تاریخ انتشار : سه‌شنبه 24 آوریل 2018 - 9:39
کد خبر : 9153

مخالفت شورای شهر جهت واگذاری پارک جنگلی به بخش خصوصی

مخالفت شورای شهر جهت واگذاری پارک جنگلی به بخش خصوصی

آفتاب دنا:عضو شورای شهر یاسوج گفت: اعضای شورای شهر با واگذاری ۷۵ هکتار از پارک جنگلی به وزارت نفت برای احداث مجتمع تفریحی و رفاهی اختصاصی کارکنان این وزارتخانه مخالف است. شورای شهر در صورتی با احداث مجتمع تفریحی و رفاهی وزارت نفت در پارک جنگلی موافق بوده که مردم کهگیلویه و بویراحمد بویژه یاسوجی‌ها

imagesآفتاب دنا:عضو شورای شهر یاسوج گفت: اعضای شورای شهر با واگذاری ۷۵ هکتار از پارک جنگلی به وزارت نفت برای احداث مجتمع تفریحی و رفاهی اختصاصی کارکنان این وزارتخانه مخالف است.

شورای شهر در صورتی با احداث مجتمع تفریحی و رفاهی وزارت نفت در پارک جنگلی موافق بوده که مردم کهگیلویه و بویراحمد بویژه یاسوجی‌ها از خدمات ان بهره‌مند باشند.

وی با تاکید بر اینکه طرح واگذاری پارک جنگلی از نظر اقتصادی و اجتماعی قابل توجیح نیست، ادامه داد: پارک جنگلی نگین شهر یاسوج در کنار آبشار و تنگ مهریان واقع شده که ظرفیت مناسبی برای احداث تاسیسات گردشگری در راستای جذب گردشگران دارد.

احمدی‌کیش ابراز کرد: مردم یاسوج و نقاط مختلف کشور در تمام فصول سال از پارک جنگلی استفاده می‌کنند و این روزها ساز و دهل‌های برای واگذاری این منابع ملی و خدادادی به یک وزارتخانه دولتی به بهانه سرمایه‌گذاری به صدا درآمده که سبب نگرانی مردم از این حیث که خدمات ان عمومی نباشد، شده است.

عضو شورای شهر یاسوج با بیان اینکه سوال اینجاست که آیا آینده اوقات فراغت و تفریح نسل آینده این شهر چه می‌شود و چه تعریفی از سرمایه گذار داریم؟ افزود: اینکه رده که هیچ یک از مردم عادی به اون دسترسی نداشته باشند هیچ سنخیتی با سرمایه‌گذاری ندارد.

احمدی‌کیش با اشاره به اینکه با شرایط فعلی واگذاری پارک جنگلی به وزارت نفت تنها یک ملک خصوصی بوده که هر وقت صاحب آن اراده کرد اوقات فراغت خود را در آنجا می‌گذراند، ادامه داد: نظر و عقیده ما به عنوان شهروند و همچنین عضو شورای شهر یاسوج جذب سرمایه گذار با اولویت منافع مردم بوده که پیشنهادات خود را در این زمینه نیز ارائه کردیم.

وی تاکید کرد: مجموعه مورد نظر وزارت نفت در پارک جنگلی باید تلفیقی از عمومی و خصوصی باشد و یا به عبارتی به دو بخش عمومی برای استفاده مردم و خصوصی برای استفاده دستگاه و کارکنان نفتی در نظر گرفته شود.

احمدی‌کیش افزود:  شورای شهر یاسوج با طرح اختصاصی بودن خدمات برای کارکنان وزارت نفت مخالف بوده و قضاوت را به مردم واگذار می‌‌کنیم و این مردم هستند که باید در زمینه سنگ اندازی‌ها توسط برخی مسئولان قضاوت کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی