلسه هیات امنای دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه ساختمان‌های فعلی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد مستهلک است گفت: دانشگاه فرهنگیان برای سال تحصیلی آینده به فکر مکان جدید آموزشی باشد.

علی‌محمد احمدی در همین زمینه خاطرنشان کرد: لازم است مدیریت این دانشگاه سال تحصیلی جاری را با رعایت نکات ایمنی جهت امتحانات دانشجویان به پایان برساند و برای سال آتی فضای آموزشی جدیدی پیش‌بینی کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد  اظهار داشت: فعالیت در  فضای فعلی و  مستهلک  دانشگاه فرهنگیان برای اساتید ودانشجویان  منطقی و عاقلانه نیست.

احمدی گفت: مسئولان دانشگاه در این زمینه چند گزینه روی میز دارند از جمله اینکه می توانند از ساختمان خالی دانشگاه آزاد به صورت استیجاری استفاده کند یا اینکه نسبت به خریداری یا اجاره ساختمان جدیدی در این راستا اقدام کند.

وی با اشاره به تخریب ساختمان های آموزشی و خوابگاهی این پردیس دانشگاهیدر زلزله اخیر نیز بیان کرد: تا آغاز سال تحصیلی جدید حدود ۴ ماه فرصت دارید تا نسبت به تعیین یک مکان ایمن و استاندارد برای استقرار دانشجویان اقدام کنید.

تهیه برنامه ۴ساله دانشگاه فرهنگیان اقدام ارزشمندی است که باید به صورت عملیاتی شود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد،با بیان اینکه متولیان دانشگاه باید براساس اعضای هیئت علمی و فضای آموزشی به تدوین برنامه راهبردی دانشگاه ها اقدام کنندخاطرنشان کرد: تهیه برنامه ۴ساله دانشگاه فرهنگیان اقدام ارزشمندی است و این برنامه باید به صورت عملیاتی قابل اجرا باشد.

احمدی عنوان کرد: انتظار می رود برنامه راهبردی دانشگاه دارای اهداف کوتاه مدت، بلند مدت و براساس آمار و اطلاعات دقیق باشد.

مقام ارشد اجرایی در استان با بیان اینکه فلسفه هیئت امنا این است که رئیس دانشگاه گزارش کاملی از وضعیت تراز مالی، آموزشی و پژوهشی آن ارائه دهد، تاکید کرد: تصمیم های لازم در خصوص توسعه و رشد کیفی دانشگاه  در برنامه ها  لحاظ شود.

برگزاری نشست مشترک معاون عمرانی استاندار، اعضای شورا، شهردار و روسای دانشگاههابرای خدمات دهی شهرداری به دانشگاههای استان

استاندار کهگیلویه و بویراحمد  در بخش دیگری از سخنانشان گفت: برای تسریع و اصلاح خدمات دهی شهرداری به دانشگاه های استان نشست مشترکی با حضور معاون عمرانی استاندار، اعضای شورا، شهردار و روسای دانشگاه های استان برگزار شود و در خصوص مشکلات دانشگاه ها در حوزه شهری تصمیم های لازم عملیاتی شود.

وی عنوان کرد: تا زمانی که مسئولان ما جزیره ای می اندیشند با اینگونه مشکلات رو به رو هستیم اما می طلبد مسئولان حوزه شهری در راستای توسعه شهری بیش از پیش با مراکز علمی و آموزشی تعامل و همکاری لازم را داشته باشند.

همکاری دانشگاه یاسوج برای رفع مشکل فضای آموزشی دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد

رئیس دانشگاه یاسوج در این جلسه گفت: مکان یابی مناسبی برای دانشگاههای این استان در نظر گرفته نشده است. وی از همکاری دانشگاه یاسوج برای رفع مشکل فضای آموزشی دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد گفت در این زمینه دانشکده های ما بدون هیچ گونه هزینه ای آماده همکاری هستند

دکتر عریان گفت اگر شهری می خواهد دانشگاههای فاخر داشته باشد باید زیرساختهای آن را فراهم نماید از شهرداری یاسوج خواست جهت خدمات شهری تعامل بیشتر ی با دانشگاهها داشته باشند.

همکاری سازمان مدیریت وبرنامه ریزی جهت رفع مشکل فصای آموزشی دانشگاه فرهنگیان استان

رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی نیز در این جلسه از همکاری این سازمان جهت رفع مشکل فصای آموزشی دانشگاه فرهنگیان استان خبر داد وگفت. اقداماتی در این زمینه در حال انجام است که در صورت به نتیجه رسیدن این مشکل حل خواهد شد.

دکتر حسن نوروزی از مکاتبه با دستگاههای مرتبط برای کمک به حل مشکل تملک زمین برای این دانشگاه خبر داد و اظهار امیدواری کرد با پیگیری و اقدام به موقع  وتسریع در فرآیند اداری بتوانیم  مکانی مناسب و در خور شان دانشگاه برای دانشجویان عزیز فراهم نماییم.

وی  ضرورت توجه به نیازمندیهای استان در زمینه وجود دانشگاهها در استان را یاداور شد و گفت: با توجه به اینکه دانشگاههای متعددی در استان در زمینه جذب دانشجو فعالیت دارند لازم است  نیاز استان به توسعه دانشگاهها مورد توجه قرار بگیرد.

آموزش وپرورش آماده همکاری با دانشگاه فرهنگیان است

مدیر کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز از تعامل خوب وتنگاتنگ این اداره کل با دانشگاه فرهنگیان خبرداد و گفت:  آموزش وپرورش استان در جهت رفع مشکلات دانشگاه فرهنگیان از هیچ تلاشی دریغ نمی کند و آماده همکاری با این دانشگاه است.

هادی زارع پور رسالت و ماموریت دانشگاه فرهنگیان را تربیت دانشجو معلمان برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز آموزش وپرورش  دانست .

IMG_20180529_040749_410

IMG_20180529_040801_734

IMG_20180529_040757_762

1

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی