تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 فوریه 2018 - 8:01
کد خبر : 8844

استفاده از دانش، تجربه و تعامل بسترساز تغییرات شگرف در آموزش و پرورش گچساران

استفاده از دانش، تجربه و تعامل بسترساز تغییرات شگرف در آموزش و پرورش گچساران

در بازدید از آموزش و پرورش و مدارس این شهرستان متوجه این نکته مهم می‌شویم که روح کالبدی، شاداب سازی فضای محیط اداری و مدارس این شهرستان بسیار متفاوتر از سالیان گذشته است

photo_۲۰۱۷-۱۰-۱۳_۱۱-۰۰-۵۲آفتاب دنا :  سید ولی موسوی – مدیرمسئول // موفقیت‌های دانش‌آموزان و فرهنگیان شهرستان گچساران نیز نویدبخش آینده‌ای درخشان برای عرصه تعلیم و تربیت و آینده‌سازان این مرزبوم است که بستر مناسب برای رشد و تعالی آنها بیش از گذشته فراهم شده است.

 آموزش و پرورش گچساران در چند سال اخیر توانسته است با برنامه‌ریزی اصولی و مدبرانه که حاکی از شناخت درست از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های  فرهنگیان و دانش‌آموزان خوش ذوق و با انگیزه این شهرستان است توانسته است در سطح ملی و استانی افتخارات بیشماری را کسب نماید.

در بازدید از آموزش و پرورش و مدارس این شهرستان متوجه این نکته مهم  می‌شویم  که روح کالبدی، شاداب سازی فضای محیط اداری و مدارس این شهرستان بسیار متفاوتر از سالیان گذشته است.

غیر از تحولات محیطی و کالبدی که برای هر انسان منصفی قابل لمس است موفقیت‌های دانش‌آموزان و فرهنگیان این شهرستان نیز نوید بخش آینده‌ای درخشان برای عرصه تعلیم و تربیت و آینده‌سازان این مرزبوم است که بستر مناسب برای رشد و تعالی آنها بیش از گذشته فراهم شده است.

کسب رتبه‌های برتر تجارب مدیریتی در عرصه ملی توسط مدیر آموزش و پرورش این شهرستان در دو سال پیاپی نشان داد که مدیریت این نهاد مهم و تاثیرگذار آموزشی مسیر درستی را برای ارتقاء کیفیت آموزشی فراهم نموده است و در عرصه ملی  نیز حرف‌های مهمی برای گفتن دارد.

بدون تردید در جامعه فرا صنعتی امروز و در عصر ارتباطات که جوهره وجودی انسان‌ها دانایی و آگاهی است، سازمانها و نهادها برای بقا و پویایی خود لاجرم نیازمند به انجام کوشش‌هایی هستند که تغییر و تحول معرف مناسبی برای مجموعه آنهاست.

در این میان ، نهادهای آموزشی عملاً مدیریت آنها مدیریت تغییر محسوب می‌گردد که سید ظهیرالدین پورالحسینی در دنیای رقابتی و پر تغییر امروز با استفاده از دانش ،تجربه و تعامل توانسته است تغییرات شگرفی در آموزش و پرورش این شهرستان بوجود بیاورد که نه تنها در استان بلکه در سطح ملی می‌تواند الگویی مناسب برای سایر متولیان تعلیم تربیت باشد.

مدیر باید بداند که چه باید بکند و توانایی در بکارگیری و مشارکت نیروها به طور منطقی و اصولی  را داشته باشد  که با تغییر  نگرش کارکنان  آنها را به مشارکت و همکاری فراخواند که این از نقاط قوت مدیر فهیم ، پرتلاش و خدوم آموزش و پرورش گچساران است.

آموزش ابزار توانمندسازی و آگاهی بخشی به افراد جامعه است که این مقوله مهم در آموزش و پرورش گچساران در همه  سطوح جای خویش را به خوبی باز کرده که استقبال مدیر آموزش و پرورش  این شهرستان از بازدیدهای آموزشی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی در سطح مدارس این شهرستان دلیل این مدعاست.

کسب رتبه اول استانی شورای آموزش و پرورش گچساران در دو سال گذشته و رتبه دوم در سال جاری نیز حاکی از تعامل  مدیریت آموزش و پرورش گچساران با سایر مسئولان برای استفاده از ظرفیت  و مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی برای حل مشکلات آموزش و پرورش در سایه خرد جمعی است.

کسب ۳۰ رتبه زیر هزار گچساران در کنکور سراسری، کسب ۴۷ رتبه اول،  ۲۰ رتبه دوم و ۱۱ رتبه سوم در مسابقات فرهنگی و هنری ، کسب رتبه دوم کشوری در زمینه رفع و انسداد بی‌سوادی و کسب رتبه ممتاز کشوری ۴ مدرسه این شهرستان در برنامه تعالی مدیریت  بخشی از موفقیت‌های آموزش پرورش این شهرستان در سال تحصیلی گذشته و جاری بود که همه این موفقیت‌ها حاکی از تلاش صادقانه، احساس مسؤولیت مدیر و مجموعه عوامل اجرایی خدوم در عرصه تعلیم و تربیت این شهرستان است که سزاوار تشکر و سپاسگزاری است.

با توجه به اهمیت  کار عرصه آموزش و پرورش در آینده جامعه و تربیت نسلی خلاق و با ایمان  انتظار می‌رود مدیران شهرستان‌ها و مناطق  با الگو گیری از فعالیت‌های آموزش و پرورش شهرستان گچساران در ایجاد فضایی با نشاط در سطح مدارس بستر و زمینه را برای یادگیری بهتر دانش آموزان بیش از گذشته فراهم آورند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی