تاریخ انتشار : جمعه 4 می 2018 - 12:25
کد خبر : 9241

نقش بی بدیل معلم، دانایی محوری ، توسعه یافتگی و بالندگی را به ارمغان می آورد/همایش بزرگداشت مقام معلم با همکاری شهرداری، شورای شهر و شرکت نفت و گاز گچساران

نقش بی بدیل معلم، دانایی محوری ، توسعه یافتگی و بالندگی را به ارمغان  می آورد/همایش بزرگداشت مقام معلم با همکاری شهرداری، شورای شهر  و شرکت نفت و گاز گچساران

سید ظهیرالدین پورالحسینی در همایش بزرگداشت روز معلم در گچساران با تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم گفت: تکریم و گرامیداشت معلمین به عنوان موثرترین عامل انسانی محدود به یک روز و هفته نیست.

همایش-روز-معلم-01-84آفتاب دنا: همایش بزرگداشت مقام معلم و تجلیل از معلمان به همت ، شهرداری و شورای شهر ،شرکت بهره‌برداری نفت و گاز و آموزش و پرورش گچساران با حضور غلامرضا تاجگردون،رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات آزادی شرکت  نفت و گاز گچساران برگزار شد.

مدیر اداره آموزش و پرورش گچساران در همایش بزرگداشت روز معلم در گچساران با تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم گفت: تکریم و گرامیداشت معلمین به عنوان موثرترین عامل انسانی محدود به یک روز و هفته نیست.

سید ظهیرالدین پورالحسینی با بیان اینکه شهرستان گچساران به عنوان پیشتاز یک رویکرد جدید فرهنگی در برپایی جشن های گرامیداشت هفته معلم است خاطرنشان کرد: این همایش گرامیداشت  مقام معلم با همکاری شهرداری و شورای شهر،شرکت نفت و آموزش وپرورش گچساران  برگزار شده است.

مدیر اداره آموزش و پرورش گچساران  ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شهرداری و شورای شهر و شرکت نفت و گاز گچساران گفت: تلاش و تکاپو برای رسیدن به غایت زندگی در گرو تعلیم و تربیت و بر محور شایستگی های اخلاقی و حرفه ای معلمین محقق می شود.

وی بیان کرد: معلمان ادامه دهندگان رسالت پیامبران و جلوه ای جاودان برای جویندگان حقیقت هستند.

پورالحسینی  با اشاره به اینکه نقش بی بدیل معلم می تواند جامعه ی دانایی محور با ویژگی های توسعه یافتگی و بالندگی را به ارمغان آوردگفت: بی شک تحقق برنامه های عرصه تعلیم و تربیت به ویژه سند تحول بنیادین در این مجموعه گسترده بدون وجود و نقش معلم ممکن نخواهد بود.

مدیر اداره آوزش و پرورش گچساران خاطر نشان کرد: امروزه آموزش و پرورش گچساران توانسته در شاخص های ارائه شده رتبه های اول را در استان از آن خود کند.

پورالحسینی بیان کرد: اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال به نوسازی مدارس گچساران و باشت اختصاص یافته است.

وی افزود: از این میزان اعتبار ۱۷ میلیارد ریال آن به گچساران اختصتص داده شد که ۱۳ میلیارد ریال آن برای خرید کولر و ۴ میلیارد ریال آن نیز به خرید تجهیزات آموزشی اختصاص داده شده است.

منزلت و جایگاه معلم با هیچ چیز قابل قیاس نیست

همایش-روز-معلم-01-77مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد نیز در همایش تجلیل از معلمان شهرستان گچساران با تبریک و تهنیت روز معلم و ولادت امام زمان (عج) و با تقدیر و تشکر از برگزار کنندگان این مراسم اظهار کرد: جا دارد از شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر دوگنبدان و مهندس صیدالی مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران که همواره نگاه مثبت و خوبی برای برگزاری همایش بزرگ تجلیل از معلمان را داشته‌اند را تقدیر و تشکر می‌نمایم.

هادی زارع‌پور افزود: در ستاد بزرگداشت هفته معلم  امسال یک مصوبه‌ای داشتیم که شهردار گچساران و شهردار باشت در این زمینه پیش قدم شدند و این مراسم را برگزار کردند.

وی در مورد معلم گفت: معلمان ستون فقرات کشور هستند و معلم نقطه تحول در هر کشور به شمار می‌روند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در ادامه با تقدیر و تشکر از نماینده مردم گچساران و باشت عنوان کرد:  امسال مبلغ ۶ هزار میلیارد تومان به بودجه آموزش و پرورش افزوده شده و این نشان از اثر بخشی ایشان در کمیسیون تلفیق است.

زارع پور اذعان کرد: یک جمله و یک لبخند معلم می‌تواند در جامعه آنقدر تاثیرگذار باشد که در دنیا تاثیرگذار باشد.

وی با بیان اینکه معلمین نقش ویژه‌ای را در جامعه برعهده دارند، ابراز کرد: مرتبت و منزلت و جایگاه معلم با هیچ چیز قابل قیاس نیست.

پیگیر مشکلات فرهنگیان هستیم

نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در این مراسم ضمن گرامیداشت مقام معلم و نقش تاثیرگذار معلمان در تربیت نسل فردای کشور گفت: درست است که آموزگار و دانش آموز دو عنصر مهم نظام آموزشی هستند اما همه ما در هر صنف و شغلی که باشیم باید یک معلم باشیم و کار تعلیم و تربیت را به تبعیت از معلم به عهده بگیریم.

غلامرضا تاجگردون با بیان اینکه  در گستره ی گیتی آنجا که مسخر اندیشه بشری است ره آوردی گرانبهاتر از علم و اخلاق پدیدار نیست بیان کرد: نقش بی بدیل معلم در تمام مکشوفات، ابداعات و اختراعات به روشنی موید و پدیدار است.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: معلمین نقش مهمی را در تربیت نسل آینده بر عهده دارند و باید قدر انها را به خوبی دانست.

تاجگردون با بیان اینکه عدالت اجتماعی از منویات مقام معظم رهبری است تاکید کرد: باید برای تحقق عدالت اجتماعی در تمامی حوزه ها که نیاز اصلی جامعه می باشد تلاش کنیم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی به برخی اقدامات صورت گرفته و در حال پیگیری اشاره کرد و گفت : پیگیر مشکلات فرهنگیان هستیم .

وی با بیان اینکه با توجه به مطالبات به حق مقام معظم رهبری وظیفه یک معلم تدریس عشق، ایثار، مهر و محبت، جامعه پذیری، دین باوری و دین پروری در جامعه است گفت: خوشبختانه امروز آموزش و پرورش به عنوان بزرگ ترین دستگاه کمی و کیفی دولت در راستای تعلیم و تربیت و دین پروری بسیار خوش درخشیده است.

۵۰۰ میلیارد ریال برای پاداش پایان خدمت فرهنگیان در کشور

همایش-روز-معلم-01-76غلامرضا تاجگردون در همایش بزرگداشت روز معلم در گچساران  با اشاره به مطالبات مطرح شده معلمان گفت: همانطور که می دانید تا کنون تلاش های بسیاری برای برون رفت از مشکلات صورت گرفته است.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: در ردیف بودجه ۵۰۰ میلیارد ریال برای پاداش پایان خدمت فرهنگیان در کشور قرار داده شد.

تاجگردون بیان کرد: که از این میزان ۳۵۰ میلیارد ریال ان به استان کهگیلویه و بویراحمد اختصاص داده شد.

وی افزود: متاسفانمه شاهد تفاوتی بین حقوق بگیران در سطح کشور هستیم.

نماینده مردم گچساران و باشت ادامه داد: باید تلاش کرد و پذیرفقت که همه در جامعه تقریبا یکسان باشند.

تاجگردون اضافه کرد: وقتی بین بازنشستگان قدیمی و جدید ۷۰ درصد اختلاف پرداختی وجود داشته باشد نمی توان یکسان بودن را انجام داد.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تلاش می شود تا شرایط پلکانی را انجام دهیم.

در این مراسم قرار گرفتن بازنشستگان فرهنگی زیر پوشش بیمه تکمیلی، یکسان سازی حقوق بازنشستگان فرهنگی، استفاده بهینه از خانه‌های امید بازنشستگان و اجرای رتبه بندی معلمان به عنوان درخواست‌های این قشر فرهیخته مطرح شد.

رونمایی ازسه کتاب با موضوع موضوع دفاع مقدس وروایتی از شخصیتهای کربلا

در آیین بزرگداشت مقام معلم از سه کتاب با موضوع دفاع مقدس و  روایتی از شخصیتهای کربلا در گچساران با حضور مسئولان رونمایی شد.

در این آیین سه نمایشنامه به نامهای یک وجب مانده تا آسمان ، مردی که غروب را قبل از غروب دید و بوسه خنجر،رقص خون،فریادجنون ، با موضوع دفاع مقدس و  روایتی از شخصیتهای کربلا به قلم اورنگ نارکی کارشناس امورفرهنگی وهنری آموزش وپرورش شهرستان گچساران ومدیر گروه هنری سفیرنوشته شده است که توسط بنیادحفظ و نشر آثار دفاع مقدس به چاپ رسیده ورونمایی شد .

در  پایان همایش باشکوه  بزرگداشت مقام معلم از ۲۵۰فرهنگی آموزش وپرورش گچساران  تجلیل به عمل آمد.

همایش-روز-معلم-01-55

همایش-روز-معلم-01-106-1

 

همایش-روز-معلم-01-133

aftb_jnwb_6

همایش-روز-معلم-01-128-1

همایش-روز-معلم-01-77همایش-روز-معلم-01-84

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی