تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 3 می 2018 - 9:21
کد خبر : 9225

معلمان محور توسعه هستند /تجلیل از ۳۱ نفر از معلمین نمونه شهرستان بویراحمد

معلمان محور توسعه هستند  /تجلیل از ۳۱ نفر از معلمین نمونه شهرستان بویراحمد

حمید الهی دیدار با نماینده ولی فقیه و معاینه رایگان فرهنگیان در اداره آموزش وپرورش شهرستان را از دیگربرنامه ها ذکر کرد وگفت: همایش بزرگداشت تجلیل از ۳۱ نفر از معلمین نمونه شهرستان بویراحمد و ۳نفر از معلمین نمونه استانی نیز در ۱۵ اردیبهشت در در سالن شهید ایزدپناه با حضور مقامات استانی برگزار می شود.

20180501_113503آفتاب دنا: معاون پژوهش وبرنامه ریزی آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد در گفتگو با خبرنگاران ضمن تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم برنامه های این هفته را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ،حمید الهی باگرامیداشت یاد و خاطره استاد فرزانه شهید مطهری و شهدای فرهنگی گفت : ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت شهید مطهری به نام روز معلم و ۱۲ لغایت ۱۸ اردیبهشت به نام هفته بزرگداشت مقام معلم نام گذاری شده است .

وی با بیان اینکه هدف از رسالت پیامبر اکرم ( ص ) معلمی بود، اظهار داشت : این تاج افتخاری برای معلمان و فرهنگیان است که وطیفه شغلی آنان در راستای رسالت پیامبر اکرم ( ص ) است .

الهی معلم را رکن اصلی تعلیم و تربیت و کارگزار اصلی آموزش و پرورش عنوان کرد و هدف از اجرای برنامه های هفته بزرگداشت مقام معلم را اعتلای فرهنگ عمومی و تکریم مقام و منزلت معلمان در جامعه بر شمرد و گفت : در این هفته توجه و اذهان عمومی به معلمان و مقام علم و دانایی جلب می شود .

وی در ادامه به تشریح برنامه های هفته بزرگداشت مقام معلم در شهرستان بویراحمد اشاره کرد وگفت: علاوه بر ویژه برنامه های تجلیل از مقام معلم در مدارس همایش باشکوهی با حضور مسئولین و مقامات استانی به منظور تجلیل از معلمان نمونه شهرستانی و استانی برگزار می شود.

معاون پژوهش وبرنامه ریزی آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد غبارویی گلزار شهداء  همرا با قرائت زیارت عاشورا با همکاری بسیج فرهنگیان،دیدار و سرکشی با خانواده ۱۹ شهید فرهنگی با هماهنگی بنیاد شهید و بسیج فرهنگیان ،پیاده روی خانواده فرهنگیان در ۲۰ اردیبهشت و صدور تشویقی برای کلیه همکاران فرهنگی را بخشی از مهمترین برنامه های هفته معلم در شهرستان بویراحمد عنوان کرد.

الهی دیدار با نماینده ولی فقیه و معاینه رایگان فرهنگیان در اداره آموزش وپرورش شهرستان را از دیگربرنامه ها ذکر کرد وگفت: همایش بزرگداشت تجلیل از ۳۱ نفر از معلمین نمونه شهرستان بویراحمد و ۳نفر از معلمین نمونه استانی نیز در ۱۵ اردیبهشت در در سالن شهید ایزدپناه با حضور مقامات استانی برگزار می شود.

وی تصریح کرد: خدمت به جامعه فرهنگی و دانش آموزان از وظایف ذاتی ماست و امیدواریم امسال نیز با هماهنگی و یکدلی برنامه‌های بزرگداشت مقام معلم را باشکوهتر از همیشه  برگزار کنیم.

معاون پژوهش وبرنامه ریزی آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد با بیان اینکه کلید توسعه در جامعه تعلیم و تربیت است و معلمان محور این توسعه هستند  خاطرنشان کرد: اگر دولت، نظام و حاکمیتی می‌خواهد در این راستا قدم بردارد در ابتدا باید به موضوع تعلیم و تربیت در جامعه توجه کند  چرا که هرگونه سرمایه گذاری در حوزه تعلیم و تربیت موجب بهبود و رشد جامعه خواهد شد.

وی در پایان  نقش معلمان  را بسیار مهم و تأثیرگذاری در نظام تعلیم و تربیت و سطح جامعه  بیان کرد و اظهار امیدواری کرد دیگر دستگاهها در بزرگداشت مقام معلم در سطح شهرستان پیشگام شوند ودر این زمینه مشارکت جدی داشته باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی