تاریخ انتشار : شنبه 10 مارس 2018 - 22:54
کد خبر : 8876

شاخصه بارز مدیرکل آموزش و پرورش استان اخلاق مداری ،احترام وتکریم دانش آموزان و فرهنگیان است/نباید اجازه دهیم دروغ‌گویی رواج پیدا ‌کند

شاخصه بارز مدیرکل آموزش و پرورش استان اخلاق مداری ،احترام وتکریم دانش آموزان و فرهنگیان است/نباید اجازه دهیم دروغ‌گویی رواج پیدا ‌کند

آفتاب دنا : معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمدگفت: متولیان آموزش وپرورش در استان کهگیلویه وبویراحمد و در راس آنها مدیرکل فرهیخته با نگاه عالمانه همه تلاش خویش را برای حفظ شان ومنزلت فرهنگیان و دانش آموزان به کار می بندد.

DSC03030آفتاب دنا : معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمدگفت: متولیان آموزش وپرورش در استان کهگیلویه وبویراحمد و در راس آنها مدیرکل فرهیخته با نگاه عالمانه همه تلاش خویش را برای حفظ شان ومنزلت فرهنگیان و دانش آموزان به کار می بندد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ،دکتر ایوب رضایی در جمع سرگروههای آموزشی استان گفت: بدون تردید آموزش و پرورش  به عنوان یکی ازمهمترین نهادهای اجتماعی درهرجامعه،نقش بنیادین در رشد،شکوفایی وموفقیت هرکشورداشته و توسعه هرجامعه ای مرهون آموزش و پرورش کارآمد است.

وی، آموزش و پرورش را از ارکان اساسی توسعه  دانست وگفت: هزینه درآموزش وپرورش نوعی سرمایه گذاری است وطبعا هر کشوری که در این راه هزینه بیشتری نماید از رشد و توسعه بیشتری در آینده برخوردار خواهد شد.

رضایی خاطرنشان کرد: توجه به بخش فنی و حرفه ای نیزاز اهمیت خاصی درحوزه آموزش وپرورش برخوردار است ولازم است با آگاهی دادن به دانش آموزان و متناسب با علایق و استعدادها و شرایط اقلیمی هر منطقه جغرافیایی آنها را به سمت رشته ای خاص رهنمون ساخت تا بتوانند با آموختن کارهای عملی وارد  چرخه بازار کار شوند.

معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش استان  کهگیلویه وبویراحمد تحول بنیادین را نماد بالندگی آموزش و پرورش به سمت پیشرفت وتعالی دانش آموزان برای ساختن آینده ای بهتر ذکر کرد وگفت: مهارت آموزی دانش آموزان و آموزش آنها براساس استانداردهای دنیای کار در طرح جدید نظام آموزش فنی وحرفه ای مد نظر قرار گرفته است.

عده ای با غرض ورزی تلاشهای مدیریت اخلاق گرایانه آموزش وپرورش استان را نشانه گرفته اند

معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در بخش دیگری از سخنانش به توفیقات متوالی و مکرر آموزش وپرورش استان در عرصه های مختلف آموزشی ،پرورشی و تربیت بدنی در سالهای اخیر اشاره کرد وگفت: همه این موفقیتها  در سایه مدیریت خلاقانه مدیرکل محترم آموزش وپرورش استان و تلاش فرهنگیان و دانش آموزان فهیم این دیار بدست آمده است.

ایوب رضایی اساس کار مدیرکل محترم آموزش وپرورش استان را برنامه محوری در سایه اخلاق مداری ،احترام وتکریم دانش آموزان و فرهنگیان دانست وگفت: اینکه عده ای با غرض ورزی و یا از روی ناآگاهی تلاشهای مدیریت اخلاق گرایانه آموزش وپرورش استان را نشانه گرفته اند ودر پی مخدوش کردن آموزش وپرورش در فضای مجازی هستند هرگز نخواهند توانست مسیر خدمتگذاری و رو به پیشرفت آموزش وپرورش را متوقف نمایند.

وی افزود:  خدمتگزاری در نظام  اسلامی دارای ارزش بالا ، قداست و ایمان است که البته عشق و ایمان و صبر و مجاهدت، تلاش مستمر می طلبد و حاصل همه تلاشها و کوشش هایمان از صف، یعنی کف مدرسه و کلاس تا ستادهای اداره ی منطقه ای، استانی، کشوری رشد، بالندگی، تعالی و تکامل استعدادهای درخشان آینده سازان میهن اسلامی در تمام  ابعاد و ساحتهای تربیتی را به دنبال دارد.

پخش کلیپ غیر واقعی در پی مخدوش کردن چهره جامعه بزرگ فرهنگی است

معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه فرد و جامعه متشخص محصول درخت آموزش و پرورش است افزود: متولیان آموزش وپرورش در استان کهگیلویه وبویراحمد و در راس آنها مدیرکل فرهیخته با نگاه عالمانه همه تلاش خویش را برای حفظ شان ومنزلت فرهنگیان و دانش آموزان به کار می بندند.

وی به پخش کلیپ غیر واقعی در فضای مجازی اشاره کرد وگفت: فرهنگیان همیشه در هر منطقه ای مرجعیت مردم بودند و این کار نه تنها در شان یک فرهنگی نبود بلکه چهره جامعه بزرگ فرهنگیان را خدشه دار می کند.

وی روح حاکم بر آموزش وپرورش استان را تلاش برای ارتقاء کیفیت فعالیتهای آموزشی وپرورشی دانست وگفت: البسه ای که در کلیپ منتشر شده در فضای مجازی نشان داده شده ،هیچ گونه ارتباطی با آموزش و پرورش  استان ندارد و قطعا از مجاری قانونی تا حصول نتیجه پیگیری خواهد شد.

   بداخلاقی ها را از جامعه بزرگ فرهنگی پاک کنیم

معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه سجایای زیبای اخلاقی مدیرکل آموزش وپرورش استان زبانزد خاص وعام است و این چهره خوشنام و توانمند هرگز اجازه بی احترامی به شان و منزلت فرهنگیان را در هیچ نقطه ای از استان نخواهد داد گفت: پیگیری قانونی کلیپ پخش شده در فضای مجازی خواست همه فرهنگیان است که دنبال می شود.

رضایی در پایان با اشاره به اینکه سزاوار نیست که با عزت و شرافت فرهنگیان  اینگونه در فضای مجازی بازی شود خاطرنشان کرد: همه باید برای حفظ و منزلت جایگاه فرهنگیان ودانش آموزان پافشاری کنیم و نباید اجازه دهیم دروغ‌گویی رواج پیدا ‌کند و متن این بداخلاقی ها را از جامعه بزرگ فرهنگی پاک کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی