تاریخ انتشار : یکشنبه 18 فوریه 2018 - 0:04
کد خبر : 8781

نائب قهرمان تیم دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمددر مسابقات فوتسال منطقه هفت کشور

نائب قهرمان تیم دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمددر مسابقات فوتسال منطقه هفت کشور

آفتاب دنا : رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد از نائب قهرمانی تیم فوتسال دانشگاه فرهنگیان استان خبرداد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ،دکتر نوروز هاشمی با بیان این خبر گفت: مسابقات فوتسال منطقه هفت کشور به میزبانی فسا با نائب قهرمانی تیم فوتسال دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد پایان یافت. وی

photo_۲۰۱۷-۱۰-۲۳_۱۸-۵۱-۵۳آفتاب دنا : رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد از نائب قهرمانی تیم فوتسال دانشگاه فرهنگیان استان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ،دکتر نوروز هاشمی با بیان این خبر گفت: مسابقات فوتسال منطقه هفت کشور به میزبانی فسا با نائب قهرمانی تیم فوتسال دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد پایان یافت.

وی گفت: مسابقات فوتسال منطقه ۷کشور با حضور ۱۱ تیم برگزار شده بود که تیم دانشگاه فرهنگیان استان در دور گروهی با شیراز به نتیجه مساوی ۱-۱ رضایت دادند و در بازی دوم ۷-۱ پیروز شدند، در بازی سوم نیز تیم بوشهر را ۱۰ بر ۳ شکست دادند.

وی با بیان اینکه تیم فوتسال دانشگاه فرهنگیان استان به جمع ۸ تیم برتر پیوستند گفت: درادامه مسابقات تیم لار شیراز را با نتیجه  ۶- ۱  شکست داد و در نیمه نهایی نیز با نتیجه ۶-۳ بر تیم جهرم غلبه کرد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد  گفت: فینال این مسابقات بین فسا میزبان بودند که صفر صفر در وقت قانونی به پایان رسید و با ضربات پنالتی  بازی را واگذار کردند و عنوان نائب قهرمانی مسابقات منطقه هفت کشور را کسب کردند.

هاشمی افزود: در این رقابتها جناب عمران شیروانی از دانشگاه فرهنگیان استان با ۱۳گل زده آقای گل مسابقات شدند و به عنوان بهترین بازیکن مسابقات انتخاب شدند و جواز حضور در لیست تیم ملی دانشجویان را دریافت نمودند.

تحریریه آفتاب دنا این موفقیت ارزشمند دانشجویان در عرصه ورزشی در سطح ملی را به مسئولین و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان تبریک عرض می نماید.

44506

44507

44509

44508

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی