تاریخ انتشار : سه‌شنبه 17 آوریل 2018 - 10:20
کد خبر : 9083

پایان خرداد آخرین فرصت ثبت نام کارت ملی هوشمند /خدمات دولت الکترونیک با استفاده از کارت ملی هوشمند انجام می‌شود

پایان خرداد آخرین فرصت ثبت نام کارت ملی هوشمند /خدمات دولت الکترونیک با استفاده از کارت ملی هوشمند انجام می‌شود

آفتاب دنا : سیدمحمدعلی تقوی گفت: افرادی که اعتبارملی آنان به پایان رسیده است باید هر چه سریعتر جهت ثبت نام کارت هوشمند ملی خود اقدام نمایند ، این افراد تا پایان خردادماه امسال وقت دارند که کارت قدیمی خود را تحویل داده و کارت هوشمند ملی دریافت نمایند.

10204_253آفتاب دنا : مدیرکل ثبت احوال استان کهگیلویه وبویراحمد در جمع خبرنگاران  گفت: افرادی که اعتبارملی آنان به پایان رسیده است باید هر چه سریعتر جهت ثبت نام کارت هوشمند ملی خود  اقدام نمایند

سیدمحمدعلی تقوی افزود : این افراد تا پایان خردادماه امسال وقت دارند که کارت قدیمی خود را تحویل داده و کارت هوشمند ملی دریافت نمایند.

وی  با تاکید بر اینکه تمامی افراد بالای ۱۵ سال ملزم به داشتن کارت ملی هوشمند و شناسنامه عکس دار هستند، ابراز کرد: تمامی زیرساخت‌های لازم برای صدور کارت ملی هوشمند در استان مهیا شده است.

مدیرکل ثبت احوال استان کهگیلویه وبویراحمد ضریب امنیتی بالا، ظرفیت بالای ذخیره اطلاعات در تراشه کارت، امضای دیجیتال، تصدیق هویت و شناسایی فرد را از مزایای کارت ملی هوشمند عنوان کرد.

وی با بیان اینکه خدمات دولت الکترونیک با استفاده از کارت ملی هوشمند انجام می‌شود، بیان کرد: با استفاده از این کارت می‌توان بسیاری از کارت‌های بیمه، بانکی، آموزشی، یارانه و رای‌گیری را جمع‌آوری کرد و همه این کارها را از طریق کارت ملی هوشمند انجام داد.

مدیرکل ثبت احوال استان در بیان اهمیت کارت ملی هوشمند افزود: با پیاده سازی طرح کارت هوشمند ملّی این امکان فراهم می شود که خدمات به روشی ساده، سریع و با کیفیت بالاتر به مردم ارائه شوند و موجب بهبود سطح کیفی زندگی مردم و بالا بردن سطح رضایت مردم از دولت شود.

وی گفت: کارت هوشمند می تواند جایگزین تمام کارتهای موجود در دست مردم شده به گونه ای که ارائه تمام خدمات الکترونیکی به وسیله این کارت هوشمند مقدور می باشد.

در سال گذشته ۱۵۸ هزار نفر در استان برای کارت هوشمند ملی ثبت نام نمودند

وی به استقبال خوب مردم استان از کارت هوشمند ملی خبرداد وگفت : در سال گذشته حدود ۱۵۸ هزار نفر در استان برای کارت هوشمند ملی ثبت نام نمودند که کارت تمامی این افراد صادر و تحویل داده شده است. البته حدود ۲۰ هزار نفر از این افراد هنوز برای تحویل کارت خود مراجعه نکرده اند که از آنان درخواست می شود تا سریعا به همان محلی که قبلا ثبت نام کرده اند، مراجعه و کارت خود را تحویل بگیرند.

سیدمحمدعلی تقوی با بیان اینکه ۷۵ درصد مردم استان کهگیلویه و بویراحمد کارت هوشمند ملی دریافت کرده اند اظهار داشت: از جمعیت ۵۱۷ هزار نفری بالای ۱۵ سال که واجدین شرایط دریافت کارت هوشمند ملی در استان هستند تاکنون ۷۵ درصد آنان یعنی ۳۷۵ هزار نفر برای کارت هوشمند ملی ثبت نام کرده اند و کارت این افراد صادر گردیده است.

ایستگاه ثبت نام سیار کارت هوشمند ملی با همکاری اداره کل پست  جهت مناطق روستایی استان

مدیرکل ثبت احوال استان کهگیلویه وبویراحمد در ادامه گفت: برای افراد سالمند و دارای شرایط خاص جسمی و حرکتی و همچنین روستائیان مناطق دور استان، ایستگاه ثبت نام سیار با همکاری اداره کل پست استان پیش بینی گردیده که تا اوایل اردیبهشت ماه جاری، به مناطق روستایی استان بخصوص منطقه محروم زیلائی اعزام خواهد شد تا از این طریق ثبت نام کارت هوشمند ملی آنان انجام پذیرد.

وی بیان داشت: با توجه به پیش بینی ها و اقدامات لازم در ثبت احوال استان، انشاءالله تا پایان شهریورماه امسال پروژه صدور و تبدیل کارت ملی سابق به کارت هوشمند ملی در استان به اتمام خواهد رسید و دولت و مردم از مزایا و کاربردهای اصلی این کارت بهره مند خواهند شد.

تقوی افزود: کسانی که در اسفندماه اقدام به ثبت نام نموده و موفق به نوبت گیری نشده اند و مبالغی از حساب آنان کسر گردیده، تا هفته آینده مبلغ کسر شده به حساب آنان عودت داده می شود تا مجددا ثبت نام خود را دنبال نمایند.

مدیرکل ثبت‌ احوال استان کهگیلویه و بویراحمد  در بخش دیگری از سخنانش گفت: مرزهای هویتی و تابعیتی افراد هم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی