تاریخ انتشار : جمعه 6 آوریل 2018 - 1:31
کد خبر : 8975

حمایت از کالای ایرانی نوید بخش آینده ای روشن برای اقتصاد ایران/لزوم فرهنگسازی برای استفاده از کالای ایرانی

حمایت از کالای ایرانی نوید بخش آینده ای روشن برای اقتصاد ایران/لزوم فرهنگسازی برای استفاده از کالای ایرانی

سید ظهیرالدین پورالحسینی در جلسه کمیته ” حمایت از کالای ایرانی ” در سالن کنفرانس این اداره بر لزوم فرهنگسازی برای استفاده از کالای ایرانی تاکید کرد.

photo_۲۰۱۸-۰۲-۰۸_۱۸-۳۷-۴۰آفتاب دنا : مدیر آموزش و پرورش شهرستان گچساران نامگذاری سال ۹۷ توسط مقام معظم رهبری را به نام سال حمایت از کالای ایرانی را نوید بخش آینده ای روشن برای اقتصاد ایران دانست.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان گچساران سید ظهیرالدین پورالحسینی در جلسه کمیته  ” حمایت از کالای ایرانی ” در سالن کنفرانس  این اداره بر لزوم فرهنگسازی برای استفاده از کالای ایرانی تاکید کرد.

وی با بیان اینکه حمایت از کالای ایرانی بستر ساز  رونق تولید واشتغال پایدار در جامعه است گفت: در این برهه حساس که دغدغه همه مسئولان توجه به بحث مهم اشتغال است حمایت از کالای  ایرانی  یک ضرورت است که همه باید در این زمینه احساس مسئولیت کنیم.

پورالحسینی در ادامه به تولید کالای با کیفیت توسط تولیدکنندگان نیز اشاره کرد وگفت: لازم است تولید کنندگان به کیفیت و استاندارد سازی کالاهای خویش بیش از گذشته توجه بیشتری نمایند.

وی در این نشست از برگزاری دوره یک ماهه ” مهارت آموزی ” از ” ۲۰ فروردین ۹۷ الی  ۲۰ اردیبهشت ۹۷ ” با اولویت  دانش آموزان مدارس شبانه روزی  در این شهرستان خبرداد وگفت: طرح ” هر دانش آموز یک ‌مهارت ” در سال تحصیلی آینده  نیز پیش بینی شده که اجرایی می شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گچساران  در پایان خواستار گنجاندن مهارت های  ” فنی و حرفه ای ” در طرح اوقات فراغت تابستانی شد.

photo_2018-04-04_12-28-42

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی