تاریخ انتشار : یکشنبه 15 آوریل 2018 - 17:56
کد خبر : 8827

تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی موجب بهبود فضای کسب و کار وحمایت ملی از تولید و سرمایه گذاری است/ کهگیلویه وبویراحمد جزء ۷ استان برتر کشور در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر

تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی  موجب بهبود فضای کسب و کار وحمایت ملی از تولید و سرمایه گذاری است/ کهگیلویه وبویراحمد جزء ۷ استان برتر کشور در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر

پروانه نیک مرام با بیان اینکه جامعه کارگری ، تعاونی و کارفرمایی استان کهگیلویه وبویراحمد از همه ظرفیتها و پتانسیلها ی خویش استفاده خواهد کرد تا شعار سال حمایت از کالای ایرانی به معنای واقعی کلمه تحقّق یابد گفت: دولت تدبیر وامید با همه توان از سرمایه انسانی و تولید داخلی حمایت می کند تا در پایان سال شاهد به ثمر نشستن ثمرات ارزشمند آن را در جامعه باشیم

نیک مرامآفتاب دنا : مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه وبویراحمد نامگذاری شعار سال حمایت از کالای ایرانی را موجب رونق تولید و توسعه اشتغال و کارآفرینی در جامعه عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب دنا ، پروانه نیک مرام با بیان اینکه اشتغال امروز مهمترین موضوع کشور و دغدغه همه مسئولان در نظام اسلامی است گفت:  نامگذاری هوشمندانه و مدبرانه شعار حمایت از کالای ایرانی نوید بخش آینده ای روشن  در راستای ایجاد اشتغال، خود باوری و استقلال در همه عرصه‌ها و تحقق منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در مقابله همه ‌جانبه با توطئه های دشمنان ایران اسلامی است.

وی از استقبال و حمایت همه جانبه کارآفرینان، کارفرمایان ،تعاونگران و کارگران استان کهگیلویه وبویراحمد برای تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی خبرداد و گفت: حمایت از کالای ایرانی، حمایت از محصولاتی است که حاصل خلاقیت و تلاش جوانان این مرز و بوم در واحدهای تولیدی و صنعتی است تا ایران اسلامی وابسته به خارج برای تامین نیازهای خود نباشد.

نیک مرام با بیان اینکه جامعه کارگری ، تعاونی و کارفرمایی استان کهگیلویه وبویراحمد از همه ظرفیتها و پتانسیلها ی خویش استفاده خواهد کرد تا شعار سال حمایت از کالای ایرانی به معنای واقعی کلمه  تحقّق یابد گفت:  دولت تدبیر وامید  با همه توان از سرمایه انسانی و تولید داخلی حمایت می کند تا در پایان سال  شاهد به ثمر نشستن ثمرات ارزشمند آن را در جامعه باشیم.

شعار حمایت از کالای ایرانی در دل آن حمایت از نیروی کار ایرانی قرار دارد

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه وبویراحمد خاطرنشان کرد: نامگذاری اقتصادی و تولیدمحور سال حمایت از کالای ایرانی که استمرار نامگذاری سالهای گذشته توسط مقام معظم رهبری بود  اقدامی اصولی، منطقی و برآمده از مطالبه عمومی در راستای اجماع برای حمایت از شکوفایی اقتصاد ملی ، رونق تولید و توسعه اشتغال و کارآفرینی در جامعه است.

وی تصریح کرد: شعار حمایت از کالای ایرانی در دل آن حمایت از نیروی کار ایرانی قرار دارد که لازم است کارآفرینان، کارفرمایان، تعاونگران و صاحبان کسب و کار در راستای استفاده کامل از سرمایه های انسانی  بیش از گذشته همت گمارند و با تولید کالاهای با کیفیت که از همه استاندارهای روز دنیا برخوردار باشند زمینه را برای رونق چرخهای اقتصادی  فراهم نمایند.

نهادینه کردن شعار حمایت از کالای ایرانی باید به فرهنگ عمومی و غالب در جامعه تبدیل شود

نیک مرام با بیان اینکه  نهادینه کردن شعار حمایت از کالای ایرانی باید به فرهنگ عمومی و غالب در جامعه تبدیل شود گفت: تولید کنندگان با ارتقاء کیفیت محصولات با قیمتهای مناسب در بازار این باور را در میان مردم ایجاد کنند که کیفیت کالای ایرانی برتر از کالای خارجی است تا اعتماد مردم به کالای ایرانی جلب شود.

نیک مرام گفت: خوشبختانه فرهنگ کارآفرینی در استان کهگیلویه وبویراحمد در حال  نهادینه شدن است و نسل جوان و جویای کار بیش از آنکه عطش استخدام در ارگان‌های دولتی را داشته ‌باشند به کارآفرینی متمایل شده‌اند که تسهیلات و اعتبارات کم بهره خوبی دولت برای حمایت از اشتغالزایی اختصاص داده است.

تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی  موجب بهبود فضای کسب و کار وحمایت ملی از تولید و سرمایه گذاری است

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه وبویراحمد در بخش دیگری از سخنانش یکی از اقدامات حائز اهمیت در راستای تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی  را بهبود فضای کسب و کار وحمایت ملی از تولید و سرمایه گذاری  عنوان کرد.

نیک مرام با اشاره به اینکه سال ۹۶ براساس منویات مقام معظم رهبری ” سال اقتصاد مقاومتی ,تولید و اشتغال ” نامگذاری شده بود که ارتباط مستقیمی با شعار سال ۹۷ هم دارد گفت: وزارت تعاون , کار و رفاه اجتماعی درهمین راستا برنامه های جامع و کاملی را تدوین و تحت عنوان « برنامه های اشتغال فراگیر» به استانها ابلاغ شد.

کهگیلویه وبویراحمد جزء ۷ استان برتر کشور در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه وبویراحمد  در ادامه از رتبه هفتم استان در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر در سطح ملی خبر داد وگفت: مهمترین بخش برنامه های ابلاغی وزارت تعاون کار و امور اجتماعی در سال گذشته را ، اعطای تسهیلات در دو قالب ،اشتغال فراگیر (بندهای الف و ب تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۹۶)  و ایجاد توسعه اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشاریری  اعلام کرد که با برنامه ریزی  انجام شده  درحال اجرا می باشد.

نیک مرام با اشاره به اینکه پرداخت تسهیلات به واحد های تولیدی نقش قابل ملاحظه و تاثیر گذاری در زمینه حمایت از کالای ایرانی دارد گفت: وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی در ۲۰ فروردین ۹۷اقدام به ارزیابی و مقایسه استانها نموده است که صرف نظر از شرایط و وضعیت استانها خوشبختانه استان کهگیلویه و بویراحمد جزء ۷ استان برتر کشور شناخته شد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه وبویراحمد با تبریک این موفقیت ارزشمند به دست آمده در سطح ملی گفت: این  موفقیت را نتیجه پیگیری و رهنمودهای استاندار محترم ,همکاران حوزه اقتصادی استانداری, همکاری دستگاههای اجرایی و بانکهای عامل و تلاش شبانه روزی همکارانم در اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی می دانم .

معرفی ۸۲ طرح با مبلغ ۲۸۰ میلیارد ریال تسهیلات به بانکهادر طرح اشتغال فراگیر

دیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه وبویراحمد  در ادامه به اقدامات انجام شده در زمینه اشتغال پایدار روستایی اشاره کرد وگفت: به منظور اجرای آیین نامه ایجاد و توسعه اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری مبلغ ۱۰۷۱ میلیارد ریال تسهیلات با نرخ سود ۶ درصد و با عاملیت بانکهای کشاورزی , پست بانک توسعه تعاون و صندوق کارآفرینی به استان اختصاص یافت که در فاز اول ۵۳۴ میلیارد ریال ابلاغ شد .

نیک مرام افزود: در همین راستا ضمن اطلاع رسانی با تشکیل کمیته فنی و برگزاری ۷ جلسه کارشناسی در سه ماهه اخر سال گذشته  ۲۸۸ طرح اقتصادی متقاضی تسهیلات بررسی، ۱۹۴ مورد از آنها با مبلغ ۶۵۵ میلیارد ریال تسهیلات ( معادل ۱۲۲ درصد تسهیلات ابلاغی به استان) و پیش بینی ۱۴۰۱ فرصت شغلی تصویب و به بانکها ارسال که در حال پرداخت می باشند.

وی خاطرنشان کرد: از محل اشتغال فراگیر نیز ۸۲ طرح با مبلغ ۲۸۰ میلیارد ریال تسهیلات و پیش بینی ۹۲۶ فرصت شغلی به بانکها معرفی شده اند.

این مسئول یاداورشد: استان کرمانشاه که در رتبه نخست ارزیابی قرارگرفته به دلیل حادثه تلخ زلزله سال ۹۶ از اولویت های ویژه ای در برنامه های حمایتی دولت برخوردار بوده و استانهای فارس , همدان , مرکزی و کرمان نیزهمتراز با استان کهگیلویه و بویراحمد نیستند چرا که  دارای شرایط متفاوتی از نظر ساختار جمعیتی , تعداد شهرستانهای تابعه , کمیت کارگزاران مرتبط با موضوع و همچنین از ویژگیهای اقتصادی مناسبتری نسبت به استان ما برخوردار بوده اند که زمینه را برای ارتقاء عملکرد آنها فراهم می نماید.

نیک مرام اظهار امیدواری کرد:  با تلاش شبانه روزی همکاران  پرتلاشم دراداره کل  و سایر عوامل مرتبط  درون و برون سازمانی درسال جاری شاهد  عملکرد بهتر , ارتقاء تولید و کاهش نرخ بیکاری در استان باشیم.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه وبویراحمد در پایان سخنانشان گفت: نامگذاری مدبرانه، عالمانه و هوشمندانه، شعار حمایت  از کالای ایرانی بستر ساز رونق تولید داخلی، اشتغال و توسعه اقتصادی در جامعه شود وجامعه بزرگ کارآفرینان ،کار فرمایان ،تعاونگران و کارگران بتوانند با احساس مسئولیت و وظیفه شناسی در تحقق آن نقش آفرینی کنند .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی