تاریخ انتشار : سه‌شنبه 13 مارس 2018 - 18:53
کد خبر : 8890

برخورد قاطع پلیس با برهم زنندگان امنیت در چهارشنبه آخر سال/جلوگیری از تجمعات غیر قانونی در چهارشنبه آخرسال

برخورد قاطع پلیس با برهم زنندگان امنیت در چهارشنبه آخر سال/جلوگیری از تجمعات غیر قانونی در چهارشنبه آخرسال

آفتاب دنا : فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در نشست خبری با خبرنگاران از برخورد قاطع پلیس با برهم زنندگان نظم وامنیت خبرداد و گفت: خط قرمز پلیس در چهارشنبه آخر سال اخلال در امنیت مردم است و در این زمینه با هیچ کس تعارف نداریم

آphoto_۲۰۱۸-11111111111فتاب دنا : فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد  در نشست خبری با خبرنگاران از برخورد قاطع پلیس با برهم زنندگان نظم وامنیت خبرداد و گفت: خط قرمز پلیس در چهارشنبه آخر سال اخلال در امنیت مردم است و در این زمینه با هیچ کس تعارف نداریم .

سردار مهدی انصاری با اشاره به چهارشنبه آخر سال افزود: در این حوزه، در راستای آگاهی بخشی به جامعه اقدامات لازم انجام شده است و نیروهای پلیس در آمادگی کامل هستند.

وی بیان کرد: نیروهای پلیس در قالب گشت های محسوس و نامحسوس برای برخورد با مخلان امنیت در چهارشنبه آخرسال حضور خواهند داشت. با هماهنگی های صورت گرفته با بسیج، نیروهای امدادی، سپاه و دستگاه قضایی آمادگی کامل داریم .

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در تامین امنیت با کسی تعارف نداریم و ان شاء الله کوتاهترین چهارشنبه سوری را امسال خواهیم داشت .

انصاری بر جلوگیری از تجمعات غیر قانونی در چهارشنبه آخرسال تاکید داریم و اجازه نمی دهیم از چنین برنامه های برای برهم زدن امنیت جامعه استفاده شود .

وی از کشف ۲۱۸هزار عدد انواع مواد محترقه توسط نیروی انتظامی طی یک ماه اخیر خبر داد و تصریح کرد: بازدید از ۵۰۰ واحد صنفی در این راستا عملیاتی و ۱۶ واحد صنفی با هماهنگی با مراجع قضایی نیز پلمب شد. این میزان مواد محترقه کشف شده نسبت به سال گذشته افزایش داشته است .

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: نیروهای انتظامی در مکان های هدفگذاری شده حضور خواهند داشت و بلوک بندی نیرو نیز عملیاتی می شود .

انصاری عنوان کرد: نوجوانان و جوانان بیشتر در چهارشنبه آخرسال حضور دارند که در این رابطه با حضور در مدارس و دانشگاهها اقدامات پیشگیرانه، آموزشی و آگاهی بخشی لازم صورت گرفته و انشالله با هوشیاری مردم و نیروهای امنیتی هیچ مشکلی نخواهیم داشت .

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی