تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 آوریل 2018 - 11:31
کد خبر : 9178

شهرستانهای یاسوج ،دهدشت و گچساران میزبان سی و ششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نمازدانش آموزان

شهرستانهای یاسوج ،دهدشت و گچساران میزبان سی و ششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نمازدانش آموزان

آفتاب دنا ، سید بها الدین ملک حسینی گفت: سی و ششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نمازدانش آموزان استان به صورت قطبی در شهرستانهای یاسوج ،دهدشت و گچساران برگزار می شود.

photo_۲۰۱۸-۰۱-۰۷_۰۰-۰۸-۲۵آفتاب دنا ، معاون فرهنگی و پرورشی آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: سی و ششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نمازدانش آموزان استان به صورت قطبی در شهرستانهای یاسوج ،دهدشت و گچساران برگزار می شود.

سید بها الدین ملک حسینی در گفتگو با خبرنگار آفتاب دنا  از شرکت هزار و ۲۰۰ دانش آموز دختر و پسر در دوره متوسطه اول و دوم در سی و ششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز در استان خبر داد وخاطرنشان کرد: در  این دوره از مسابقات در رشته‌های آوایی شامل ترتیل، تحقیق، حفظ موضوعی، حفظ ۵،۱۰ ، ،۲۰ جزء و حفظ کل، اذان و مداحی برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد افزود:  مسابقات قرآن، عترت و نماز ویژه مناطق دهدشت، چرام، لنده، چاروسا و دیشموک ساعت  ششم اردبیهشت ماه در دهدشت برگزار می‌شود.

ملک حسینی خاطرنشان کرد: مسابقات قرآن، عترت و نماز ششم اردیبهشت‌ماه در ویژه مناطق گچساران، باشت و بهمئی به میزبانی شهرستان گچساران  و جمعه، هفتم اردیبهشت‌ماه در یاسوج  با حضور مناطق بویراحمد، دنا، لوداب، مارگون و عشایر به میزبانی شهر یاسوج برگزار می شود.

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد  در پایان گفت: برگزیدگان این دوره از مسابقات تیرماه امسال در یاسوج با هم رقابت می‌کنند و قبول شدگان به مرحله کشوری که در شهر مقدس مشهد و زنجان برگزار می شود راه پیدا می کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی