تاریخ انتشار : دوشنبه 12 مارس 2018 - 19:01
کد خبر : 8879

تقدیر از یکی از کارمندان متعهد صندوق کارافرینی امید کهگیلویه وبویراحمد

تقدیر از یکی از کارمندان متعهد صندوق کارافرینی امید کهگیلویه وبویراحمد

آفتاب دنا : معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی صندوق کارافرینی امید کشور از منصور ویسی از کارکنان متعهد صندوق کارافرینی امید کهگیلویه وبویراحمد که نقش مهمی در پیشرفت و اهداف این صندوق داشته است تقدیر کرد.

imagesآفتاب دنا : معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی  صندوق کارافرینی امید کشور از منصور ویسی از کارکنان متعهد صندوق کارافرینی امید کهگیلویه وبویراحمد که نقش مهمی در پیشرفت و اهداف این صندوق داشته است تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، در  بخشی از پیام نیکنام هوشیار معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی  صندوق کارافرینی امید کشور خطاب به منصور ویسی مسئول امور مالی صندوق کارافرینی امید کهگیلویه وبویراحمد آمده است : به پاس قدردانی از زحمات شما که بر گرفته از تخصص ،تعهد و انجام امور محوله به نحو احسن برای پیشرفت اهداف عالی این صندوق است این لوح تقدیر تقدیم جنابعالی می شود.

رجاء واثق دارم تلاش خود را در راستای جلی رضایت ایزد متعال به کار ببندید و همواره انضباط ،دقت و همچنین امید واعتدال که ما حصل تلاش حوزه فعالیت شماست را در محیط کار ترویج نمایید .

گفتنی است منصو ویسی مسئول امور مالی صندوق کارافرینی امید کهگیلویه وبویراحمد دارای مدرک کارشناسی ارشد حسابداری  و بیش از ۱۵ سال سابقه کار دارد که با احساس مسئولیت و وظیفه شناسی نقش مهمی در پیگیری روند اجرایی صندوق و  وصول مطالبات معوقه داشته است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی