تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 آوریل 2018 - 8:33
کد خبر : 9097

رسانه ها خدمات نظام جمهوری اسلامی برجسته کنند و واقع‌گرایانه قلم بزنید/بسیج و سپاه متعلق به آحاد مردم است

رسانه ها خدمات نظام جمهوری اسلامی برجسته کنند و واقع‌گرایانه قلم بزنید/بسیج و سپاه متعلق به آحاد مردم  است

سرهنگ انصاری گفت: رسالت همه اقشار در راستای حفظ و استمرار و صلابت انقلاب سنگین است و این رسالت برای اصحاب رسانه بسیار سخت‌تر از دیگر اقشار است.

766034آفتاب دنا : نشست شورای بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور سرهنگ جهانگیر انصاری جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، در این نشست جانشین سپاه فتح استان با بیان درایت مقام معظم رهبری در استمرار نظام جمهوری اسلامی و صلابت آن در دنیای پر تلاطم امروزی اظهار کرد: اکنون در ۴۰ سالگی انقلاب، این انقلاب در سن پیری قرار ندارد بلکه در اوج پختگی است.

جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: رسالت همه اقشار در راستای حفظ و استمرار و صلابت انقلاب سنگین است و این رسالت برای اصحاب رسانه بسیار سخت‌تر از دیگر اقشار است.

این فرمانده در سپاه فتح استان جبهه مقابل رسانه‌های جمهوری اسلامی را رسانه‌های دروغ‌پراکن غرب ذکر کرد و گفت: دروغ‌پراکنی و اخبار کذب و سمت و سو دادن به اخبار کار همیشگی رسانه‌های مقابل ما در این چهل سال بوده است.

وی با اشاره به این که در محور مقاومت هیچ کاری سخت نیست و نشد ندارد تصریح کرد: به دشمن اعلام می‌کنیم که آزموده را آزمودن خطاست و آن‌ها با هر ترفندی که دارند دست آخر خودشان شکست خواهند خورد.

انصاری به اقدامات سه کشور خبیث و جنگ‌طلب انگلیس فرانسه و آمریکا با همراهی یک جوان ناپخته و بی‌غیرت اشاره کرد و گفت: تفکر ولیعهد عربستان به صهیونیست‌ها بسیار نزدیک‌تر است تا تفکرات اسلامی هر چند که رئیس‌جمهور آمریکا آن‌ها را گاو شیرده تعبیر می‌کند و هزینه موشک‌هایی  که بر سر امت اسلامی ریخته می‌شود همین‌ها تامین می‌کنند.

جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از اظهارات خود با تاکید بر این که رسانه‌ها دیده‌بان همیشه بیدار جامعه هستند اظهار کرد: در جبهه باطل آن قدر سناریو مقابل جبهه حق پیش‌بینی می‌کنند که رسانه باید با تدبیر این سلاح‌ها را خنثی کند.

انصاری انتظار از رسانه را برجسته کردن خدمات نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: باید برای مردم و به خصوص نسلی که گذشته پیش از انقلاب را ندیده‌اند تبیین کرد که قبل از انقلاب چه وضعیتی داشتیم در حالی که قبل از انقلاب تنها ۵ شهر ما گازرسانی شده بود امروز ۸۰۰ شهر کشور در یک قلم از خدمات نظام جمهوری اسلامی گازرسانی شده و هزاران روستا نیز از نعمت گاز برخوردار شده‌اند.

وی افزود: در مدرسه‌سازی و جاده و بهداشت و درمان و برق و بهداشت و سایر خدمات وضعیت به همین منوال است که خدمات بسیار گسترده و غیر قابل قیاس با گذشته است.

انصاری به یکی دیگر از اقدامات ماندگار اشاره کرد و گفت: در حالی که پیش از انقلاب تنها ۱۳ سد در کشور داشتیم اکنون ۶۰۴ سد در کشور فعال است.

وی موفقیت‌های جمهوری اسلامی در تولید علم و نانو و پزشکی و هسته‌ای را که در این ۴۰ سال صورت گرفته بی‌نظیر در دنیا دانست.

رسانه ها از سر اخلاص مطلب منتشر کنند

جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با بیان این که رسانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد را یکی یکی مطالعه می‌کنم افزود: نباید خود را وابسته به جریان و حزب و گروه بدانید و رسالت شما این است که واقع‌گرایانه قلم بزنید و برای توسعه استان وابسته به هیچ جریانی نباشید.

وی با بیان اینکه رسانه ابزار انتقام‌گیری نیست ادامه داد: باید راست و دقیق و از سر اخلاص مطلب منتشر کنید.

این فرمانده نظامی با تاکید بر این که مردم را باید امیدوار نگه داریم خاطرنشان کرد: باید به مردم بگوییم که در این مسیر رشد داشته‌ایم و باید تحریم‌ها و چالش‌ها را به کمک هم به فرصت تبدیل کنیم.

در استان کهگیلویه و بویراحمد آدم معاند و غیر انقلابی نداریم

انصاری با بیان اینکه در استان کهگیلویه و بویراحمد آدم معاند و غیر انقلابی نداریم افزود: ممکن است افراد کم بصیرت داشته باشیم اما کسی که اصل انقلاب مخالف باشد در استان ما وجود ندارد.

جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر این که رسانه‌ پاسدار هر دو باید مواضع انقلابی داشته باشند افزود: همان گونه که رسانه‌های انقلابی صریح و شفاف در موضع‌گیری هستند یک پاسدار هم در مواضع خود شفاف و صریح است و هیچ ابایی نداریم که مشکلات را شفاف بگوییم.

بسیج و سپاه متعلق به آحاد مردم استان است

انصاری بسیج و سپاه را متعلق به آحاد مردم استان دانست و گفت: من و سردار بوعلی و دیگران سرباز این انقلاب هستیم و سپاه متعلق به ما نیست بلکه به همه مردم تعلق دارد و باید همه از جمله اصحاب رسانه ارتباط خود را با این نهاد انقلابی حفظ کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی