تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 مارس 2018 - 16:59
کد خبر : 8910

شهرداری مادوان آماده اسقبال از بهار و گردشگران نوروزی

شهرداری مادوان آماده اسقبال از بهار و گردشگران نوروزی

مهندس داریوش جهانبخش با بیان اینکه همه برنامه ریزیها ، هماهنگی های به منظور استقبال هرچه بهتر از بهار و مهمانان نوروزی توسط شهرداری در حال انجام است گفت: وظیفه و رسالت شهرداری خدمت رسانی و سرویس دهی به شهروندان است که در این ایام استقبال از بهار ومیهمانان نوروزی دراولویت برنامه های شهرداری است که تلاش می کنیم میزبان شایسته ای برای هموطنان عزیز باشیم.

694آفتاب دنا : شهردار مادوان در جمع خبرنگاران ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو به همه هموطنان عزیز در اقصی نقاط ایران اسلامی گزارشی از فعالیتهای شهرداری جهت اسقبال از بهار و گردشگران نوروزی ارائه کرد.
به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ،مهندس داریوش جهانبخش با بیان اینکه همه برنامه ریزیها ، هماهنگی های و اقدامات عملی به منظور استقبال هرچه بهتر از بهار و مهمانان نوروزی توسط شهرداری در حال انجام است گفت: وظیفه و رسالت شهرداری خدمت رسانی و سرویس دهی به شهروندان است که در این ایام استقبال از بهار ومیهمانان نوروزی دراولویت برنامه های شهرداری است که تلاش می کنیم میزبان شایسته ای برای هموطنان عزیز باشیم.
شهردار مادوان بر لزوم خدمات‌رسانی ویژه به مسافران نوروزی تأکید کرد و افزود: ارائه خدمات مطلوب و شایسته به مسافران نوروزی و جلوگیری از سردرگمی هموطنان از اهمیت بسیاری برخوردار است و خاطره خوب و ماندگاری از سفرهای این ایام بر اذهان باقی خواهد گذاشت.
وی شهر مادوان را شهری نوپا ذکر کرد وگفت: این شهر در مسیر مرکز استان و شهر توریستی و گردشگر پذیر سی سخت واقع شده است که شهرداری مادوان تلاش می کند خدمات شایسته ای را در زمینه های مختلف به همشهریان وگردشگران نوروزی که از این مسیر تردد می کنند به نحو شایسته ای ارائه کند.
جهانبخش میهمان نواز ی را از خصلت های بارز مردم شهر مادوان ذکر کرد وگفت: در این مقطع زمانی همه تلاش متولیان امور شهری ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی است تا خاطره ای خوش از سفر به این دیار داشته باشند.
وی به مهمترین اقدامات شهرداری برای اسقبال از بهار ومیهمانان نوروزی اشاره کرد وگفت: تنظیف وپاکسازی محیط شهر ،معابر وخیابانها ،آذین بندی و نورور پردازی خیابانهای شهر ،کاشت گل وگیاه و درختچه های فصلی ودائمی در بلوار ،ترمیم جداول و پیاده روها ،رنگ آمیزی جداول وخط کشی معابر ،پاکسازی اراضی خالی و نصب بنر در سطح شهر جهت استقبال از نوروز بخشی از این برنامه هاست.
جهانبخش از آمادگی کامل پرسنل شهرداری مادوان برای ارائه خدمات صادقانه به مردم وگردشگران نوروزی در ایام نوروز خبرداد وگفت: تلاش می کنیم با بسیج امکانات و استفاده حداکثری از ظرفیتها خدمات مطلوبی را به شهروندان ارائه دهیم.

اجرای عملیات آسفالت همه خیابانها و کوچه ها شهرمادوان در سال ۹۷
شهردار مادوان در ادامه به برنامه های سال آینده شهرداری واخبار نوید بخش اشاره کرد وگفت: از فروردین ۹۷عملیات آسفالت خیابانها و کوچه های خاکی از سر گرفته می شود .
وی گفت: این مژده را به شهروندان عزیز شهر مادوان می دهم که عملیات آسفالت خیابانها و کوچه ها در سطح شهر ادامه پیدا می کند تا هیچ خیابان و کوچه ای بدون آسفالت نباشد.
جهانبخش تصریح کرد: عملیات لکه گیری آسفالت به منظور ترمیم نوارهای حفاری صورت گرفته و رفع چاله چوله ها در خیابانها نیز در دستور کار شهرداری مادوان قرار گرفته است.
وی ایجاد دیوار حفاظتی در مسیر دره های آبرفتی ،ایجاد سالن همایش شهر و تکمیل ساختمان آتش نشانی را از دیگر پروژه های برنامه ریزی شده شهرداری در سال آینده ذکر کرد .
مهندس جهانبخش همکاری وتعامل شورای اسلامی شهر مادوان را برای شتاب بخشی به پروژه ها یاداور شد وگفت: با همفکری و همراهی خوب اعضای شورای شهر مادوان و تعامل با سایر دستگاههای اجرایی تلاش می کنیم خدمات قابل قبول وشایسته ای در شان مردم فهیم این دیار ارائه دهیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی