تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 آوریل 2018 - 8:05
کد خبر : 9093

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر یاسوج به عنوان رئیس هیات اندیشه ورز بسیج رسانه کهگیلویه وبویراحمد انتخاب شد

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر یاسوج به عنوان رئیس هیات اندیشه ورز بسیج رسانه کهگیلویه وبویراحمد انتخاب شد

در این نشست با رأی‌گیری اعضا علی‌ اکبری‌تبار رئیس کمیسیون فرهنگی و شورای شهر یاسوج به عنوان رئیس هیأت اندیشه‌ورز سازمان بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد.

13970128001194_Test_PhotoHآفتاب دنا : رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر یاسوج به عنوان رئیس هیات اندیشه ورز بسیج رسانه استان انتخاب شد

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، با حضور اعضاء و همچنین جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد نشست قشر بسیج رسانه استان برگزار شد.

در این نشست هر یکی از اعضا نقطه نظرات خود را در زمینه‌های مختلف بیان کردند.

غلامحسین قاسمی از اعضا قشر بسیج رسانه استان  با بیان اینکه رسانه‌ها در استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به سایر استان‌های کشور پیشرو و پیشگام‌تر هستند اظهار کرد: اکنون استان ما در حوزه رسانه از بسیاری استان‌ها حتی از استان‌های برخوردار جلوتر است.

سید ولی موسوی از دیگر اعضای شورای نشست قشر بسیج رسانه استان هم با درخواست از سپاه فتح استان برای تعامل و ارتباط هر چه بیشتر با رسانه‌ها اظهار کرد: سپاه و رسانه می‌تواند در کنار هم برای توسعه استان اقدامات اثرگذاری داشته باشند.

وی با بیان اینکه رسانه ها امروز بیش از هر زمان دیگر در اوضاع جهان دخیل هستند گفت: بسیج رسانه ظرفیت خوبی برای انسجام بخشی وآسیب شناسی حوزه رسانه هاست که باید از این ظرفیت برای توسعه استان به خوبی استفاده کرد.

سجاد نوبهار نیز در این نشست با بیان این که برای کارهای فرهنگی نیاز به کارگروه مشترک با دستگاه‌های فرهنگی داریم اظهار کرد: برای عملیاتی کردن فرمان نوروزی مقام معظم رهبری باید تلاش کرد چرا که عملیاتی کردن این فرمان با شعار دادن امکان‌پذیر نیست.

در ادامه داریوش بهنیازاده از دیگر اعضای این شورا با بیان این که رسانه‌ها در استان کهگیلویه و بویراحمد همه برای توسعه استان پای کار هستند اظهار کرد: بعضا کار رسانه‌ای و فعالیت خبرنگاران در استان شبانه‌روزی است.

وی از جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد درخواست کرد تا به منظور شناسایی با محرومیت‌های استان و همچنین معضلات فرهنگی به خصوص در مناطق محروم سپاه فتح با همکاری و همفکری رسانه‌ها گام‌ها و قدم‌های بیشتری بردارد.

 

در پایان این نشست با رأی‌گیری اعضا علی‌ اکبری‌تبار رئیس کمیسیون فرهنگی و شورای شهر یاسوج به عنوان رئیس هیأت اندیشه‌ورز سازمان بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی