تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 5 آوریل 2018 - 21:55
کد خبر : 8951

یکی از مهم‌ترین رویکردهای دولت پاسخگویی و حل مشکلات مردم است

یکی از مهم‌ترین رویکردهای دولت پاسخگویی و حل مشکلات مردم است

علی محمد احمدی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین رویکردهای دولت پاسخگویی و حل مشکلات مردم است و در این خصوص ما علاوه بر برگزاری نشست‌ها و جلسات متعدد با دستگاه‌های دولتی به صورت مستمر از شهرستان‌ها و مناطق مختلف استان بازدید می‌کنیم.

1396090216104692412586164آفتاب دنا : استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سامانه ارتباط مردمی یکی از بهترین راه‌ها در پاسخگویی به مطالبات و مشکلات مردم است.

علی محمد احمدی در جمع خبرنگاران در خصوص پاسخگویی به مطالبات مردم از طریق سامانه سامد، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین رویکردهای دولت پاسخگویی و حل مشکلات مردم است و در این خصوص ما علاوه بر برگزاری نشست‌ها و جلسات متعدد با دستگاه‌های دولتی به صورت مستمر از شهرستان‌ها و مناطق مختلف استان بازدید می‌کنیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد سامانه سامد را یکی از فرآیندهای پاسخگویی دولت برشمرد و گفت: استاندار، معاونین استاندار، فرماندار و  مدیران کل  به صورت ماهانه در این مکان حضور پیدا می‌کنند و در ارتباط تلفنی با مردم مسائل و مشکلات شهروندان را از زبان آنها می‌شنوند و پاسخگو هستند.

وی با تاکید بر اینکه نباید به این فرآیند شنیداری اکتفا کرد، تصریح کرد: مطالبات مردم نیازمند پیگیری و اقدام به موقع مسئولان است و برای پیگیری جدی این مسائل به صورت دقیق ثبت و ضبط می‌شوند و سازمان بازرسی استانداری برحسب درخواست و مشکل مردم این افراد را به دستگاه‌های تخصصی ارجاع می‌دهد.

احمدی افزود: بدون شک مشکلات و مسائلی که در حد توان دستگاه‌ها و قانونی باشد در کمترین زمکان ممکن پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه به تماس‌ها و درخواست شهروندان پاسخ‌های لازم داده می‌شود، بیان کرد: امید است از این طریق بتوانیم بخشی از مشکلات مردم استان را برطرف کنیم.

استاندار کهگیلویه  و بویراحمد تاکید کرد: تمامی مدیران کل دستگاه‌ها باید از طریق این سامانه پاسخگوی مطالبات به حق مردم باشند.

وی با اشاره به اینکه مطالبات مردم متنوع بودند و بخش قابل توجهی از این تماس‌ها خواسته‌ها و مطالبات عمومی بود، ابراز کرد: از فهم و درایت مردم عزیز استان تشکر می‌کنم و مایه خرسندی است که مردم فهیم استان بیشتر از اینکه پیگیر مطالبات و درخواست‌های خصوصی خود باشند مسائل و مشکلات عامه مردم را مطالبه می‌کنند.

احمدی افزود: بخشی از این درخواست‌ها مربوط به مسائل و مشکلات سرمایه گذاران با دستگاه‌های اجرایی بود که این موضوع در اولویت کاری ما قرار دارد و به صورت جدی پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه بخشی از درخواست‌های مردمی مربوط به مشکلات حقوقی با کارکنان دستگاه‌های اجرایی بود، اظهار داشت: سایر تماس گیرندگان جمعی از جوانان جویای کار بودند که امید است با سرمایه گذاری‌هایی که دولت در اشتغال کرده و باتوجه به تسهیلاتی که در این خصوص تخصیص یافته است و با طرح‌ها و پروژه‌های که در سال  ۹۷ اجرایی می‌شود بتوانیم تعدادی از جوانان تحصیلکرده استان را در طرح‌های تولیدی، دستگاه‌های دولتی و بخش‌های مختلف به کار بگیریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی