تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 آوریل 2018 - 8:50
کد خبر : 9027

آغازطرح توانمند سازی دانش آموزان روستایی برای اولین بار در گچساران / شرکت ۳ هزار دانش آموز دختر و پسر در طرح اوقات فراغت سال گذشته

آغازطرح توانمند سازی دانش آموزان روستایی برای اولین بار در گچساران / شرکت ۳ هزار دانش آموز دختر و پسر در طرح اوقات فراغت سال گذشته

آفتاب دنا: مدیر آموزش و پرورش گچساران از آغاز طرح توانمند سازی دانش آموزان روستایی با همکاری مرکز فنی و حرفه‌ای گچساران برای اولین بار در استان خبرداد.

11111111111آفتاب دنا: مدیر آموزش و پرورش گچساران از آغاز طرح توانمند سازی دانش آموزان روستایی با همکاری مرکز فنی و حرفه‌ای گچساران برای اولین بار در استان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب دنا : سید ظهیرالدین پورالحسینی گفت: طرح  توانمند سازی دانش آموزان در اوقات فراغت  برای دانش آموزان  شبانه روزی دوره اول و دوم متوسطه در گچساران اجرا می شود.

وی با بیان اینکه طرح  توانمندسازی دانش آموزان دوره اول و دوم متوسطه با همکاری مرکز فنی و حرفه‌ای گچساران به مدت یک ماه  از تاریخ ۲۰ فروردین ماه الی ۲۰ اردیبهشت ماه  برگزار می شود گفت:این طرح  برای اولین بار در سطح استان کهگیلویه وبویراحمد در شهرستان گچساران اجرایی می شود.

پورالحسینی در ادامه با اشاره به اینکه تعداد ۷ مدرسه شبانه روزی دختر و پسر در شهرستان گچساران دایر است، ابراز کرد: تعداد ۲۰۰ دانش آموز  روستایی دختر و پسر در این مدارس تحصیل می‌کنند که از مجموع این تعداد ۷۴ دانش آموز دختر و پسر مقطع دوره اول و دوم متوسطه در طرح توانمند سازی دانش آموزی شرکت دارند.

وی  با اشاره به رشته‌هایی که دانش آموزان دختر و پسر  به مهارت آموزی خواهند پرداخت، ابراز کرد: تعداد ۵۵ دانش آموز پسر در زمینه  تعمیر لامپ‌های کم مصرف و نصب و  سرویس کولرهای گازی دو تیکه  مهارت خواهند آموخت.

شرکت ۳ هزار دانش آموز دختر و پسر در طرح اوقات فراغت سال گذشته

مدیر آموزش و پرورش گچساران خاطرنشان کرد: همچنین  تعداد ۱۹ دانش آموز دختر دوره اول و دوم مقطع متوسطه در رشته جواهر سازی و چرم دوزی مهارت کسب خواهند کرد.

وی  با  بیان اینکه بعد از اتمام دوره مهارت آموزی گواهینامه به دانش آموزان اعطا خواهد شد، بیان کرد: بعد از اتمام دوره مهارت آموزی با برگزاری آزمون عملی و کتبی از سوی سازمان فنی و حرفه‌ای گچساران  بر اساس استانداردهای این سازمان گواهینامه  اعطا می‌شود.

پورالحسینی در ادامه  با بیان اینکه شهرستان گچساران دارای ۲۲ هزار دانش آموز که مشمول شرکت در این طرح هستند، افزود: سال گذشته تعداد ۳ هزار دانش آموز دختر و پسر در مقاطع مختلف تحصیلی در طرح اوقات فراغت شرکت کردند.

وی اظهار کرد: برگزاری طرح اوقات فراغت در تابستان برای دانش آموزان  موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی در بین دانش آموزان می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی