تاریخ انتشار : یکشنبه 15 آوریل 2018 - 23:58
کد خبر : 9057

رسانه‌ها با بیان نقاط ضعف و قوت می‌توانند در توسعه علمی و فرهنگی دانشگاه اثرگذار باشند

رسانه‌ها با بیان نقاط ضعف و قوت می‌توانند در توسعه  علمی و فرهنگی دانشگاه اثرگذار باشند

در این نشست صمیمانه که برای آشنایی بیشتر اصحاب رسانه با مسؤولان دانشگاه همراه با ضیافت ناهار همراه بود ،دکتر احمد عریان رئیس دانشگاه یاسوج اظهار داشت: دانشگاه یاسوج نیاز بیشتری به همکاری و تعامل با رسانه‌ها دارد.

image_460_305آفتاب دنا :رئیس دانشگاه یاسوج گفت: رسانه ها با بیان نقاط ضعف و قوت می‌توانند در توسعه دانشگاه در همه زمینه ها به خصوص در حوزه علمی و فرهنگی اثرگذار باشند.
به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ،رئیس دانشگاه یاسوج در دیدار نوروزی با خبرنگاران در فضایی صمیمی گفت: اگر بخواهیم توسعه پیدا کنیم قبل از هر چیز به توسعه فرهنگی نیاز داریم چرا که جناح بندی‌ها تاکنون جواب نداده که باید تیم مسائل را کنار بگذاریم و به جای به هم پریدن‌ها برای توسعه استان کمک کنیم.

در این نشست صمیمانه که برای آشنایی بیشتر اصحاب رسانه با مسؤولان دانشگاه با ضیافت ناهار همراه بود ،دکتر احمد عریان  رئیس دانشگاه یاسوج اظهار کرد: دانشگاه یاسوج نیاز بیشتری به همکاری و تعامل با رسانه‌ها دارد.

وی با بیان این که درب دانشگاه یاسوج همیشه به روی خبرنگاران باز است، افزود: رسانه‌ها با بیان نقاط ضعف و قوت می‌توانند در توسعه دانشگاه در همه زمینه به خصوص در حوزه علمی و فرهنگی اثرگذار باشند.

عریان گفت: اگر بخواهیم توسعه پیدا کنیم قبل از هر چیز به توسعه فرهنگی نیاز داریم چرا که جناح بندی‌ها تاکنون جواب نداده که باید تیم مسائل را کنار بگذاریم و به جای به هم پریدن‌ها برای توسعه استان کمک کنیم.

وی با بیان این که بسیاری از کشورها مثل ژاپن معادنی مثل ما ندارند افزود: آن‌ها وقت خود را روی مغز مردم خود گذاشته‌اند که این گونه توسعه پیدا کرده‌اند.

رئیس دانشگاه یاسوج با بیان این که قدری از خبرنگاران گلایه‌مند هستم ابراز کرد: در حدود ۵۰ روز که این جا هستم ارتباطات شما با ما بسیار کم است و می‌خواهم که ارتباط خود را با ما بیشتر کنید.

عریان عنوان کرد: وظیفه دانشگاه این است که مسائل را به صورت تخصصی بررسی و برای رفع مشکلات گام بردارد و اصحاب رسانه می توانند در این زمینه با دانشگاه تعامل و رابطه ای تنگاتنگ داشته باشند

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی