تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 مارس 2018 - 8:14
کد خبر : 8904

پیاده روی و رزم شبانه با حضور ۲۲۰ نفر از بسیجیان روستای آبموربخش لوداب

پیاده روی و رزم شبانه با حضور ۲۲۰ نفر از بسیجیان روستای آبموربخش لوداب

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، صادق دانش گفت: این برنامه ها با هدف تقویت توان رزمی بسیجیان و نمایش اقتدار بسیج در برای مقابله با هر گونه تهدیدات احتمالی سخت و نیمه سخت دشمنان منطقه ای و فرامنطقه ای اعلام کرد.

photo_۲۰۱۸-۰۳-۱۳_۱۶-۳۷-۲۵آفتاب دنا : باحضور۲۲۰نفرازبسیجیان پیاده روی و رزم شبانه و تاکتیکهای دفاعی وپدافندی درمقابل دشمن فرضی به همراه آتش سنگین وانفجارات توسط معاونت عملیات ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد  در روستای آبموربخش لوداب اجرا شد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، معاونت عملیات ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمدگفت: این برنامه  ها با هدف تقویت توان رزمی بسیجیان و نمایش اقتدار بسیج در برای مقابله با هر گونه تهدیدات احتمالی سخت و نیمه سخت دشمنان منطقه ای و فرامنطقه ای اعلام کرد.

صادق دانش اظهار داشت: برگزاری چنین برنامه هایی  با حضور  بسیجان در راستای تجدید بیعت با آرمان های امام، شهداء و جامعه عمل پوشاندن به منویات و انتظارات مقام معظم رهبری در جهت تقویت روحیه بسیج، ایثار، شهادت و همچنین بالا بردن توان رزمی ، بینش سیاسی و معرفتی بسیجیان در مقابله با آشوب ها و بحران های احتمالی است.

دانش: ارتقای توان آمادگی دفاعی، آماده سازی یگان ها برای انجام عملیات های واقعی در مواقع لزوم و همچنین تمرین عملی آموزش های داده شده به صورت میدانی را از دیگر اهداف این برنامه ها  دانست

معاونت عملیات ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمدتصریح کرد : بسیج و بسیجیان در راستای دفاع از ولایت،انقلاب اسلامی و قرآن هر لحظه آماده  فداکاری و پای کار هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی