تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 آوریل 2018 - 15:20
کد خبر : 9105

رونمایی از یادمان شهدای استانداری کهگیلویه و بویراحمد

رونمایی از یادمان شهدای استانداری کهگیلویه و بویراحمد

سرهنگ تندپور مسوول حوزه بسیج ادارات استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این یادمان با همکاری استانداری و بسیج رونمایی شد، اظهار کرد: یکی از اهداف بسیج ادارات استان کهگیلویه و بویراحمد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در ادارات ما است

10-2-768x512آفتاب دنا : یادمان شهدای استانداری کهگیلویه وبویراحمد با حضور علی محمد احمدی استاندار، جانشین فرمانده سپاه فتح، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مسوولان و کارمندان استانداری رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، با حضور علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ انصاری جانشین سپاه فتح، تندپور مسئول حوزه بسیج ادارات استان، حجت الا سلام موسوی اطهر مشاور استاندار در امور روحانیت، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مدیران ستادی و کارکنان استانداری  از یادمان شهدای استانداری شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این آئین ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: شهدا گنجینه‌ای از عشق و معرفت دینی هستند که در راه دفاع از اسلام عزیز و تمامیت ارضی، امنیت و آرامش کشور جان خود را نثار کرده‌اند.

احمدی افزود: این المان‌ها یادآوری و هشداری است به ما بازماندگان از قافله شهدا که شهدا چه کار کردند و اکنون کجا هستند و ما کجا هستیم و چه کار می‌خواهیم، بکنیم.

وی تصریح کرد: با اعتبار خوبی که امسال برای ساختمان جدید استانداری اختصاص یافته است یادمان و المان مناسبی برای این شهیدان در نظر گرفته خواهد شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از کسانی که این ایده را در استانداری اجرا کردند، سپاسگزاری کرد.

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اهداف بسیج ادارات کهگیلویه و بویراحمد است

سرهنگ تندپور مسوول حوزه بسیج ادارات استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این یادمان با همکاری استانداری و بسیج رونمایی شد، اظهار کرد: یکی از اهداف بسیج ادارات استان کهگیلویه و بویراحمد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در ادارات ما است و تلاش خواهیم کرد که یاد شهدا در ادارات گرامی‌داشته باشد چرا که معتقدیم فاصله گرفتن از آرمان‌های شهدا مشکلاتی را به وجود می‌آورد.

وی تصریح کرد: سال ۹۷ برنامه‌های فرهنگی زیادی را در ادارات تدارک می‌بینیم.

گفتنی است در این آئین جانشین فرمانده سپاه فتح یک دست لباس بسیجی و چفیه را به استاندار کهگیلویه و بویراحمد تقدیم کرد و گفت: این لباس و چفیه نماد مقاومت است.

09

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی